Blog

Tudd meg a cikkekből, hogy építhetsz Te is tökéletes marketing rendszert!

Google Smart Shopping kampányok a még eredményesebb eladásokért

Ha webáruházad van (vagy szimplán használod a Google keresőt), akkor valószínűleg már szembejöttek veled a Google Shopping hirdetések. Jelenleg talán ez a legjobb hirdetési forma webshopok számára, ugyanis a profi termékfotók és az ár megjelenítése hamarabb ösztönzi kattintásra a potenciális vevőket, mint a szöveges tartalom. A Smart Shopping (vagy Intelligens Shopping) pedig még tovább emeli

Tovább olvasom >>
weboldal builder wordpress

Divi, Elementor vagy Breakdance? Melyiket válaszd?

Az utóbbi időben többen is kérdezik tőlünk, melyik page buildert érdemes választani: a Divi-t, az Elementor-t vagy a Breakdance-t. Sokan tévesen előnyben részesítik egyiket-másikat, anélkül hogy teljes mértékben átlátnák az előnyöket és hátrányokat. Ez a cikk azért készült, hogy bemutassa, hogy cégvezetőként mit kell tudnod a témáról, és segítsen a megfelelő page builder kiválasztásában. 

Tovább olvasom >>
működő landing weboldal

Landing oldal trendek követése helyett inkább így növeld a vásárlásaidat

Landing oldal készítéshez nincs olyan trend vagy sikerrecept, amivel iparágtól függetlenül maximalizálhatod a konverziódat, azaz a célteljesülést. Éppen ezért bombabiztos, kasszarobbantó tippek megosztására nem is vállalkozunk. (Aki ilyet ígér, az nem mond igazat.) Helyette kielemeztük a legújabb landing oldal trendeket, ami segíthet megérteni a potenciális vásárlóid viselkedését és ezáltal növelni a konverziódat, legyen az vásárlás, regisztráció vagy feliratkozás.

Tovább olvasom >>
Facebook és Instagram hirdetések optimalizálása 2024

3 legfontosabb tudnivaló, hogy kimaxold a videós Facebook hirdetéseidet 2024-ben

Tudtad, hogy néha apróságokon áll vagy bukik a videós hirdetésed sikere? A legtöbbször azonban a gondos stratégiai tervezésen. A cikkben ezért a Meta elvárásai mellett valós kampány tapasztalatokat is megosztunk veled a legsikeresebb videóink kapcsán. Ez a cikk tartalmazza azokat a kulcs tényezőket, ami ahhoz kell, hogy a videózásra költött pénzed valóban megtérüljön. Ha eredményes

Tovább olvasom >>
Facebook hirdetéskezelés hatékonyan

5 feltétel, hogy működjenek az AI optimalizált Facebook hirdetéseid

Sok cégvezető hallott már az AI térnyeréséről a marketingben, de kevesen tudják, hogyan alkalmazzák a mesterséges intelligenciát a vállalkozásukban. Ez a cikk megmutatja, mire van szükséged ahhoz, hogy hatékonyan működjenek az AI optimalizált Facebook hirdetéseid. Meta Advantage+: mi az, és hogyan tudod használni? Az elmúlt években az AI technológia rohamos fejlődése megváltoztatta a digitális marketing

Tovább olvasom >>

Ezek a PPC hirdetési mutatószámok segítenek tisztábban látni, elkerülni az ügynökségi átveréseket, javítani a kampány eredményed!

Ha cégvezetőként tisztában vagy a legfontosabb hirdetési mutatókkal, az lehetővé teszi számodra, hogy hatékonyabban kommunikálj az ügynökséggel vagy a marketingeseddel, ne verjenek át, és összességében jobb döntéseket hozhass a marketing stratégiád és a költségvetésed tekintetében. Ebben a cikkben bemutatjuk a legfontosabb mérőszámokat, legyen szó Google Ads kampánykezelésről vagy közösségi média hirdetésekről. Választ kaphatsz arra, hogy:

Tovább olvasom >>
Google Shopping kampány, kinek van rá szüksége

Google Shopping kampány: neked szükséged van rá?

A Google Shopping kampány megjelenése 2019 óta Magyarországon is sok webshop életét forgatta fel. Ha webáruházad van, akkor te sem hagyhatod figyelmen kívül. Ha eddig nem foglalkoztál a Shopping hirdetésekkel, akkor a cikkből megtudhatod, kinek ajánlott a Google Shopping kampányok használata, hol jelennek meg az effajta hirdetések, és mire figyelj a hirdetés létrehozása során.

Tovább olvasom >>