MIKOR DOLGOZZ EGY MARKETINGES CÉGGEL?
„AVAGY PROFI SZOLGÁLTATÁS, VS. AMATŐR LEHÚZÁS”

 

Az első és legfontosabb, mielőtt elkezdesz együttműködni egy marketinges céggel, hogy az teljes körűen felmérje és megismerje a vállalkozásod:

 

  • Ki vagy, mit csinálsz? Mi a küldetésed? Mivel foglalkozik a céged?
  • Megismerje a céljaidat
  • Megismerje a terméked/szolgáltatásod
  • Felmérje és elemezze a konkurenciád
  • Megismerje a célközönséged
  • Megismerje, hogy eddig milyen marketing stratégiát követtél, mik voltak a sikeres és kevésbé sikeres elemei a marketingednek
  • Stb.

Ezen kérdésekre adott válaszok ismerete nélkülözhetetlen ahhoz, hogy bárki javaslatot tudjon tenni arra, hogy milyen eszközöket érdemes bevetned, vagy egyáltalán kipróbálnod a marketingedben. Ha nincs javaslat, ötlet, nincs költség sem, tehát pontos árajánlatot sem lehet tenni.

Ennek ellenére a bevett gyakorlat, hogy egy fél órás beszélgetés után a marketinges benyög egy fix havidíjat anélkül, hogy mélyebben ismerné a vállalkozásod, a céljaid, a célközönséged.

Lehet, sőt – ha nem hajtottál végre komoly, szakszerű teszteket -, akkor biztos, hogy te sem ismered behatóan a célközönséged.

Természetesen erre lehet azt mondani, hogy „volt már ilyen projektünk, ismerjük a vevőket”. De ne felejtsük el, hogy a hirdetési algoritmusok, a fogyasztói szokások dinamikusan változnak, illetve ahogy nincs két egyforma cég, úgy nincs két egyforma termék / szolgáltatás sem, így nincs két egyforma marketing rendszer.

NINCS KÉT EGYFORMA VÁLLALKOZÁS.

NINCS KÉT EGYFORMA MARKETING RENDSZER!

„Persze, AZ IS VAN!”

Általában, amikor elkezded tervezgetni vállalkozásod marketingjét, él benned egy kép, hogy  körülbelül hogyan fog kinézni, milyen eszközökre lehet szükséged, milyen felületeken szeretnél megjelenni.

Amikor ezeket elkezded sorolni a marketinges vállalkozónak, vagy a marketinges cég képviselőjének, akkor azt a választ kellene kapnod, hogy „előbb meg kell ismernünk a céged és a céljaid ahhoz, hogy eldöntsük, hogy milyen eszközöket érdemes kivitelezni”.

Ehelyett sok cégtől ezt kapod: „PERSZE, NÁLUNK MINDEN VAN, MINDENT MEGCSINÁLUNK”. Ha ezt hallod, rekeszd be a beszélgetést, nyomd ki a telefont és felejtsd el céget!

GARANCIA?

Ha egy cég valamit garantál, anélkül, hogy bármilyen vizsgálatot is végzett volna, ott valami bűzlik. Hogyan lehetne bármit is garantálni anélkül, hogy teszteket végzett volna a célközönséggel kapcsolatban?

Egy marketing rendszer felépítésének első lépései közt van a célközönség tesztelése, egyáltalán a célközönség megtalálása.

Ez azt jelenti, hogy különböző hirdetési szövegeket, kreatívokat hirdetünk meg egy szélesebb csoportnak, különböző értékesítő weboldalakat tesztelünk. Teszteljük a kommunikációt, a weboldal felépítését, a különböző hosszúságú és témájú videókat, fotókat, stb.

A tesztek után már okosabbak leszünk, hiszen látni fogjuk, mely nemű, korosztályú, lakhelyű, iskolai végzettségű, érdeklődésű, stb. célcsoport az, akinek a jövőben hatékonyan és költséghatékonyan tudunk hirdetni. Mely célcsoport az, akiket érdekel a mi termékünk, szolgáltatásunk.

HOGYAN CSINÁLJUK MI, A TARTALOM DESIGN-NÁL?

Miután felkeresel minket, először kiküldünk neked egy kérdőívet, ami alapján megismerjük a céged.

A kérdőívet elemezzük, további kérdéseket fogalmazunk meg, amelyet személyes találkozó keretein belül tisztázunk.

A kitöltött kérdőív és a személyes találkozón elhangzottak alapján javaslatcsomagot állítunk össze számodra.
A javaslatcsomag a számodra legfontosabb kérdéseket válaszolja meg:

MIT CSINÁLUNK? HOGYAN CSINÁLJUK? MIÉRT JÓ A VÁLLALKOZÁSODNAK?

Természetesen a javaslatcsomag elválaszthatatlan része az árajánlat, ami a MENNYIBE KERÜL? Kérdést válaszolja meg.

Tájékoztatunk, hogy a jövőre vonatkozóan még milyen eszközöket lehet bevetni és ezek körülbelül milyen költség mellett megvalósíthatók.

ELAKADTÁL?

Nincs időd követni a legújabb marketing trendeket? Nem tudod melyik csatorna a leghatékonyabb céged marketingje szempontjából? A terméked, szolgáltatásod szuper, de akadozik az értékesítésed?

 

NE AGGÓDJ, MI SEGÍTÜNK!

Egy teljesen ingyenes konzultáció keretein belül átbeszéljük céged marketingjét, értékesítési lehetőségeit.

Tulajdonképpen nincs vesztenivalód.

KÉRD, INGYENES KONZULTÁCIÓMAT!

GERGO@TARTALOMDESIGN.HU | +36 70 533 22 24

ÍGY ÉPÍTSD FEL CÉGED MARKETING RENDSZERÉT

Új bizniszbe kezdtél, meglévő vállalkozásod új telephelyet nyitott, új terméket, szolgáltatást vezetnél be, vagy egyszerűen csak növelnéd céged forgalmát, szeretnél szintet lépni. Mindegy mi történik, a cél, hogy maximalizáld…

MIÉRT MARKETING RENDSZER?

Összefoglalva azért rendszer, mert minden, ami a marketingben számít, ami elõsegíti az értékesítésed, azok a nélkülözhetetlen rendszerelemek. Ezek a rendszerelemek alkotják vállalkozásod egyedi marketing rendszerét. Ezek az elemek azonban…

MIKOR DOLGOZZ EGY MARKETINGES CÉGGEL? „AVAGY PROFI SZOLGÁLTATÁS, VS. AMATŐR LEHÚZÁS”

Az első és legfontosabb, mielőtt elkezdesz együttműködni egy marketinges céggel, hogy az teljes körűen felmérje és megismerje a vállalkozásod:   Ki vagy, mit csinálsz? Mi a…