Webáruház készítés

OLYAN WEBSHOPOT FEJLESZTÜNK NEKED, AHOL ÖRÖM VÁSÁROLNI

webáruház készítés

Miért érdemes velünk csináltatnod   a webáruházad?

Ezt kapod, ha ránk bízod a webáruház készítést

Garantáltan
több eladás

Számunkra nem ér véget a munka a grafikai és fejlesztési feladatokkal. A mi célunk nem az, hogy webshopot készítsünk neked. Hanem az, hogy az jobban konvertáljon, mint a korábbi. A webshop csak az eszköz. A cél: a magasabb profit.

Jobb helyezés
a Google-ben

A webshop készítés fontos eleme a keresőoptimalizálás (SEO). Úgy építjük fel a webáruházad, hogy az a keresőben is minél előrébb kerüljön. Így csökkentve a hirdetési költségeidet.

Webáruház, amit öröm használni

Egyszerűen használható, kényelmes felületet a vevőid is szívesebben használnak – és ajánlanak ismerőseiknek. Ráadásul a Google rangsorában is előrébb kerülsz, ha a webshopod felhasználóbarát.

Biztonságos
rendszer

Első a biztonság. Egy webáruház ugyanis rengeteg felhasználói adatot tárol. Ha ezek egy része kiszivárog, nemcsak a vevők pártolnak el tőled, de komoly büntetésre is számíthatsz. Hiszen az adatok biztonságáért az üzemeltető felel.

Könnyű termékfeltöltés
és szerkesztés

A webáruházad kezelőfelülete is felhasználóbarát lesz. A termékfeltöltés, a tartalmak létrehozása és optimalizálása gyerekjáték lesz. Ráadásul könnyen személyre szabhatod a webshopod az átadás után is.

Stratégiai és hatékony hirdetések

A legjobb webáruházból sem hozhatjuk ki a maximumot online marketing és hirdetések nélkül. Mi készséggel segítünk a marketing stratégiád megtervezésében és a hirdetéseid elkészítésében.

A jól konvertáló webshop alapja, hogy ismerjük a célpiacot

A jó marketing – és a jó üzleti mutatók – mind a célpiac ismeretén áll vagy bukik. Ha jól térképezzük fel a célközönség vágyait és fájdalmait, és jól is reagálunk ezekre, máris lépéselőnybe kerülhetünk a konkurenciával szemben.

Ezután meg kell határozni a webáruházzal elérendő célt.

A legtöbb webshop abba bukik bele, hogy konkrét célok – és célcsoportok – nélkül, megérzésre próbálnak terméket értékesíteni.

megfelelő célközönség kiválasztása, perszona alkotás
célpiacnak megfelelő webáruházban egyszerű a vásárlás

Milyen webshop típusok léteznek?

A webáruház készítés előtt meg kell határozzuk, milyen típusú és funkciójú rendszerek felelnek meg leginkább a célnak.

Ilyenkor az alábbi szempontokat érdemes vizsgálni:

  • kiknek szeretnél eladni;
  • mennyi (és milyen típusú) termékeket akarunk eladni;
  • milyen megtérülésben gondolkodsz;
  • milyen gyorsan akarunk indulni és mennyi (anyagi és emberi) erőforrásunk van?

Ki értékesít kinek?

Az erre a kérdésre adott válasz alapján a webáruház értékesíthet:

  • cégtől cégnek (B2B)
  • cégtől fogyasztónak (B2C)
  • fogyasztótól fogyasztónak (C2C)
  • fogyasztótól cégnek (C2B)

Milyen forrásból származik a webshop bevétele?

Ebben az értelemben a webshop megtérülési modellje lehet:

  • dropshipping;
  • előfizetés;
  • saját gyártású termékek értékesítése;
  • más által gyártott, de saját márkás termékek értékesítése;
  • nagykereskedelem;
  • kölcsönzés, bérbeadás;
  • freemium (ingyenes tesztidőszak után előfizetés).

A fenti válaszok alapján eldől, hogy a webshopod:

  • egyéni márka webáruháza (egyetlen márka termékeivel)
  • online kiskereskedés (néhány márka válogatott termékeivel)
  • online piactér (számos márka termékeivel).

Ha a fenti kérdésekre még nem tudod a választ, szívesen segítünk a webáruház tervezésében is.

A webáruház készítés nagy kérdése: milyen fejlesztésben gondolkodsz?

Itt is 3 kategóriát különítünk el: a bérelhető, a nyílt forráskódú és az egyedi webshopokat. De mi a különbség ezek között?

Bérelhető
webáruház

Itt lényegében egy fix (havi vagy éves) díjas szolgáltatásról beszélünk. Ahol a szolgáltató egy általa korábban lefejlesztett rendszert ad nekünk bérbe.

Előnye, hogy csak fel kell töltenünk a termékeinket és a webshop szövegeket, és már indulhat is az értékesítés. Olcsóbb, mint az egyedi fejlesztésű rendszerek és a nyílt forráskódú webshopok. Ráadásul fejlesztőre sincs szükségünk az elindításához.

Legnagyobb hátránya, hogy csak minimálisan személyre szabható. Igen korlátozottak az egyedi megoldások.

A legismertebb bérelhető webshopok: a Shopify, a Shoprenter és a Unas.

Nyílt forráskódú webáruház

Ezek olyan rendszerek, amelyek alapjai már le vannak fejlesztve, de különböző megoldásokkal tovább fejleszthetjük őket. (Hasonlóan például a WordPresshez.) Minél ismertebb egy adott szolgáltató, annál több plugin – és így fejlesztési lehetőség – készül hozzá.

Előnye, hogy könnyen módosítható és fejleszthető. Ráadásul keresőoptimalizálás (SEO) tekintetében is versenyképes. Ráadásul olcsóbb, mint a saját fejlesztésű webshopok.
Legnagyobb hátránya, hogy sok esetben már fejlesztői segítségre van szükség az elindításhoz és olykor az üzemeltetéshez is.
A legismertebb nyílt forráskódú webshopok: a Woocommerce és a Magento.

Egyedi fejlesztésű webáruház

Vagy más néven zárt forráskódú webshop. Ezeket minden esetben programozó építi fel az alapoktól.

Legnagyobb előnye, hogy egyedi, vizuális és funkcionális elemeinek csak a képzeletünk – és a fejlesztő ismeretei – szabnak határt.

Hátránya viszont, hogy ez a legdrágább a három típus közül. Ráadásul minden módosításhoz fejlesztőre lesz szükséged. Tehát folyamatos költségekkel jár.

Nincs rossz webáruház, csak olyan, ami nem felel meg a célnak.
Ezért fontos, hogy már az elején tisztázzuk, milyen webshopra visz közelebb a céljaidhoz.
Ha segítségre van szükséged a megfelelő webshop típus kiválasztásában, kattints!

A webáruházad mobilon is tökéletesen fog működni

A legújabb felmérések szerint a webshop vásárlók mintegy 50%-a mobilról érkezik. Azaz minden második vevődet elveszítheted, ha a webáruházad nincs jól optimalizálva mobilra. Épp ezért alap, hogy a webáruház és annak adminisztrációs felületei is igazodnak a mobileszközök kijelzőihez.

A webáruházad mobilon is tökéletesen fog működni

A legújabb felmérések szerint a webshop vásárlók mintegy 50%-a mobilról érkezik. Azaz minden második vevődet elveszítheted, ha a webáruházad nincs jól optimalizálva mobilra. Épp ezért alap, hogy a webáruház és annak adminisztrációs felületei is igazodnak a mobileszközök kijelzőihez.

Mindegy, milyen fizetési mód: megoldjuk

Napjainkban már alap, hogy egy webshopban több fizetési mód közül is választhat a vevő. Ebben is a maximumra törekszünk. A webáruház készítés során a legkülönbözőbb fizetési módokat is beépítjük a rendszeredbe – ha kéred. Legyen szó kártyás, banki átutalásos vagy egyéb pénzintézeti rendszeren történő fizetésről, megoldjuk. Sőt, akár az online hitelbírálati rendszerek bekötésében is segítünk.

Mindegy, milyen fizetési mód: megoldjuk

Napjainkban már alap, hogy egy webshopban több fizetési mód közül is választhat a vevő. Ebben is a maximumra törekszünk. A webáruház készítés során a legkülönbözőbb fizetési módokat is beépítjük a rendszeredbe – ha kéred. Legyen szó kártyás, banki átutalásos vagy egyéb pénzintézeti rendszeren történő fizetésről, megoldjuk. Sőt, akár az online hitelbírálati rendszerek bekötésében is segítünk.

A végletekig optimalizált fizetési folyamat

Sokan nem is tudják, mennyire fontos a megfelelő fizetési folyamat. Egy túl komplikált, nehezen átlátható vagy megbízhatatlannak tűnő check out procedúra könnyedén elriaszthatja a legelszántabb vevődet is. Ezért a webáruház készítés során arra is kiemelt figyelmet fordítunk, hogy a lehető legalacsonyabb legyen a kosárelhagyási arányod – és így még magasabb a profitod.

A végletekig optimalizált fizetési folyamat

Sokan nem is tudják, mennyire fontos a megfelelő fizetési folyamat. Egy túl komplikált, nehezen átlátható vagy megbízhatatlannak tűnő check out procedúra könnyedén elriaszthatja a legelszántabb vevődet is. Ezért a webáruház készítés során arra is kiemelt figyelmet fordítunk, hogy a lehető legalacsonyabb legyen a kosárelhagyási arányod – és így még magasabb a profitod.

Egyenes úton vezetjük a vevőidet a kasszáig – megfelelő CTA-kal

Szintén rengetegen siklanak el a cselekvésre ösztönzés (call-to-action) szerepe mellett. Pedig ezekkel az elemekkel terelhetjük a potenciális vevőket a kosár felé. Minél egyértelműbb szöveges és vizuális elemekkel kövezzük ki a vevőid konverziós útvonalát, annál hangosabban csörög majd a kassza.

Egyenes úton vezetjük a vevőidet a kasszáig – megfelelő CTA-kal

Szintén rengetegen siklanak el a cselekvésre ösztönzés (call-to-action) szerepe mellett. Pedig ezekkel az elemekkel terelhetjük a potenciális vevőket a kosár felé. Minél egyértelműbb szöveges és vizuális elemekkel kövezzük ki a vevőid konverziós útvonalát, annál hangosabban csörög majd a kassza.

Webáruház  készítés lépései - így csináljuk mi

1. MINDENT MEGKAPSZ EGYBEN

Tudjuk, hogy másoknál külön-külön pontokba van szedve. Mi azért egy pontba sűrítjük, mert ennél sokkal többet tudunk. Nálunk alap, hogy:

  • Modern, letisztult design-t kapsz
  • Mobilra, tabletre és asztali számítógépre optimalizált a megjelenést biztosítunk
  • Ingyen elvégezzük az alapvető keresőoptimalizálási feladatokat
  • Felhasználóbarát admin felületből Te is könnyedén feltöltheted a termékeidet
  • Kérés szerint egyedi funkciókat is beépítünk webáruházadba 🙂

 

2. VÁSÁRLÁSI KONVERZIÓRA OPTIMALIZÁLUNK

Webshopod szerkezetének kialakítását egy célnak rendeljük alá: Vásároljon a látogató. Minden eszközt bevetünk annak érdekében, hogy termékeidet a fókuszban tartsuk.

Olyan kezdőoldalt hozunk létre, amellyel nem raboljuk a látogató idejét. Olyan átlátható szerkezetet fűzünk fel, hogy max. 2 kattintással megtalálja a látogató a számára releváns terméket.
Olyan termék adatlap szerkezetet hozunk létre, amely meggyőzi vásárlód, hogy a terméked szuper.

3. KIZÁRJUK AZ AKADÁLYOZÓ TÉNYEZŐKET

Ha lassú a weboldalad, meg se várja a felhasználó, hogy betöltsön. Ha webáruházad felépítése nem logikus, a látogató elveszettnek érzi magát és bezárja. Ha a vásárlási folyamat sok lépésből áll, megunja és elkattint. Ha rossz az upsell rendszered, alacsony lesz a kosárértéked és még sorolhatnánk. Mi a lehető legtöbb hibát kiszűrjük, hogy webáruházad igazi pénztermelő gépezetté valljon.

4. IZGALMAS LESZ A WEBSHOPOD

Tudod mikor unja el magát a leginkább egy weboldal látogató? Ha a weboldal nem róla szól, csak a cégről.

Értünk a weboldal pszichológiához, segítünk a figyelemmegtartó kommunikáció megtervezésében. Olyan design-t hozunk létre, amely az oldalon tartja a látogatókat.

5. HIRDETÉS BARÁT WEBOLDAL SZERKEZET

Mivel az online marketing világából jövünk, több százmillió forint elhirdetése után, láttuk – saját bőrünkön is tapasztaltuk -, mi az a webshop szerkezet, ami kimaxolja a Facebook és Google hirdetések hatékonyságát.

6. NEM TŰNÜNK EL

Pontosak vagyunk, időre elkészülünk, nem tűnünk el, ha egy extra kérést kell teljesíteni. Non-stop rendelkezésedre állunk. Bármikor felhívhatsz minket, ha kérdésed van. Igény szerint folyamatosan fejlesztjük és karbantartjuk a webshopod.

7. GARANCIÁT VÁLLALUNK

Nem fog előfordulni, hogy a végeredmény keserű szájízt hagy a szádban. A weboldalad nem fog összeomlani időközben. Ha esetleg ez mégis előfordulna, kijavítjuk a hibákat és visszautaljuk a weboldal készítés árát!Igaz, eddig 100%-os ügyfélelégedettséggel rendelkezünk webáruházakat tekintve is. 🙂

referenciák

Továbbiak betöltése

WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS ÁRAK – MENNYIBE KERÜL AZ ÚJ WEBSHOPOD?

Bár egy webshop ára mindig attól függ, milyen funkciókat kell beleépítenünk, jól tudjuk, hogy a gyorsaság és hatékonyság jegyében te is szeretsz előre kalkulálni. Ezért összeállítottunk három webáruház készítési csomagot, amelyek közül választhatsz.

Webáruház készítés csomagok 

Normál webáruház

  • Konzultáció
  • Modern, letisztult design
  • Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
  • Keresőbarát weboldal
  • Felhasználó barát adminfelület
  • Termékfeltöltési oktatóvideók

Prémium webáruház

  • Nagy konzultáció: célok, lehetőségek átbeszélése, tanácsadás
  • 2-3 kész, teljes webdesignt is elkészítünk, hogy megkönnyítsük a választást
  • Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
  • Keresőbarát weboldal
  • Felhasználóbarát adminfelület
  • Termékfeltöltési oktatóvideók
  • Marketing stratégia beépítése
  • Segítség a szövegírásban
  • Google, facebook barát kialakítás
  • Analatikai mérőszoftverek telepítése, hogy pl.: lásd ki és mennyi időt tölt el az egyes oldalaidon
  • Hőtérképes program telepítése, mellyel pl.: nyomon tudod követni, mit csinál a felhasználó a weboldaladon
  • NON-STOP rendelkezésre állás

EXKLUZÍV bemutatkozó

  • Nagy konzultáció: célok, lehetőségek átbeszélése, tanácsadás
  • 2-3 kész, teljes webdesignt is elkészítünk, hogy megkönnyítsük a választást
  • Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
  • Keresőbarát weboldal
  • Felhasználóbarát adminfelület
  • Felhasználóbarát adminfelület
  • Weboldalkezelési oktató videók
  • Marketing stratégia beépítése
  • Szövegírás
  • Google, facebook barát kialakítás
  • Analatikai mérőszoftverek telepítése, hogy pl.: lásd ki és mennyi időt tölt el az egyes oldalaidon
  • Hőtérképes program telepítése, mellyel pl.: nyomon tudod követni, mit csinál a felhasználó a weboldaladon
  • 1 havi Google Ads kampánykivitelezés
  • 1 havi Facebook hirdetéskivitelezés
  • GOOGLE ADS HIRDETÉS OKTATÁS
  • FACEBOOK HIRDETÉS OKTATÁS
  • NON-STOP rendelkezésre állás

Nem találod a neked megfelelő csomagot? Kérj egyedi ajánlatot!

Ha a fentiek közül egyik webáruház készítési csomagot sem találod tökéletesnek, aggodalomra semmi ok. Írd meg nekünk, mivel foglalkozol, miért gondolod, hogy a fenti lehetőségek nem a legjobbak neked. Mi pedig visszahívunk és egy rövid beszélgetés után kalkulálunk egy egyedi árat.

Webshopod teljesítményét más online marketing elemekkel is javítjuk

A célunk nem az, hogy teljesítsünk egy újabb megrendelést. Hanem ez, hogy a te konverziód és profitod is jelentősen növeljük. Ennek egy komoly lépcsőfoka a webáruház készítés. De nem az egyetlen.

Az igazán hátékony bevételnövelő rendszerek ereje az összetettségükben és a mögöttük meghúzódó részletes stratégiákban rejlik.

Webáruházadba forgalmat is tudunk terelni. Fizetett és organikus úton is. Ráadásul a kampányaidat és azok elemeit nemcsak elkészítjük, hanem folyamatosan optimalizáljuk is. Amíg ki nem hozzuk belőle a maximumot. (És tényleg a maximumra gondolunk.)

A webshopod forgalmát organikus tartalmak elkészítésével is növelhetjük. Ezáltal ráadásul nemcsak a hirdetéseid minőségi mutatói lesznek jobbak, de az így organikusan megszerzett forgalmadért nem kell hirdetési költséget fizetned.

Ezenfelül összekötjük a PPC kampányod egyéb hirdetési lábakkal (pl. közösségi média vagy offline hirdetések).

Láthatod, nálunk tényleg mindent megkaphatsz az online marketing terén, amire szükséged van.

7 tanács, amit érdemes megfogadnod a webshop készítés során

1. A termékeiddel oldj meg valamilyen vevőproblémát

A webshopodban ne termékeket, hanem megoldásokat árulj. Az emberek sokkal szívesebben vesznek és ajánlanak olyasmit, ami egy konkrét problémájukat szüntette meg – vagy vágyukat segített elérni.

2. Olvasd és használd az ügyfélvéleményeket

Ne félj a vásárlói véleményektől. Sőt, keresd őket. Egyfelől a könnyen a célpiacod igényeire szabhatod a webáruházad, ha meghallgatod őket. Másfelől írott véleményeiket felhasználhatod, hogy növeld az új vevők bizalmát a webshopod felé.

3. Fordíts kiemelt figyelmet a SEO-ra

Az emberek legtöbbször a Google-ben keresnek rá a problémáik megoldására. Tudatos és jó keresőoptimalizálással akkor jelenhetsz meg a kereséseikben, amikor a vásárlói döntéshozás legideálisabb fázisában vannak.

4. Legyen egy jó könyvelőd

A választott vállalkozási formához megfelelő könyvelőt kell választanod. Ez nemcsak a NAV-val való jó viszony kialakítása miatt fontos. Hanem a webshopod nyereségessége érdekében is.

5. Gondolkodj előre, melyik bankkal dolgozol

Ebben is tud segíteni egy jó könyvelő. Nem mindegy ugyanis, hogy mely bankkal (és milyen banki költségekkel) dolgozol. Ráadásul egyes bankok a fizetési lehetőségek tekintetében még jobb választásnak bizonyulhatnak.

6. Engedélyek és tájékoztatók megléte

Ha még nem rendelkezel velük, be kell szerezned a megfelelő engedélyeket. Emellett muszáj feltüntetni a webáruházad általános felhasználói feltételeit (ÁSZF), az adatvádelmi nyilatkozatot, a GDPR-ral kapcsolatos tájékoztatást, valamint az egyes termékekkel, a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos tájékoztatást is.

7. Megfelelés a garanciális és fogyasztóvédelmi előírásoknak

Az általad árusított termékekre garanciát, a vásárlók számára pedig elállási jogot kell biztosítanod. Érdemes ezekről tájékozódnod, mielőtt webáruházat indítasz. Sőt, a vevőidet is tájékoztasd ezek felételeiről.

GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK 

A webshopokat vagy egyedi programozással, vagy WordPress, Woocommerce, vagy Shopify, Shoptenter, UNAS rendszerekben kivitelezzük. 

A termékportfólióra és a célközönségre szabjuk a webáruházakat. Segítünk megtalálni az optimális rendszert teljes körű felméréssel és tanácsadással.

Legyen szó bármilyen rendszerben készült webáruházról, úgy készítjük el, hogy a termékfeltöltéseket magad is el tudod végezni egyszerűen, könnyedén és gyorsan. 

Képes illusztrációkkal ellátott útmutatót küldünk a webshopod egyes funkcióinak kezeléséhez, hogy ne kelljen más segítségét kérned vagy rá tudd bízni egy munkatársadra, kollégádra, alkalmazottadra a kezelést.

Igen.

A webshopokat dinamikus rendszerekben építjük fel úgy, hogy később a cégedhez, a termékkínálatodhoz lehessen igazítani.

Így a webáruházad és annak rendszere nem szab határokat és nem szorítja keretek közé a marketinged és a bevételed mennyiségét, az értékesítésed volumenét.

Igen. 

A webshopodra bátran indíthatsz Facebook, Instagram, TikTok vagy Google DSA vagy Google Shopping, Google Search kampányokat is. 

A webshopod marketing-optimalizált, villámgyors, stabil és mérhető lesz. 

Az oldal kompatibilis lesz minden analitikával, így a kampányokat hatékonyan futtathatod és ha szeretnéd, profi online kampánykezelés szolgáltatásunkkal, segítünk is felfuttatni a vállalkozásod.

Igen. 

Minden kiegészítő modult, mint Billingo, Számlázz.hu számlázót, GLS, Foxpost, DPD, Packeta, Express One, DHL, stb., csomagküldőt, Barion, Paylike, Borgun, Simple Pay, stb. online fizetési módot, online POS-t bekötünk és teszteljük. 

A teljes technikai setupot megoldjuk és a checkout folyamatot is egyedire szabjuk. 

Mindeközben nagyon figyelünk arra is, hogy a Google Shopping kampányaid biztosan tudjanak működni és ne legyen semmilyen hiba a vásárlási folyamatban. 

Szeretnél hibátlanul működő webshopot a legjobb ár-érték arányban? Kattins IDE és kérj ingyenes, stratégiai webáruház marketing konzultációt, MOST!