fbpx

Arculattervezés, designSpecifikus, megjegyezhető, letisztult, marketing alapú arculatot készítünk

Megtaláljuk azokat a vevőket, akiknek könnyebben adsz el!

A Facebook és az Instagram kampányok profi kezelése lehetővé teszi, hogy kimaxold a hirdetésekben rejlő lehetőségeket.

Teljes körű tanácsadási és kampánykezelési szolgáltatásunkkal segítünk abban, hogy céged értékesítéséből és / vagy márkaépítéséből a legtöbbet hozd ki. Mi nem sablonokat árulunk.

A hirdetési rendszered a cégedre szabjuk, sőt a hirdetéseid elkészítése előtt a weboldalad is átnézzük és segítünk optimalizálni.

Videó lejátszása

Arculattervezés és grafikai tervezés a vevőid igényeire szabva

1. A TE IGÉNYEIDRE SZABJUK ARCULATOD

Vállalkozásod megismételhetetlen. Egyedi céljaid, igényeid vannak. Mi ennek tudatában készítjük el grafikus elemeid.
Figyelembe vesszük a cég- és szakmaspecifikus kritériumaid. Nem magunknak, Neked (és legfőképp a célközönségednek) alkotunk céges arculatot.

2. LETISZTULT MEGJELENÉST BIZTOSÍTUNK

Tudod, hogy milyen egy jó céges arculat – azon kívül, hogy szép? A legfontosabb, hogy üzenetet közvetítsen vásárlóid számára! Legyen szó logóról, vagy webdesignról, mi gondot fordítunk a hatékony információátadásra. Így töltik be grafikáid maximálisan funkciójukat. 

3. EGYEDI DESIGNT ALKOTUNK

Nálunk nincsenek robotok által generált formák. Az általunk elkészített designelemeiddel nem találkozol másnap a Pinteresten, vagy konkurenciád weboldalán. Mindent kézzel, digitálisan rajzolunk meg. Így leszel egyedi és megjegyezhető.

4. EGYESÉGET TEREMTÜNK

Online és offline arculati elemeidet is megtervezzük, elkészítjük és elhelyezzük. Az egységes megjelenésre aranyszabályként tekintünk. Mindegy, hogy névjegy, levélpapír, e-mail-aláírás, csomagolás, Facebook flyer, kirakat dekoráció vagy weboldal tervezés a feladat. Minden platformon ugyanazt az egységet és profizmust közvetíted majd, amit a vevőid elvárnak – és imádnak.

referenciák

Az egyedi céges arculat felismerhetővé tesz, megkülönböztet a konkurensektől

Emellett sokkal profibbá és kívánatossá teszik a termékeid és szolgáltatásaid. Az egyedi és egységes online és offline megjelenés adja az első benyomást a cégedről. Így a márkaépítés (branding) legfontosabb eleme. Hiszen bár a terméked a jó értékesítési szöveg adja el, a hajlandóságot, hogy ezt a szöveget meghallgassák/elolvassák, a céged arculata teremti meg.

Ráadásul a közhiedelemmel ellentétben, még csak nem is kell hatalmas összegeket elköltened rá.

Pontosan mit ad és hogyan zajlik az arculattervezés és grafikai tervezés?

Az egyes arculati elemek úgy illeszkednek a márkádhoz, mint egy ruhadarab, egy kiegészítő, a hajviseleted vagy a testtartásod a stílusodhoz. De mik is ezek a grafikai elemek?

  • megjegyezhető logó
  • vonzó színek
  • profi tipográfia (betűtípusok) 
  • képkoncepció
  • arányos megjelenés
  • ízléses ikonok
Tartalom Design logo

Ahhoz viszont, hogy ezeket valóban a cégedre tudjuk szabni, mindenképpen meg kell ismernünk:

  • a cég személyiségét (mi teszi egyedivé a vállalkozást, hogyan viszonyul a világhoz és a piachoz?);
  • a márka célját (mit, miért és hogyan tesz a céged, amitől a vevőid számára jobb lesz a világ?);
  • a márka vallott értékeit (milyen értékek mentén tevékenykedik a brand, mit tart követendőnek és mit kerülendőnek?;
  • a márka piaci pozícióját (milyen kiaknázandó lehetőségek és erőforrások állnak rendelkezésre, milyen tényezők hátráltatnak?;
  • a márka értékajánlatát (mik azok az egyértelmű értékek és előnyök, amelyeket a vevők kapnak a márkától?)

Az egyedi céges arculat felismerhetővé tesz, megkülönböztet a konkurensektől

Emellett sokkal profibbá és kívánatossá teszik a termékeid és szolgáltatásaid. Az egyedi és egységes online és offline megjelenés adja az első benyomást a cégedről. Így a márkaépítés (branding) legfontosabb eleme. Hiszen bár a terméked a jó értékesítési szöveg adja el, a hajlandóságot, hogy ezt a szöveget meghallgassák/elolvassák, a céged arculata teremti meg.

Ráadásul a közhiedelemmel ellentétben, még csak nem is kell hatalmas összegeket elköltened rá.

Pontosan mit ad és hogyan zajlik az arculattervezés és grafikai tervezés?

Az egyes arculati elemek úgy illeszkednek a márkádhoz, mint egy ruhadarab, egy kiegészítő, a hajviseleted vagy a testtartásod a stílusodhoz. De mik is ezek a grafikai elemek?

  • megjegyezhető logó
  • vonzó színek
  • profi tipográfia (betűtípusok) 
  • képkoncepció
  • arányos megjelenés
  • ízléses ikonok

Ahhoz viszont, hogy ezeket valóban a cégedre tudjuk szabni, mindenképpen meg kell ismernünk:

  • a cég személyiségét (mi teszi egyedivé a vállalkozást, hogyan viszonyul a világhoz és a piachoz?);
  • márka célját (mit, miért és hogyan tesz a céged, amitől a vevőid számára jobb lesz a világ?);
  • a márka vallott értékeit (milyen értékek mentén tevékenykedik a brand, mit tart követendőnek és mit kerülendőnek?;
  • a márka piaci pozícióját (milyen kiaknázandó lehetőségek és erőforrások állnak rendelkezésre, milyen tényezők hátráltatnak?;
  • a márka értékajánlatát (mik azok az egyértelmű értékek és előnyök, amelyeket a vevők kapnak a márkától?)

Gyakorlati emberként most biztosan azt kérdezed: 

„Oké, ezt értem, de pontosan milyen munkákat végeztek el, mit fog kapni a cégem az együttműködéstől?”

A legrövidebben: egységes megjelenést, ami szerethetővé, kívánatossá teszi a márkát. De lássuk a konkrétumokat.

Arculattervezési  szolgáltatások

Logó tervezés

A logó a márkád megjelenésének alapja. Megjelennek benne az egységes színek és a designban használt formák. Ráadásul a céges logó az a szimbólum, amelyről a közönséged akkor is felismeri a márkát, ha annak a neve nem is jelenik meg.

Offline és online arculat tervezése

Amikor azt mondjuk: egységes megjelenés, arra gondolunk, hogy a céged online és offline is felismerhető és megkülönböztethető. Az egyes grafikai elemek ugyanúgy visszaköszönnek egy kirakati matricán, mint a weboldaladon vagy a levélpapír és boríték felületén.

Arculati kézikönyv

Az egyedi megjelenés megtervezése egy dolog. Tudatosan is kell használni. Ebben segít egy alapos arculati kézikönyv, amely összefoglalja a cég küldetését, ügyfélkommunikációs szabályait, a célcsoportodat, az értékeket, a szlogent, valamint az egyes design elemek (logó, színek, tipográfia, fotók, egyedi grafikai elemek) helyes használatát, méretezését stb.

Social media arculat tervezése

Az egyedi megjelenés manapság még fontosabb a közösségi médiában, mint korábban. A hírfolyamokon ugyanis óriási a verseny. Percenként több millió poszt születik világszerte – és neked nemcsak a konkurenciával, hanem a cicás videókkal is versenyezned kell. Ezért fontos, hogy kitűnj a tucatposztok közül.

Tipográfia, színek és képkoncepció

A színek, az egyedi betűtípusok és márkakommunikációban használt képek mind hatással vannak a célközönséged viselkedésére, a márkád megítélésére. Éppen ezért segítünk neked abban, hogy ezek az elemek ne csak egyediek, de egymással jól összehangoltak legyenek. Így a márkád design elemei nem ütik, hanem segítik majd egymást. Neked pedig nem kell betűméretekkel és -színekkel, CMYK, RGB, Pantone kódokkal, valamint pixelekkel foglalkoznod.

Nyomtatott arculati anyagok tervezése

Az egységes megjelenés részét képezik az olyan nyomtatott anyagok, mint brosúra, szórólap, plakát, magazin hirdetés, katalógus, névjegykártya, levélpapír, boríték, mappa és termékcsomagolás. De ide sorolhatjuk az általában repi ajándékként szolgáló logózott tollakat, bögréket, sapkákat, esernyőket, mobiltelefon tokokat stb.

Névjegykártya tervezés

Bár a nyomtatott arculati anyagok között említjük, mégis fontosabb, hiszen egy konferencián, személyes találkozón ezt adod át a partnerednek. Tehát (részben) a névjegy alapján ítél majd meg. Ezért fontos, hogy az illeszkedjen a márkád arculatába és közvetítse a céged értékeit.

Fotózás

A jó arculati elemek saját egyedi fotókkal válhatnak kiemelkedővé. Stock fotókkal tele az internet – és már mindenki unja őket. Éppen ezért fotózzuk be a céged termékeit, iroda- és üzlethelyiségeit vagy épp munkatársait. Az ilyen fotók ráadásul nemcsak az arculattervezés, hanem a weboldal készítés, a social media management, a hirdetéskezelés, valamint webáruház készítés során is elengedhetetlenek.

Baranyai Gergő Tartalom Design

Egy jó arculat a Google-ben is jobb pozíciót jelenthet

Bár a keresőoptimalizálás (SEO) legfontosabb elemeként mi sem az arculattervezést mondanánk. Viszont sokkal nagyobb szerepe van egy jó keresőpozíció megszerzésében, mint azt sokan gondolnák.A Google ugyanis nemcsak az elhelyezett kulcsszavakat, az oldalsebességet, a hivatkozásokat és hasonló elemeket figyeli, hanem azt is, hogyan viselkedik a weboldaladon a látogató.És nem nehéz belátni, hogy egy szép, jól használható, könnyen átlátható weboldalon szívesebben időznek a vevőid. Ezt pedig a Google is díjazza.

Egy komplett csapat dolgozik majd az egységes arculat megvalósításán

Ahogy fentebb láthattad is, a cégarculat tervezés számos szakterület összefonódása. De nem kell megijedned. Mi ugyanis mindent egy kézben tartunk, hogy neked ne kelljen külön a designerekkel, a grafikusokkal, a nyomdával és a fotósokkal tartanod a kapcsolatot.Hiszen a cégvezetésben minden perc számít. Nem engedheted meg magadnak, hogy felesleges e-mailezgetésre és telefonálgatásra pazarold az időd.A cégarculat tervezés, a grafikai munkák, a fotózás, a nyomdával való kapcsolattartás és minden ezzel kapcsolatos teendő a napi rutinunk része. Neked viszont – feltehetőleg – nem kívánt plusz feladat.Ezért javasoljuk, hogy kérj ajánlatot, beszéljük át, mire van szükséged, mi pedig azonnal munkához látunk. Bízd ránk a céged arculatának megtervezését és foglalkozz a céged fejlesztésével.Mit mondasz, kezdődhet a közös munka?

NEKED MILYEN ARCULATI ELEMEKRE VAN SZÜKSÉGED?

VÁLASSZ AJÁNLATAINK KÖZÜL, VAGY ÁLLÍTSD ÖSSZE SAJÁT CSOMAGOD!

Kisarculat csomag

  • Konzultáció
  • Logó (2 db egyedi terv)
  • Névjegykártya (2 db egyedi db terv)
  • Facebook és Instagram profilkép (optimalizált méret)
  • Nyomtatott elemek kivitelezésének intézése

Nagyarculat csomag

  • Nagy konzultáció: célok, lehetőségek átbeszélése
  • Logó (3 db egyedi terv)
  • Névjegykártya (3 db egyedi db terv)
  • Facebook és Instagram profilkép (optimalizált méret)
  • Facebook borítókép (mobilra és tabletre is optimalizált méret)
  • Levérpapír
  • Boríték
  • Bélyegző
  • Nyomtatott elemek kivitelezésének intézése

Exkluzív arculat csomag

  • Nagy konzultáció: célok, lehetőségek átbeszélése, marketing tanácsadás
  • Marketing alapú arculatot készítünk
  • Logó (3-4 db egyedi terv)
  • Névjegykártya (3-4 db egyedi db terv)
  • Facebook és Instagram profilkép (optimalizált méret)
  • Facebook borítókép (mobilra és tabletre is optimalizált méret)
  • Weboldal design terv
  • Levérpapír
  • Boríték
  • Bélyegző
  • Mappa
  • Szórólap / brossúra
  • Egy tetszőlegen kiválasztottreklámtárgy megtervezése (toll, bögre, póló, sapka, esernyő, mobiltelefon tok)
  • Nyomtatott eszközök kivitelezését elintézzük

BESZÉLJÜK ÁT A PROJEKTED!

Töltsd ki az alábbi, rövid űrlapot és 1 munkanapon felvesszük veled a kapcsolatot, majd ingyenes marketing konzultációra időpontot egyeztetünk. A konzultáció után elküldjük az egyedi, cégredre szabott ajánlatot és stratégia vázlatot.

LEGYEN MARKETING-OPTIMALIZÁLT ARCULATOD!