fbpx
Tartalom Design logo

Hogyan lesz görcsös értékesítés helyettkiszámítható profitot hozó marketing rendszered?

Hiánypótló útmutatónk azoknak a cégvezetőknek szól, akik a munkájuk során csak a rendszerben történő tervezés és kivitelezés sikerében hisznek – és ezt várják el a marketingesüktől is.

Tudd meg, milyen marketing tévhitek pusztítják a céged,és mit tehetsz ellenük!

Nincs időd olvasni? Kérj díjmentes tanácsadást, ahol:

„Ötvenezret sem érő weboldal milliókér' érdekel?”  – Ezért NE dőlj be!

A céges weboldal fejlesztés szinte mindig első igényként jelentkezik, ha egy cégvezető úgy dönt, hogy szeretné új szintre emelni a vállalkozását az online marketingen keresztül.

Ezen a ponton gyakran elvesznek még a legjózanabb megrendelők is. Heti szinten több ilyen esettel találkozunk. A legdurvábbak, például egy 1 millió forintos (nagyon gyenge) WordPress landing oldalról szól, amelyhez 14,7 millió forintos Google Ads költés párosult 1 év alatt, mérés és eredmények nélkül.

Egy ilyen esetben a megrendelő vesztesége nem csak az 1 millió Ft + 14,7 millió Ft + a marketing „mérés nélküli” szolgáltatási havidíja, hanem a meg nem szerzett bevétel költsége is.

Hiába futtattak kampányokat az oldalra, és irányítottak át a felhasználókat. A weboldal nem győzte meg a látogatókat, így nem vásároltak. Végeredményben irreálisan sokba került a marketing, mert a hirdetések nem termeltek elegendő vásárlót.

De találkoztunk már, többek között 3,5 millió forintba kerülő OpenCart webáruházzal is, amit egyedi webshopként adtak el, viszont alapvető funkciók is hiányoztak belőle.

Az 1 milliós WordPress oldal kb. 50 000 Ft-ot, míg az OpenCart webshop kb. 250 000 Ft-ot ér.

¯\_(ツ)_/¯

Elhatároztuk, hogy mindent megteszünk azért, hogy minél kevesebb cégvezető “gazdagodjon” hasonló élménnyel.

Ezért írtuk meg ezt az oldalt.

Az oldalon összegyűjtöttük a leggyakoribb marketing hibákat. Ezek a buktatók sokszor félre viszik a marketingben kevésbé jártas döntéshozókat a SZÁMUKRA megfelelő marketing ügynökség kiválasztásakor, ezáltal százezrekkel, milliókkal rövidítve meg a céges kasszát.

Mit találsz az útmutatóban?

  • br-ssz-1
    Marketing főgonoszok, avagy kivitelezők, akiktől óva intünk
  • br-ssz-2
    A marketing fő területeivel kapcsolatos buktatók, és elkerülésük (VIDEÓANYAGGAL)
  • br-ssz-3
    Hogyan válassz kivitelezőt? Honnan tudhatod, hogy neked milyen marketingre van szükséged? Mi az a marketing rendszer?
  • br-ssz-4
    Mire számíthatsz, amikor együtt kezdesz dolgozni egy ügynökséggel, azaz a kivitelezési folyamat kulisszatitkai
  • br-ssz-5
    3 db valódi, sikeres esettanulmány arról, hogyan térül meg a cégedre szabott marketing, ha betartod a tanácsokat

Mindehhez neked semmit sem kell letöltened, és az email címedet sem kell megadnod, csupán annyit kell tenned, hogy tovább olvasol. Ezzel hatalmas lépést téve a hatékony, eredményes és nem utolsó sorban válságálló marketing felé.

Marketing főgonoszok, avagy hogyan NE válassz kivitelezőt?

Minden történethez dukálnak főgonoszok, a marketing területén több is akad, ezért első körben óva intenénk az alábbi szakértőktől:

Social media ügynökségek, SEO ügynökség, Google Ads szakértők. Mind-mind hasznos segítséget tudnak nyújtani, ha finomhangolni szeretnéd a marketingedet, mert már van egy jól működő rendszeralapod (marketing-optimalizált weboldal (profi marketing szöveggel). arculat).

Azonban a nulladik lépés hiányzik. Mégpedig annak objektív és elfogulatlan felmérése, hogy neked MIRE van szükséged. Természetesen sok lelkiismeretes vállalkozó létezik, aki az ingyenes konzultációja végén őszintén elmondja, ha nem egymást keresitek.

Ám nagyobb az esélye, hogy lehúzás áldozata leszel. Ha még kezdetleges az online jelenléted, akkor az elfogulatlan szakértőkkel jobban jársz.

Logikusnak tűnhet egy webfejlesztő céggel elkészíttetni a weboldaladat. Miért ne tedd? A weboldalkészítés ma már nem egyszemélyes hadsereg. Sajnos sok programozó cég a fejlesztéskor nem veszi figyelembe azt a MARKETING szempontrendszert, amely szükséges a sikeres honlap építéséhez.

Így egy csomó nélkülözhetetlen elem kimarad. Ilyen például a profi marketingszöveg, a marketing fotók, valamint a marketingmérések beállítása.

Sajnos több olyan partnerünk is akad, akiknél csak a korábbi kivitelező által átadott több milliós weboldal elkészültekor derült ki, hogy a weboldalba nincsenek beépítve a mérőkódok (Facebook, Google Ads pixel). Így nem tudták mérni a hirdetési eredményeket, ami pedig az online marketing legfőbb előnye volna…

Az első pontban említettük, hogy egyes marketing területekre konkrét ügynökségek épülnek, amelyek egy haladó marketinggel rendelkező cég számára akár előnyösek is lehetnek.

Akkor mégis hogyan lenne képes egy valaki profi weboldalt, marketing szöveget, grafikákat készíteni, fotókat és videókat felvenni, valamint többféle hirdetési rendszert kezelni?

Itt érvényesül az „olcsó húsnak híg a leve” elv. Bár a megbízói díj várhatóan alacsony lesz, cserébe az elvégzett munkától se várj világmegváltó csodákat. Még az a kevés összeg is kidobott pénz lesz, ami egy tartós együttműködés esetén már nagy veszteségre is rúghat.

Ráadásul annak a költségével is számolnod kell, hogy mi lett volna, ha… nem őt választod, és már rég jóval előrébb tartanál a marketingedben. Ha jóval nagyobb forgalmat generálnál, jóval eredményesebb hirdetésekkel, akkor azt boldogan kigazdálkodnád a marketingre szánt büdzséből.

Magas árú, hőlégballonos élmény szolgáltató ügyfelünknek például, a megfelelően felépített weboldallal sikerült több, mint 100-szoros megtérülést elérni az értékesített jegyek árának és hirdetési költség arányában.

103x-os PPC megtérülés

Most, hogy végigvettük, milyen kivitelezőket kerülj el, megmutatjuk, mit érdemes dióhéjban tudnod a marketingről ahhoz, hogy megfelelő kivitelezőt választhass. Anélkül, hogy cikkek ezreit kellene elolvasnod a marketing különböző területeiről.

Most, hogy végigvettük, milyen kivitelezőket kerülj el, megmutatjuk, mit érdemes dióhéjban tudnod a marketingről ahhoz, hogy megfelelő kivitelezőt választhass. Anélkül, hogy cikkek ezreit kellene elolvasnod a marketing különböző területeiről.

A marketing fő területeivel kapcsolatos buktatók, és hogyan kerülheted el őket cégvezetőként (VIDEÓANYAGGAL)

Végigvesszük azokat a főbenjáró bűnöket, amelyekkel a legnagyobb kárt teheted (és teheti a rossz kivitelező) a cégednek.

Ha egy konkrét terület érdekel, akkor kattints a vonatkozó gombra:

Weboldal  készítés

Videó lejátszása
Hibák, amiket elkövethetsz
Mit tegyél helyette?

„Majd én megírom a weboldalam szövegét, hiszen a szakmámhoz én értek a legjobban!”

Ha kész, indulhatnak is a hirdetések, a szakmailag tökéletes weboldalamra.

A weboldalad a marketinged alapja, tehát a marketing céljaidnak alárendelten kell elkészülnie.

Beleértve a marketing szöveget.

A megfelelő felépítés, szóhasználat, hosszúság meghatározása szövegírói feladat.

A te szakmádhoz kapcsolódó információkat mi egy kérdőíven keresztül begyűjtjük és beépítjük a marketing-optimalizált kommunikációba, amelyet a célközönséged nyelvére fordítunk le.

Így lesz megfelelő a szöveg szakmai és marketing szempontból is, a weboldaladra.

Ragaszkodj ahhoz, hogy kizárólag egy személy készítse el a weboldalad.

Ne hagyd, hogy beledumáljon a weboldaladba a marketing specialista vagy a szövegíró, mert úgy tuti drágább lesz és a weboldalt amúgy is a weboldal készítő készíti. Benne van a nevében is, nem? De!

A marketing-optimalizált, értékesítő weboldal vagy landing oldal elkészítése nem egy emberes feladat.

A teljes weboldal egy marketing szöveges struktúrára épül, így fog értékesíteni a célközönséged számára.

A szövegíró által megírt felépítést letisztult, értékesítést támogató arculatba kell öltöztetni.

A weboldalnak alkalmasnak kell lennie a marketing adatok mérésére, gyorsan kell működnie, tehát technikailag tökéletesnek kell lennie.

Éppen ezért, az egyszemélyes webfejlesztő nem a legjobb választás. Hiszen ő abban lesz érdekelt, hogy a weboldalad elkészüljön (előbb vagy utóbb…), míg a marketing ügynökség abban, hogy eredményes legyen, amely csak akkor teljesülhet, ha a fenti szempontoknak maximálisan megfelel a weboldalad.

Kérj egyedi fejlesztésű oldalt akkor is, ha csak egy bemutatkozó oldalra van szükséged.

Semmivel nem lesz kompatibilis, és egy apró módosításnak is csillagászati árat szabnak majd, de cserébe legalább hirdethetetlen is lesz.

Ne ess abba a hibába, hogy rád sóznak teljesen feleslegesen, egyedi fejlesztésű weboldalakat, egyszerű landing oldalakhoz vagy bemutatkozó oldalhoz.

Persze van, amikor elengedhetetlen az egyedi fejlesztés, azonban néhány ezres webáruházig, landing- vagy bemutatkozó weboldalakhoz a WordPress ma a legjobb választás.

Rugalmasan és olcsón fejleszthető, a marketing szempontoknak tökéletesen megfelel.

Keresőoptimalizálás 

Play Video about Keresőoptimalizált tartalom és honlap készítése
Hibák, amiket elkövethetsz
Mit tegyél helyette?

Amikor SEO-ban gondolkodsz, mindenképpen rögtön várd az eredményeket és egy egyszeri beavatkozás után!

Úgy kommunikálj a SEO szakértő vagy a marketinges csapat felé, hogy: “Egyszer úgy csináljátok meg, de utána első legyek a Googleben és a Bing-ben is!”

Ha pedig – annak ellenére, hogy elmondták, hogy ez nem így működik, – amikor szembesülsz azzal, hogy nem lettél az első oldalon 2 hónap alatt az egyszer tartalmi és technikai SEO hatására, akkor verd az asztalt és kérd be a szolgáltatódtól, hogy mit csinált, mert biztos valamit elrontott, azért nem lettél első! Ne hagyd magad!

Bizonyára te is tudod azt, hogy a keresőoptimalizálás nem 2 perces marketing téma.

Gondolkozz hosszú távon és azután, hogy megalapoztad a weboldalad SEO-ját tartalmi és technikai szempontból is, egyeztesd a profi szolgáltatóddal azt, hogy hogyan tudnád folyamatosan fejleszteni a webáruházad pozícióját a keresőkben.

Dolgozzatok ki egy stratégiát és monitorozzátok az eredményeket a Search Console-ben.

Ne engedd elmagyarázni marketing specialistának vagy a SEO szakértőnek, hogy a keresőoptimalizálás mennyi komplex dolog.

Hagyd, hogy az a meggyőződésed vezessen, miszerint a SEO = Kulccszókutatás

A keresőoptimalizálás nem annyit tesz, hogy a Google kulccsszótervezőben összerakjuk a kulcsszavakat és beleírjuk a weboldal szövegbe.

A SEO áll tartalmi és technikai feladatokból, amelyeknek mind meg kell felelni ahhoz, hogy elindulhasson egy folyamatos fejlődés, egyre jobb pozícióba kerülés a keresőben.

A szempontoknak történő megfelelés egy komplex feladatrendszer elvégzése után válig lehetővé.

Ha SEO cikkeket írsz a weboldaladra, akkor előrébb fogsz kerülni a Google-ben.

Ne foglalkozz azzal, hogy jelenleg a weboldalad keresőoptimalizált-e. A lényeg, hogy az új cikkek azok legyenek!

Az igazság az, hogy ha jelenleg a weboldalad keresőoptimalizálási szintje alacsony vagy nulla, tehát alapvető hibákat tartalmaz és a Google szinte fel sem tudja térképezni, akkor hiába írsz SEO-opitmalizált cikkeket, amelyek tartalmaznak bizonyos kulcsszavakat, ha a weboldala, mire feltöltöd, nem Google barát.

Ebben az esetben nem fogja megtalálni a Google a cikket és a cikk nem fogja fejleszteni a weboldalad pozícióját.

Landing és értékesítő oldal készítése

Videó lejátszása
3 hiba, amit elkövethetsz
Mit tegyél helyette?
Nincs értékesítő oldalad. A weboldaladon minden fontos információ rajta van, akkor miért is invesztálnál egy külön oldalba?
Készíttess a különböző célközönségekre szabott vonzó ajánlatokat, amire azonnal ráharap majd, aki magára ismer.
Többféle cselekvésre buzdítod az olvasót, így sok bába közt elvész a gyerek. „Természetesen vásárolhatsz is, de azért íme a PR megjelenéseink linkje, valamint legfrissebb híreink egy számodra irreleváns témakörben.”

Legyen az olvasó számára teljesen egyértelmű, hogy mit kell tennie, legyen az vásárlás vagy feliratkozás.

Ha előbb elköteleződik, akkor a profi marketinges útvonal levágó gombokkal teszi lehetővé, hogy hamarabb eljuthasson a vágyott célig.

Nem fektetsz hangsúlyt az oldal betöltési sebességére.

Ha egy landing oldal lassú, bizonyos vizuális elemei nem töltenek be, máris nehezebb dolgod van a meggyőzéssel.

Ráadásul az egyes hirdetési platformok (pl. Google Ads) büntetik a lassú oldalakat.

Amikor tehát landing page-et készítesz, a lehető legjobb felhasználói élményt is garantálni kell, és a hirdetési irányelveket is figyelembe kell venni.

Marketing fotók

Videó lejátszása
3 hiba, amit elkövethetsz
Mit tegyél helyette?
Csak stock fotókat használsz, mert egyszerűbb és nem kell bajlódni a fotózással.

Valóban sokkal egyszerűbb ingyenes vagy akár fizetős stock fotókat használni a webolaladon vagy a hirdetésedben.

A kérdés viszont, hogy megéri-e spórolni az energiával, évi vagy kétévente 1 marketing fotózással kapcsolatban?

Az eredeti fotók sokkal vonzóbbak a célközönség számára, mert eredeti, hiteles.

Így sokkal nagyobb lesz a bizalom a céged irányába és az értékesítés sokkal egyszerűbb lesz és az eladások száma is nőni fog.

Tapasztalatból tudjuk.

Művészi, céltalan fotókat készítesz, amelyek gyönyörűek, de nem hoznak a konyhára… De legalább neked tetszenek.

Hagyd, hogy az a meggyőződésed vezessen, miszerint a SEO = Kulccszókutatás

A marketing fotók esetében nem a gyönyörködtetés a lényeg.

A marketing fotók célja a bizalomépítés, a meggyőzés.

Ezt konkrét, félreértelmezhetetlen, jól beállított fotókkal tudjuk megtenni, amelyek pontosan reagálnak a marketing szövegekre, ezzel erősítve annak jelentését és meggyőző erejét.

A fotók persze nem csak a weboldaladon, de a hirdetéseidben is használhatók. Hogy mennyivel teljesítenek jobban az eredeti, a te vállalkozásodnál, rólatok készült, egyedi, hiteles marketing fotók, mint az agyonhasznált stock képek? Tapasztalatból jelentem ki, hogy sokkal!

Nem akarsz szerepelni, mert ciki és amúgy is… mit mondanak majd mások (spoiler: semmi különöset nem fognak mondani).
A felesleges gátlásokat nagyon gyorsan érdemes levetkőznöd ahhoz, hogy előrelépjen a marketinged vizuális megjelenése, egyedi, jól teljesítő marketing képekkel.

Marketing videók

Videó lejátszása
Hibák, amiket elkövethetsz
Mit tegyél helyette?
Nincs videód és nem is tervezed.

A marketingben a videók már nem extra eszközök.

Akkor sem, ha a legtöbb vállalkozás azt gondolja. Ma még tudják ezt gondolni (még akkor is, ha nincs igazuk), de 1-2 év múlva már csak azok kapják magukat a cégek, hogy lemaradtak és akkor jön a “de jó lett volna akkor elkezdeni…”

Drága művész videók

A művészet szép. De a marketing nem a szépségről szól, legalábbis nem a művészi szépségről.

Inkább készíts, számodra kevésbé gyönyörködtető, de marketing-optimalizált, hatékony videókat, ami pénzt termel, mintsem olyanokat, amelyek csak a pénzt viszik.

Nem platformra szabott a videó

TikTok, Facebook, Instagram, YouTube.

Nem mindegy, hogy milyen hosszú, milyen képarányban készült, milyen a videó habitusa.

Az eltérő felületeken, eltérő lelki állapotban vannak a felhasználók és ehhez alkalmazkodnia kell a kisfilmeknek, hogy igazán hatékonyan tudjanak működni.

Nem beszélsz a videódban, mert szégyelled, hogy szerepelned kell és azt gondolod, hogy ez “majomkodás” és te egyébként sem vagy “AZ a típus”.

Nagyon kevés időd van arra, hogy ezeket a felesleges, de erősen jelenlévő gátlásokat levetkőzd, a tévhiteket elfelejtsd.

A szakmádhoz te értesz a legjobban, te tudod a leghitelesebben előadni a videót.

Tökéletes lesz? Nem. És?

Hiteles lesz? Igen. Ez a fontos? Igen

Hogyan válassz  kivitelezőt?

Most már tudod, milyen a rossz kivitelező, és milyen buktatókat érdemes elkerülni, de mi alapján válaszd ki a Szent Grál kivitelezőt a sok önjelölt marketing guru közül?

Ingyenes audit / konzultáció anyaga

Kérdezz rá, pontosan mit nyújt a cég az ingyenes konzultáció során. Sablonokat mondanak el neked, vagy már a te weboldaladra és online jelenlétedre szabottan látnak el tanácsokkal, érvekkel-ellenérvekkel?

Referenciák és valós visszajelzések

Érdemes átböngészni a kivitelező weboldalát. Nem mindegy, hogy egy logó temetőt találsz ott, vagy többféle iparágban szerzett referenciákat, esettanulmányokat, amelyekben a konkrét eredményeket is büszkén bemutatják.

Ez még nem minden, hiszen ezeket „bárki mondhassa”. Ellenőrizd, hogy megtalálhatók-e ügyfelektől származó, leinformálható visszajelzések. Azaz, az értékelést nem a szomszéd Jóska Pista írta, hanem teljes névvel (és arccal) rendelkező vállalkozó, akinek akár az elkészült weboldalát is megnézheted.

Árajánlat

Pontosan mit tartalmaz az árajánlat? Előfordulhat, hogy kapsz egy olcsóbb ajánlatot weboldal készítésre, ám annak nem része a profi marketingszöveg, valamint mobilra sem lesz optimalizált az oldal. A mérőkódokról pedig szó sem esik, ezt utólagos kérésre +50 000 Ft-ért esetleg odabiggyesztik.

Így a várható haszon jóval alacsonyabb, mint az elsőre drágának tűnő, de valójában profi, eredményt hozó weboldalra kapott árajánlat esetében. Tehát a lehető legjobb ár-érték arányra érdemes törekedni!

Hosszú táv

A jó marketing kivitelező veled, a vállalkozásoddal együtt fejlődik. Lehet, hogy a nulladik lépésben megbízni egy webfejlesztőt jó megoldásnak tűnik, de ebből önmagában nem fognak eredmények jönni, hiszen hirdetned is kell.

Ha már rendelkezésre állnak adatok a weboldalad olvasottságáról és a Google-ben elért helyezéséről, valamint a hirdetési eredményekről akkor elkezdhetsz akár keresőoptimalizálásban is gondolkodni. Rengeteg időt és pénzt spórolsz azzal, ha a meglévő kiviteleződ – például – ebben is hatékonyan tud neked segíteni. 

Optimalizálás, fejlesztések

Kerüld az olyan szemlélettel rendelkező kivitelezőket, akik szerint ha a weboldal egyszer elkészült, akkor többé nincs teendő vele. A weboldal ajánlat része a folyamatos frissítés, legyen szó pluginekről vagy rendszer frissítésekről.

A hirdetési ajánlatokba pedig bele kell tartoznia az eredmények alapján optimalizálásnak, hiszen miért égetnél pénzt arra, ami nem működik. Hosszú távon pedig a hirdetések felülvizsgálatának, hiszen ami idén működött, nem biztos, hogy jövőre is fog.

Honnan tudhatod, hogy neked milyen marketingre van szükséged? Mi az a marketing rendszer?

Mostanra már biztosan felmerült benned a kérdés, hogy laikusként mégis honnan tudhatnád, milyen marketingre van szükséged.

Ezt természetesen még egy marketing ügynökség is csak a pontos tevékenységed, a meglévő online jelenléted és az üzleti céljaid alapján tudja megmondani.

Ezért nem is pazarolnánk az idődet arra, hogy megalapozatlanul okoskodjunk a témában. Inkább tekintsd meg ezt az ábrát, ami mindenki számára érthető üzenettel szolgál:

"KONCEPCIÓ NÉLKÜLI MARKETING" KÓRHÁZI KOSZT

“EGYLÉPCSŐS MARKETING RENDSZER”
FINOM SZENDVICS

“TÖBBLÉPCSŐS ÉRTÉKESÍTŐ MARKETING RENDSZER” KÉZMŰVES HAMBURGER

A Tartalom Design-nál nem bonyolult rendszert akarunk az ügyfeleinkre sózni, felesleges elemekkel, hanem azt, amire nekik szükségük van saját céljaik eléréséhez. A rendszernek ez a lényege és nem az, hogy bonyolult legyen.

A rendszer nem azt jelenti, hogy neked minden marketing elemre szükséged van és minden felületen jelen kell lenned. Vannak azonban olyan marketing rendszer elemek és eszközök, amelyekre mindenképpen szükséged van, amelyek a marketing rendszered alapját képezik:

Mi az a MARKETING RENDSZER?

Mit tanulhatsz a fenti ábrából? A marketinged akkor lesz igazán sikeres, ha az egyes elemeket stratégiának alárendelten, egymással összhangban kivitelezzük és üzemeltetjük.

Tehát nincs sikeres Facebook hirdetés egy megfelelően kivitelezett, átgondolt érkező oldal nélkül, ahogy egy weboldal sem lesz sikeres profi fotók nélkül.

Minden cég egyedi, így NINCS KÉT EGYFORMA MARKETING RENDSZER sem. Éppen ezért a Tartalom Design-nál a cégedre és a céged célközönségére szabott rendszert tervezünk, kivitelezünk és menedzselünk – kizárólag azokból az elemekből, amire szükséged van!

Ha egy kivitelező nem így áll a cégedhez, akkor valószínűleg sablon megoldásokat fogsz kapni, és nem tudsz egyről a kettőre lépni az értékesítésedben.

Többször említettük már, hogy a marketing egyes elemei összefüggnek! Most azt is megnézheted, hogyan:

Ezért mondtuk, hogy nem érdemes egyetlen szakértőre bíznod a marketinged sikerét, mert így az értékesítésed félkarú óriás lesz.

Ez első ránézésre bonyolultnak tűnhet, de hidd el, nem az. A mindennapjaidat sokkal könnyebbé teszi majd, ha átlátod ezeket az összefüggésedet.

Ha szeretnéd, akkor egy díjmentes tanácsadás során elmagyarázzuk a saját cégedre és a meglévő marketingedre vetítve!

Lásd a gyakorlatban, mennyit számít egy összefüggő MARKETING RENDSZER!

Így néz ki a hatékony és EREDMÉNYES együttműködés egy PROFI marketing szolgáltató CSAPATTAL

Ajánlatkéréskor talán nem gondolsz arra, hogy vajon hogyan fog zajlani hónapokkal később a közös munka.

Pedig a rossz projektmenedzsment, az elsikkadó kérések és a megválaszolatlan emailek, a fejlesztés hiánya a kezdeti kedvező ajánlat után könnyen pénznyelővé változtathatja a befektetésedet.

Mi saját, bevált projektmenedzsment rendszerünket az évek alatt olyanra csiszoltuk, hogy az alábbi visszajelzéseket kapjuk rá ügyfeleinktől:

Néhány ügyfelünk véleménye videóban, akiknek már termel a marketing rendszere

A Perfekt-Mór Kft., profi marketinggel elért sikerei nem valósulhattak volna meg a Cég nyitottsága nélkül. A te vállalkozásod is nyitott a magasabb bevételre? Kérj ingyenes konzultációt, most!

A Zellia egy rugalmas, céltudatos csapat, akik tudják, hogy merre tartanak. A marketingjük fejlesztésével, a kampányokból származó bevételüket és a megtérüléseket folyamatosan tudjuk növelni, mert megfogadják a tanácsainkat és együtt gondolkodunk. Partnerek, akikkel jó együtt dolgozni, újabb és újabb sikereket elérni.

Gábor ausztriai hotelének teljes marketing rendszerét újraépítettük. A weboldal teljes szövegezését, a weboldalt, keresőoptimalizálást, a Facebook tartalommarketing és konverziós kampányokat is újrahúztuk és elindítottuk a Google Ads hirdetéseket. A komplex optimalizálás után, a rendszer, immár egész évben, kiegyensúlyozottan hozza a foglalásokat a hotelbe. Gábor kiváló ügyfél, jó vele együttműködni, mert ő is a valós eredményekre hajt, amit közösen el is érünk.

Hogyan csináljuk?

Cégre szabott marketing tanácsadás

A Tartalom Design-nál már az ingyenes konzultációra úgy érkezünk, hogy átnézzük a jelenlegi weboldalad és az online, offline jelenléted.

Részletes árajánlat

Az ajánlatot a stratégiai tanácsadás alapján, az igényeidre szabva készítjük el. Az ajánlattal együtt egy pontos szolgáltatás ismertetőt is küldünk Neked e-mailben.

Folyamatos tájékoztatás a haladásról

Moduláris projektmenedzsment rendszerünk egyszerű és könnyen áttekinthető, neked csak a Gmail-t és a Google Drive-ot kell használnod. A weboldal tárhely igénylés során pedig minden lépésnél segítünk téged a haladásban.

Folyamatosan értesítünk a következő lépésről, így mindig tudni fogod, hol tart a projekt, legyen szó szövegírásról, webdesignról, webfejlesztésről, marketing videókról vagy hirdetésekről.

Bár a marketingeden egy egész szakértői csapat dolgozik, Neked csak a szakértő kivitelezés- és üzemeltetés menedzserrel kell kapcsolatot tartanod, aki mindig naprakész a marketingeddel kapcsolatban és bármikor elérhető számodra.

Valódi eredmények

Azokra a teljesítményekre hajtunk, amelyektől egyre több pénz lesz a bankszámládon.

Ha látjuk, hogy valami nem stimmel a marketingedben vagy lehetne jobb eredményeket is hozni, akkor azonnal megtesszük a fejlesztési lépéseket. Minket nem kell noszogatni. A Tartalom Design csapatában kizárólag profi, legalább 6 éves tapasztalattal rendelkező szakértő specialisták dolgoznak együtt, így a lelkesedés mellet a szakértelem is megvan 🙂

Baranyai Gergő esettanulmány videókban oktat

Fejlesztési javaslatok rendszeres riportok alapján

Nem lustulunk el. A marketinged fejlesztése nem ütközhet akadályba. Kiterjedt kapcsolatrendszerünknek és szakértői partnereinknek, munkatársainknak köszönhetően a marketing rendszered fejlesztésének lehetőségei határtalanok. Lehet szó akár egyedi fejlesztésről, nemzetközi kampányokról vagy profi reklám videókról, fotókról.

Szeretnéd új szintre emelni a marketingedet? Kérj tőlem díjmentes tanácsadást!

Díjmentes marketing stratégiai tanácsadás

Kérd most az ingyenes marketing stratégiai tanácsadást, ami valóban hasznodra lesz!

Mindent átbeszélünk

Telefonos vagy online konzultáción átbeszéljük a terméked, szolgáltatásod.

Megnézzük, hogy állsz most

Felmérjük a jelenleg meglévő marketinged (weboldalad, szövegeid, hirdetéseid).

Azonnal reagálunk és válaszolunk a kérdéseidre

Már szóban, azonnali reakciót és javaslatokat kapsz a marketingedre

Tudni fogod, hogyan tovább

A cégedre szabott, marketing stratégiai tanácsadást, árajánlatot és szolgáltatás ismertetőt küldünk Neked e-mailben.

Mindez díj- és kötelezettség mentesen.

A tanácsadásban leírjuk, hogy milyen eszközökkel, milyen platformokon, milyen költségek mellett, hogyan fejleszthető a marketinged.

Készen állsz arra, hogy vállalkozásod marketingjét egy következő szintre emeljük?

Jelentkezz DÍJMENTES marketing tanácsadásra!
Telefonszám: +36 70 533 22 24
E-mail: [email protected]

Baranyai Gergő vagyok, velem fogsz beszélni a találkozón. Csapatommal már több éve építek sikeres értékesítési rendszereket vállalkozásoknak.

A tanácsadás történhet telefonon vagy online, de Budapest székhelyű vagy Pest megyei vállalkozásod számára akár személyes tanácsadást is tudok nyújtani. A tanácsadáson átbeszéljük, hogy vállalkozásod jelenleg hol tart. Ez a rész csak Rólad szól. Elmeséled, hogy miben vagy a legjobb, milyen kihívásokkal küzdesz, mi gátol a fejlődésben.

Miután jobban megismertem a vállalkozásodat, céljaidat, problémáidat, akkor jövünk mi! Elmondom, hogy hogyan tennénk jobbá a marketingedet a csapatunkkal, milyen eszközökkel, milyen stratégiával tudnánk megnövelni a profitodat.

A tanácsadás végén teljesen ingyen kapsz egy cselekvési tervet, minden kötelezettségtől mentesen.