Google Ads kampánykezelésTÖBB, MINT HIRDETÉSKEZELÉS

Google Ads kampánykezelés

1. TÖBB, MINT HIRDETÉSKEZELÉS

Velünk Google Ads kampányod, nem csupán arról fog szólni, hogy csak feltöltjük a hirdetéseidet és azt módosítgatjuk. A kampány előtt átnézzük a weboldalad, és javaslatot teszünk, hogyan tegyük a Google Ads hirdetések számára megfelelővé (hidd el, ez rengeteget számít!).

2. LÉNYEGRETÖRŐ HIRDETÉSI SZÖVEGEK

Ha kereső kampányt indítasz, kevés karakter áll rendelkezésedre. Ez megnehezíti azt, hogy meggyőzd az embereket. Mi egyedi hirdetési szövegeket is írunk. Szakítunk a “vízvezeték szerelés olcsón” és “tv-k a legjobb helyen” típusú sablonhirdetésekkel, hogy a Te weboldaladon landoljon a legtöbb látogató! 

3. A MINŐSÉGI PONTOK HAJSZOLÓI VAGYUNK

Az általunk kivitelezett hirdetések minőségi pontjai 8-nál nagyobb értéket kapnak. De miért jó ez Neked? Minél magasabb az értéke, annál olcsóbb egy látogató megszerzése. Minél olcsóbb egy látogató, annál többen érkeznek a weboldaladra. Minél többen érkeznek a weboldaladra, annál többet vásárolnak.

4. KERESŐ, DISPLAY, YOUTUBE HIRDETÉSEK

Minden hirdetési típust jól ismerünk, így már a közös munkánk elején rengeteg pénzt takaríthatsz meg, hiszen nem lesznek felesleges hirdetési körök és tesztek. Mi tudjuk, hogy cégednek milyen hirdetésekkel kell indulnia. 
És még valami. Tudtad, hogy videót is gyártunk? Szerinted milyen, amikor profi Google Ads marketingesek írják és gyártják le a saját YouTube reklámvideódat? 

Miért jó a Google-ön hirdetni?

A Google Ads (Adwords) előnyei

Az online marketing alapjaként ez a hirdetési platform adja messze a legtöbb lehetőséget a vásárlók elérésére. Szándék alapú célzást állíthatunk be, valamint követhetjük a vevők viselkedését az oldalon – és ez alapján optimalizálhatjuk a hirdetéseket. Így a kampányok költségei is jól kontrollálhatók.

Megfelelően kiaknázva a különböző ágazatokat (kereső és display hirdetések, remarketing, YouTube, shopping, Gmail és ezek kombinációi), és folyamatosan optimalizálva a liciteket, a konverziótípusokat, finomhangolva a célközönséget, hirdetéseid egyre jobbak és költséghatékonyabbak lesznek.

eredményes kampány kezelés

Miért éri meg  velünk dolgozni?

Google Ads kampányok kezelése extrákkal

Nálunk egy Ads kampány összeállítása a céged, a célközönséged, a piacod, a szolgáltatásod, termékeid és a jelenlegi erőforrásod (weboldal, közösségi média, stb.) alapos megismerésével kezdődik. Hiszen csak így tudjuk garantálni, hogy olyan Ads hirdetések születnek, amelyek fizetőképes forgalmat terelnek az oldaladra.

jól célzott tartalom és hirdetés

Csak tiszta célpontra lövünk

Ezért, mielőtt hirdetéseket készítenénk neked, mindent felmérünk a piacodon. Célcsoport, konkurencia, jelenlegi erőforrások.

növekvő bevételek

A legjobb megtérülésre hajtunk

Nem elégszünk meg azzal, ha egy kampány jó. Addig finomhangoljuk és optimalizáljuk, amíg csak lehetséges. A vevőszerzés nem lehet elég költséghatékony.

folyamatos kommunikáció

Folyamatos kommunikáció

A kampánykezelésben kiemelten fontos, hogy naprakész infókkal lássunk el és mindig tudd, hogy állnak a kampányaid.

személyre szabott lehetőségek

Személyre szabott megoldás

Több csomag közül választhatsz, hogy biztosan megtaláld azt a megoldást, amit keresel. A leggyorsabb megoldástól a legrészletesebbig.

Hol jelenhetsz megfizetett Google hirdetés segítségével?

A Google saját keresőjében, az organikus találatok felett és alatt, illetve a keresőóriás egyéb alkalmazásaiban és platformjain (pl. Gmail, Google Maps, Google Képek stb.). Emellett a Display hálózat több mint kétmillió weboldalán, videóján és applikációjában. Valamint a YouTube-on is. (Hogy csak a legnépszerűbbeket említsük.)

És hogy ez miért jó?

Mert így potenciális ügyfeleid, vevőid találkozhatnak a termékeddel:

  • akkor és ott, amikor egy problémájuk megszüntetésére, vágyuk kielégítésére keresnek megoldást;
  • böngészés közben, miután már talákoztak a megoldásoddal, de még nem biztosak a vásárlási szándékban.

Ez elsőre akár elrettentő is lehet, de hidd el: jól optimalizált hirdetési kampányok segítségével ez óriási mértékben növelheti a weboldalad, webshopod forgalmát és az eladásaidat.

mobilra optimalizált hirdetések
Google Ads hirdetés működése

Mi alapján dönti el a Google,hogy ki hirdetését jeleníti meg?

Ez az úgynevezett hirdetési aukció alapján történik. Az Ads minden az aukcióban részt vevő hirdetéshez kiszámítja a helyét a hirdetési rangsorban.

A hirdetési rangsorban való hely többek között a licit mértékétől, a hirdetés minőségétől, a felhasználó keresésének kontextusától, valamint bővítményektől és egyéb hirdetési attribútumoktól függ.

Röviden tehát nem csak az számít, ki fizet többet.

Ez azért jó, mert jól optimalizált hirdetésekkel olyan versenytársakat is megelőzhetünk, akik egyébként több pénzt költenek egy kattintásra az Adsben.

És épp ebben rejlik az általunk használt módszertan ereje.

Milyen hirdetések elkészítésével foglalkozunk?

Google kereső
hirdetés

A „hagyományos” szöveges hirdetésekkel a kereső első helyeire juthatsz weboldaladdal.

Display és banner hirdetés

Képes hirdetések, amelyek a Google Display hálózaton (weboldalakon, videókon és appokban) jelennek meg.

Remarketing
hirdetés

Olyan látogatókra célzott hirdetések, akik korábban már jártak az oldaladon vagy az alkalmazásodban.

Dinamikus remarketing hirdetés

Potenciális vevőknek megjelenített hirdetések, amelyek egy általuk korábban megtekintett terméket vagy szolgáltatást hirdetnek.

Google Shopping hirdetés

Részletes termékinformációkat tartalmazó hirdetések, amik azoknak jelennek meg, akik ilyen típusú termékeket keresnek.

YouTube és videós hirdetés

A YouTube-on megjelenő videós hirdetések, amelyek potenciális vevőidnek videónézés közben jelennek meg.

Kereső hirdetések

A Google keresőszavas hirdetése – az egyik legismertebb reklámozási forma. És az egyik legjobb, ha konverziónövelés van a fókuszban.

A metódus egyszerű. A Google-ben számos problémára, kérdésre keresünk megoldást. Ezek a lekérdezések különböző kulcsszavakat tartalmaznak, amelyekre készíthetünk releváns tartalmakat (ez a keresőoptimalizálás) és indíthatunk fizetett hirdetéseket.

A Google Ads-ben (korábban Google Adwords) célzási beállításokat és keresési kulcsszavakat adhatunk meg. Ezután, ha a beállított célközönségünk rákeres a megadott kulcsszavaink valamelyikére, jó eséllyel a mi hirdetésünk jelenik meg neki mint releváns megoldás.

Ebben az esetben kattintás alapon fizetünk. Ez azt jelenti, hogy csak azért a hirdetésekért kell fizetnünk, amelyekre a potenciális vevőink rá is kattintottak.

A kattintási árat csökkenthetjük jó minőségi mutatóval – de ez fordítva is igaz. Ha tehát jól megírt és optimalizált hirdetéseink és weboldaltartalmaink vannak, a kattintásokat olcsóbban vesszük. Ha ez nincs meg, drágábban.

Éppen ezért igény esetén keresőoptimalizálással, szövegírással és weboldalkészítéssel is segítjük a munkád, javítjuk a konverziós arányaid.

Displayhirdetések

Ez a hirdetési forma különösen a márkaépítésben erős. Mivel a Google Display hálózata már most is több millió weboldal, videót és alkalmazást számlál – és ez a szám folyamatosan csak nő.

A display hirdetések lehetnek szöveges, képes és animált típusúak is. Árazásuk pedig történhet kattintás alapon (CPC), illetve megjelenés alapon (CPM). A célzásnál pedig meghatározhatunk demográfiai adatokat, weboldal témákat, sőt konkrét weboldalakat, de még videókat is.

Sőt, különböző csoportokat hozhatunk létre oldallátogatókból, e-mail-feliratkozókból és további adatbázisokból. És az így elért felhasználókhoz hasonló célközönségeket is tudunk kreálni. Hogy ezáltal olyan emberekhez is eljusson a hirdetésed, akik bár nem léptek még kapcsolatba veled, de potenciális vevőiddel sok hasonlóságot mutatnak – így nagyobb eséllyel választanak téged.

Így rengeteg embert érhetünk el a cégedet népszerűsítő hirdetésekkel. (Ráadásul ezek a hirdetések is csak releváns felhasználóknak jelennek meg.)

Remarketinghirdetések

Ez a hirdetési forma remek konverziós mutatókat eredményezhet. 

Ha egy felhasználó korábban már érdeklődött a terméked, szolgáltatásod iránt (valamilyen forrásból már járt a weboldaladon, Facebook-, esetleg Instagram-oldaladon vagy a YouTube-csatornádon), de nem vásárolt, később újra elérheted remarketing hirdetésekkel.

Ennél a hirdetési formánál rendkívül magas a megtérülési esély. Hiszen csak olyan felhasználóknak jelenítjük meg, akikről tudjuk, hogy érdeklődik az általad nyújtott megoldás iránt. Már csak azt kell elérnünk, hogy ezt tőled is vásárolja meg.

Dinamikus remarketinghirdetések

Ez a remarketing egy továbbgondolt verziója. Leginkább webshopok számára ideális. Hiszen nekik kifejezetten azokat a termékeket tudjuk újra megmutatni, amelyeket korábban már megnéztek, de még nem vásároltak meg.

A remarketing és a dinamikus remarketing hirdetések azért is roppant hasznosak, mert azokból a látogatókból, érdeklődőkből konvertálnak vevőket, akik figyelméért korábban már fizettünk. (Vagy tartalomgyártási vagy hirdetési költséget.) Hiszen visszavezetve őket az ajánlatunkhoz, nagyobb eséllyel fogja megvásárolni azt.

Shoppinghirdetések

Webáruházak számára talán ez a jelenleg létező legjobb hirdetési lehetőség. Biztosan találkoztál már ezzel a hirdetési formával. Akkor jelenik meg, ha a potenciális vevő egy termékre keres rá (pl. biciklis telefontartó). Ilyenkor a találati lista tetején megjelenik néhány termék, egy-egy képpel, terméknévvel árral, és a webáruház elérhetőségével.

Ahhoz persze, hogy a Google Shopping hirdetések valóban eredményesek legyenek, előbb a webáruházban kell rendet tenni. Megadni a termékek szükséges attribútumait, megfelelő képeket feltölteni hozzájuk stb. De szolgáltatásunk keretein belül ebben is segítünk neked.

Youtubehirdetések

Célközönségedet a YouTube-on is elérheted. Ez a hirdetési forma lehetővé teszi, hogy a felhasználókat szokásaik, érdeklődési körük és egyéb adatok alapján szegmentáld, és videónézés közben jeleníts meg nekik üzeneteket.

Márkaépítésben nagyon erősek az ilyen hirdetések, de vásárlásösztönzésre is jól használhatók a YouTube reklámok.

Jelenleg talán ez a legalacsonyabb áru hirdetési forma. Ugyanis csak azért fizetünk, ha egy felhasználó végignézte a hirdetésünket – vagy minimum 30 másodpercet megtekintett belőle. (Épp ezért ajánljuk mi is, hogy a YouTube-reklámod hossza max. 30 mp legyen.)

Hogyan zajlik pontosan az együttműködés?

1. Megrendeled Google Ads (Adwords) szolgáltatásunkat

Kiválasztod a neked megfelelő csomagot – vagy egyedi árajánlatot kérsz –, hogy szerződéskötés után azonnal megkezdhessük a közös munkát. 

2. Megismerjük a céged és piacod

Egy stratégiai konzultáció után egy gyors versenytárs és célcsoportkutatást végzünk, hogy megismerjük a piaci viszonyokat. Mert csak így tudjuk a legjobb megoldást javasolni. 

3. Felállítjuk az első kampányaid

És persze mindegyiket A/B teszteléssel is mérjük. Azaz több mutációt készítünk a célközönségednek, hogy lássuk, milyen üzenetek, vizuálok és kreatívok működnek náluk. Majd a legjobbakat tovább optimalizáljuk.

4. Minden hónap végén riportálunk

Hogy te is pontosan lásd, mi történik a hirdetési fiókodban, és milyen eredménnyel futnak a kampányaid, havi riportot készítünk neked. És természetesen az ezzel kapcsolatos kérdéseidet is szívesen megválaszoljuk.

Adwords kampánykezelés árak

Mennyibe kerül a Google Ads hirdetéskezelés?

Nálunk alapvetően három csomagból választhatsz.

Ezekben közös, hogy mind tartalmazza az:

  • a projektindító konzultációt és stratégiatervezést;
  • a célcsoportkutatást és konkurenciaelemzést;
  • a meglévő hirdetési fiók átnézését;
  • kulcsszóelemzést, amelyben meghatározzuk, mely keresőkifejezésekre érdemes a kampányokat felépíteni – és ezt kiegészítendő: tartalmakat gyártani;
  • a hirdetések feltöltését és elindítását;
  • a hirdetések A/B tesztelését, amelyből kiderül, hogy az egyes verziók közül melyekkel érünk el nagyobb hatást;
  • valamint a statisztikai elemzések (riportok) készítését, hogy te is mindig naprakész legyél a kampányaid teljesítményeivel, eredményeivel.

És hogy miben különböznek egymástól a választható csomagok?

A normál csomagban egy hirdetési platformot (kereső, display vagy YouTube) választhatsz, és azon építjük fel és kezeljük az optimalizált vevőszerző kampányod.

A prémium csomagban a kereső, display, remarketing és YouTube hirdetési kampányaidat (szöveges és banner hirdetésekkel vagy már meglévő saját videóiddal) egyaránt felépítjük és kezeljük.

Az exkluzív csomagban pedig a fentiek kiegészülnek azzal, hogy a videós hirdetéseidhez mi magunk írjuk meg a videós scripteket, valamint a forgatást és gyártást is ránk bízhatod.

Fontos, hogy a hirdetések árát a Google határozza meg. Ezt felé kell megfizetned. Az előre (közösen) meghatározott kampánykezelési díjat viszont nekünk kell elutalnod – minden hónap végén. Ebből a két elemből tevődik össze a teljes havi költséged.

A riportban természetesen nemcsak a hirdetési költségeket, hanem a kampánykezelési díjat is feltüntetjük,
hogy ennek alapján tudj hónapról hónapra üzleti döntéseket hozni.

NORMÁL GOOGLE ADS
kereső vagy display vagy Youtube hirdetések
49.990 ,- Ft / hó
  • Konzultáció, stratégia tervezés
  • Célközönség és konkurenciaelemzés
  • Hirdetési fiók audit, beállítás elvégzés
  • Kulcsszó elemzés
  • Hirdetések feltöltése, A/B teszt
  • Finomhangolás, optimalizálás
  • Statisztikai elemzés készítése

PRÉMIUM GOOGLE ADS
kereső vagy display vagy
Youtube és remarketing hirdetések

79.990 ,- Ft / hó
  • Konzultáció, stratégia tervezés
  • Célközönség konkurenciaelemzés
  • Hirdetési fiók audit, beállítások elvégzése
  • Kulcsszó elemzés
  • Hirdetések feltöltése, A/B teszt
  • Finomhangolás, optimalizálás
  • Statisztikai elemzés készítése
  • Kereső, display, YouTube és remarketing hirdetések kivitelezése egyben

PRÉMIUM GOOGLE ADS
oktatás

499.990 ,- Ft / hó
  • Konzultáció, stratégia tervezés
  • Célközönség, konkurenciaelemzés
  • Hirdetési fiók audit, beállítások elvégzése
  • Kulcsszó elemzés
  • Hirdetések feltöltése, A/B teszt
  • Finomhangolás, optimalizálás
  • Statisztikai elemzés készítése
  • Kereső, display, YouTube és remarketing hirdetések kivitelezése egyben
  • YOUTUBE OPTIMALIZÁLT VIDEÓS TARTALOM GYÁRTÁS:
    videós script megírása, forgatás és gyártás kivitelezése profi szakemberekkel.

Nem találod a neked megfelelő csomagot? Kérj egyedi ajánlatot!

Ha a fentiek közül egyik kampánykezelési csomagot sem érzed igazán a sajátodnak, semmi gond. Írd meg nekünk, mivel foglalkozol, miért gondolod, hogy a fenti lehetőségek nem a legjobbak neked. Mi pedig visszahívunk és egy rövid beszélgetés után kalkulálunk egy egyedi árat.

Hirdetéseid teljesítményét más online marketing elemekkel is javítjuk

Ahogy fentebb már említettük, a hirdetési költségek csökkenthetők jobb minőségi mutatókkal. (Azaz optimalizált tartalommal, weboldallal és egyéb hirdetési lábakkal.)

Szívesen dolgozunk a megfelelő tartalmaid elkészítésén is. Ezáltal ráadásul nemcsak a hirdetéseid minőségi mutatói lesznek jobbak, de az így organikusan megszerzett forgalmadért nem kell hirdetési költséget fizetned.

Ezenfelül összekötjük a PPC kampányod egyéb hirdetési lábakkal (pl. közösségi média vagy offline hirdetések). 

Profi szövegírókdolgoznak majd az hirdetéseiden

A szövegírás nemcsak egy külön szakma, hanem roppant időigényes munka is. A termék és a célcsoport problémáinak megismerése és párosítása, piac- és konkurenciaelemzés, célcsoportépítés, plusz maga az írás és az ellenőrzés. Arról nem is beszélve, hány és hány hirdetési varációt ír meg egy szövegíró. És jól tudjuk, hogy neked minden perc számít. Ezért is gondoljuk, hogy szövegíró csapatunk hatalmas segítség lenne a céged számára.

A hirdetésszövegek mellett ráadásul az egyéb marketingszövegek, blogbejegyzések, sales szövegek, landing oldal, hírlevelek megírását is nyugodtan ránk bízhatod. 

Ezért javasoljuk, hogy kérj ajánlatot, beszéljük át, mire van szükséged, mi pedig azonnal elkezdünk vevőket írni neked. Bízd ránk a szövegírást és foglalkozz a céged fejlesztésével.

Google Ads kampánykezelés

LEGYEN SIKERES
A TE GOOGLE ADS
KAMPÁNYOD IS!