Hőlégballon élmény szolgáltató ügyfelünk Google Ads kampányai után, Facebook-on el elindítottuk a hirdetéseket.
A Google Ads kampányokat még a szezon előtt indítottuk. A cél ebben az időszakban az volt, hogy legyen elegendő adat és információ, mire a szezon elkezdődik.
Ahogy elkezdtek jönni a Google Ads eredmények, a tapasztalatok alapján elindítottuk a Facebook hirdetéseket is. Az első hét után már több, mint 100-szoros megtérüléssel futottak a kampányok.
Mindezt válságban, – amikor az emberek a költéseiket még az élelmiszerrel kapcsolatban is visszafogják, – egy élmény alapú, luxus szolgáltatással kapcsolatban.
Ha a kommunikációd, a weboldalad, a marketing stratégiád a helyén van és folyamatosan reagál a kampánymenedzsment a külső tényezőkre, akkor nehéz gazdasági helyzetben, luxus szolgáltatások értékesítésével is lehet kugró eredményeket elérni. Erről szól a rendszerben történő gondolkodás.
Még kérdés számodra, hogy érdemes-e, illetve szükséges-e marketing RENDSZERBEN gondolkodni és cselekedni?