Új bizniszbe kezdtél, új terméket vezetnél be vagy egyszerűen csak növelnéd a meglévő forgalmát? Az eladások csak nem jönnek, de mi lehet a hiba? Nem jók a posztjaid? Miért nem jutnak el a weboldaladról a vásárlásig? Miért nem futnak jól a hirdetéseid? Egyik szolgáltató a másikra mutogat? A cikkben végigvezetlek azon, milyen lehetséges hibákat követhetsz el a marketing rendszered felépítése során, és tippeket is kapsz ezek kijavítására.
Ebben a cikkben nagyrészt az online marketingre koncentrálok, de szó lesz arról is, hogyan használd ki a tanultakat az offline térben. Minden részben kérdéseket teszek fel neked, így megtudhatod, hogy áll a marketing rendszered mutatója.
Tehát, ott tartottunk, hogy szeretnél szintet lépni a marketingedben. Akár meglévő a terméked forgalmát szeretnéd növelni, akár újat vezetnél be a piacra, a lényeg: maximalizálni akarod az értékesítésed. Minél több embernek tudnia kell rólad, a lehető legtöbb embert kell elérned termékeddel vagy szolgáltatásoddal. Tudod, hogy ehhez hirdetned kell.
MI TÖRTÉNIK ILYENKOR?
Elkezdesz szöveges posztokat feltölteni Facebook-ra. Gyorsan rájössz, hogy ez ma már kevés. Jöhetnek a képes posztok, először Google-ről letöltött képek, majd Shutterstock-os anyagok. Megnézed konkurenciád online és offline hirdetéseit.
Elkezdesz te is hirdetni a saját Facebook/Instagram közönségednek, majd közönséged ismerőseiknek. Rájössz, hogy ez nem fog működni, mert az lehetetlen, hogy a közönséged ismerősei teljes egészében a célközönséged tagjai. Így rengeteg pénzt elégetsz.
Közben megjelenik az igényed arra, hogy fejleszd hirdetéseidet. A Shutterstock-ról letöltött képek nem túl hitelesek, valami egyedi kellene. Valami több kell. Valami, ami jobban, pontosabban kifejezi azt, amit közölni szeretnél vásárlóiddal. Keresel egy grafikust, aki legyártja a képes posztjaidat, tartalmaid alapján.
De akkor már legyen egységes minden. Nem? De! A Facebook arculat, a webdesign, az offline eszközeid. De mit ér az egységes arculat, ha nem ér el senkit? Mit ér a webdesign, ha nincs funkciója weboldaladnak?
Közben látod, hogy a konkurencia videókkal nyomul. Kellene videó vagy animáció, amiben elmagyarázhatod a célközönségednek, hogy miért a Te céged a legjobb.
VÁRJ!
EGYÁLTALÁN MI ALAPJÁN GYÁRTASZ MARKETING ESZKÖZÖKET…?
1. HIBA: NEM ALKOTSZ MARKETING STRATÉGIÁT
A marketing rendszered csak úgy lehet sikeres, ha stratégiára épül. Fontos, hogy ez a stratégia átgondolt, megalapozott és a vállalkozásodra szabott legyen. Ne feledd, nincs két egyforma cég, így nincs két egyforma stratégia és marketing rendszer sem! Hiába olvasod azt, hogy milyen hatékony a Pinterest, ha a te célközönséged nincs jelen rajta. Ezzel el is érkeztünk a céged feltérképezésének első pontjához.
A CÉLCSOPORTOD
Kik vásárolnak tőled, vagy kiket szeretnél megszólítani az új termékeddel/szolgáltatásoddal? Vannak olyan kérdések, amelyekre egyszerűen muszáj tudnod a választ, mielőtt elkezdesz hirdetni. Különben pénzégetés lesz a vége.
- Demográfiai adatok: Hány éves? Mennyi a jövedelme? Milyen végzettséggel rendelkezik? Milyen nemű? Vidéki vagy városi?
- Pszichológiai tényezők: Milyen érdeklődési körrel rendelkezik? Milyen személyiség? Korán kel? Szereti a macskákat? Mit olvas?
A marketing a fenti adatok mentén kialakított ideális vásárlót nevezi buyer personának. Természetesen több csoportra is bonthatod a vásárlóidat, erről a szegmentációról később még szó lesz. A lényeg, hogy egészen más marketingkommunikációs eszköz lesz sikeres egy fővárosi, rendszeres online hírfogyasztó értelmiségi esetén, mint aki csak a helyi hírlapot olvassa.
PRO TIPP: |
Az online marketing eszközöknek köszönhetően ma már számos információ rendelkezésedre áll az álom-vásárlóról, akit legszívesebben klónoznál. Ha van céges Facebook oldalad, akkor próbáld ki a Facebook Audience Insights eszközt, melynek segítségével a fenti felsorolás teljes skáláját megkaphatod – feltéve, ha nem csak a legjobb barátaid jártak az oldaladon. |
VERSENYTÁRSAK
Nyugi, nem feltételezem rólad, hogy nem ismered a versenytársaid. Inkább arra vagyok kíváncsi, hogy követed-e a kommunikációjukat. Tudod, hogyan épül fel a weboldaluk? Hányadik helyen állnak a Google-ben bizonyos találatokra? Mi az, amit jól csinálnak, és mi az, amiben nem erősek? Ez utóbbi lehet a te egyik előnyöd, ami alapján sikerrel megkülönböztetheted magad a piacon. Ezzel el is érkeztünk a következő ponthoz.
PRO TIPP: |
Facebookon azt is megnézheted, hogy a versenytársaid jelenleg aktívan hirdetnek-e, ráadásul láthatod, milyen szöveggel és képpel teszik ezt. Kattints a Facebook oldaluk bal oldalán lévő „Oldal láthatósága” menüre! |
KÜLDETÉSED
Ha azok közé tartozol, akik szerint a küldetés egyenlő a bevételszerzéssel, gyorsan zárd be ezt a cikket, mert nem tudok segíteni! De azért búcsúzóul itt hagyom ezt az idézetet Jeff Bezostól, az Amazon.com alapítójától: „Mindig helyezd előtérbe a vevőt, még akkor is, ha ez látszólag jövedelemcsökkentő döntéssel jár! Hosszú távon ez a nyertes stratégia.”
Fontos, hogy valódi értéket teremts a vevődnek. Egyszer még be tudod csapni, de belőle nem lesz visszatérő vásárló! És mint tudjuk, a negatív vélemény a mai világban gyorsan terjed.
- Te milyen értéket adsz az ügyfelednek?
- Milyen problémáját oldod meg? Milyen vágyára adsz megoldást?
A marketing világában – nem véletlenül – gyakran emlegetett klisé, hogy ma már nem terméket árulsz, de még csak nem is szolgáltatást, hanem ÉLMÉNYT. Aki megvásárolja a fűnyíródat, nem fűnyírásra vágyik. Azt nagy valószínűséggel utálja. A vágya a szép, rendezett kert, amiben hétvégén megpihenhet, ahová és áthívhatja a barátait egy grillpartira, ahol felbonthat egy sört és kipihenheti a hét fáradalmait.
Célcsoport, konkurencia, küldetés – ez a szentháromság kell ahhoz, hogy biztosra vedd, az értékesítésed nem a terméked/szolgáltatásod miatt akadozik.
STRATÉGIA PIPA!
Akkor mi lehet a gond?
2. HIBA: HIÁNYOS A MARKETING KOMMUNIKÁCIÓD
Kommunikáció alatt értek mindent, amivel a vevőd először találkozik. Ide tartozik a weboldalad, a közösségi média jelenléted, az értékesítő oldalaid, valamint az online és offline hirdetéseid. Ezekről ejtsünk most néhány szót külön-külön!
WEBOLDALAD
A hatékony weboldal nem a cégedre, hanem az ügyfélre szabott. Őt nem érdekli, hogy a céged mikor alakult és azóta hány pár cipőt gyártott le. Arra kíváncsi, miért lesz jó neki a terméked.
Nyisd meg a honlapodat, és nézd végig a képzelt vevőd szemével (ha szükséges, nyúlj vissza az első ponthoz)!
- Ugye, van weboldalad? 🙂
- Mennyi idő alatt nyílik meg? Megvárja vajon a vevőd?
- Kiderül 3 másodperc alatt számára, hogy mit értékesítesz?
- A weboldal szövegéből választ kap arra, miért lesz jó neki a terméked, azaz milyen problémájára nyújtasz megoldást?
- A felület logikusan felépített, egyszerűen kezelhető és könnyen áttekinthető?
- Kiderül számára, hogy egy valós, megbízható vállalkozó vagy cég áll a weboldal mögött? Szerepelnek az oldalon az elérhetőségeid, a nyitva tartás, a kiszállítás részletei? Talál adatvédelmi tájékoztatót, ÁSZF-et?
- Van az oldaladon blog menüpont, ahol a célközönség többet is megtudhat a termékek használatáról, a kapcsolódó hasznos információkról?
- Biztonságos a weboldalad? Rendelkezel SSL tanúsítvánnyal, azaz a weboldalad https://-sel kezdődik a sima http:// helyett, és kihasználod, hogy ezáltal előrébb kerülhetsz a Google-ben?
- Vannak már értékesítő oldalaid a legjobb ajánlataidra?
Ha még nincsenek sales (értékesítő) oldalaid, irány a profi marketing rendszerről szóló útmutató, ahol megmutatjuk, hogyan maximalizálhatod velük az értékesítésedet! |
ONLINE ÉS OFFLINE HIRDETÉSEID
Az online hirdetések közé tartoznak a fizetett közösségi média hirdetések és a Google Ads hirdetések. Az offline hirdetések közé sorolódik értelemszerűen a plakát, a villódzó csúcsmenő táblák a villamos megállóban (CLP-k) és a rendezvény kitelepülésen a roll-upok, brossúrák, szórólapok, stb.
Az online a jövő, ez rendben van és lesz is szó róla egy későbbi pontban részletesen. Most beszéljünk egy kicsit az offline marketingről: lejárt lemez vagy sem?
A válasz egyértelműen NEM. Már csak azért sem, mert ha kihasználod, hogy konkurenciád így gondolkozik, versenyelőnyre tehetsz szert. Ha beleástad már magad a témába, akkor jöhet a felvetés, hogy „de óriás plakáttal megszólítani valakit nem mérhető, míg online igen”.
A mérhetőség valóban az online marketing egyik fő előnye, nincs más dolgod, mint ezt kihasználni: tesztelj online, és konvertáld át a hirdetésszövegeidet vagy sales oldalaidat offline hirdetési eszközökké:
- Plakát
- Szórólap
- Termék / szolgáltatás ismertető
- Reklámtárgyak
- Kirakat dekoráció
- Televíziós és rádiós reklám
- Mozi reklám
- LED fal hirdetés
- Stb.
Képzeld csak el! Valaki online hirdetés formájában találkozik a cégeddel, majd az utcán sétálva meglátja a vállalkozásod üzletét vagy plakátját. Olyan érzése lesz, mintha már ismerne téged, mintha már találkoztatok volna. A legjobb, ha emlékezteti rá, hogy vásárolni akart tőled.
Mi a legjobb abban, hogy az online működő marketing eszközeidet offline formában is használod? A válasz a kérdésben: az, hogy tudod, hogy működnek. Így nem lesz felesleges újratervezési és újragyártási költség.
Ebben a fejezetben csak egy kérdésem van feléd: Te kiaknázod a letesztelt, sikeres online megoldásokban rejlő potenciált offline?
POSZTJAID, VIDEÓS TARTALMAID
Nézd át a közösségi média jelenléted:
- A posztjaid valóban a célközönségednek szólnak? A hangvétel, a szóhasználat és a stílus rájuk szabott?
- Érdekes témákról posztolsz? Vannak rövidebb és hosszabb posztok is, vagy mindegyik egy áttekinthetetlen információáradat?
- Csak képekkel hirdetsz, vagy videós tartalmakat is használsz?
A videós tartalmak népszerűsége egyre növekszik, és erre a vírushelyzet miatt megnövekedett online jelenlétünk még inkább ráerősített. Később még lesz szó arról, hogy ezt hogyan tudod kihasználni.
Összegezve, ahhoz, hogy hatékonyan megszólítsd a jövőbeli vevőidet, az ő nyelvükön kell beszélned. Ha még nem ismered a nyelvüket, itt az ideje, hogy megtanuld! Ezt a legjobban online hirdetési teszteken keresztül teheted meg. Erről is szó lesz később.
STRATÉGIA OK! KOMMUNIKÁCIÓ KÉSZ!
3. HIBA: NINCS EGYSÉGES ARCULATOD
Ahhoz, hogy megjegyezhető légy, a vállalkozásodnak egységes, egyedi és kifejező arculattal kell rendelkeznie.
Akik meglátogatják a weboldalad, a közösségi felületeidet, vagy offline hirdetéseidet látják, először csak egy slidert, egy logót, egy színvilágot látnak. Abban a pillanatban a látott design maga a céged! Ha a design-nal megnyered őket, sokkal nagyobb eséllyel maradnak az oldaladon, keresnek fel, vásárolnak tőled.
- A logó egyedi, kifejező és megjegyezhető?
- A dizájn olyan, amivel azonosul a célcsoportod?
- A weboldal dizájnja egységben van a közösségi média felületeid és az offline hirdetéseid arculatával?
- Milyen érzéseket kelt a színvilág a célközönségedben? Ez összhangban van a többi arculati elemmel?
- Rendelkezel különböző logó verziókkal a különböző felületekre? Például, csak cégneves logót használsz vagy szimbólumot, esetleg a kettő kombinációit?
- Ha tervezel a jövőben különböző szolgáltatásokat, akkor a logód ezekre rászabható?
- A világ leghíresebb logói, például a Nike vagy a McDonalds logója egyszerű, mégis felismerhető. Tartalmaz a logód olyan bonyolult motívumot, ami nehezíti a befogadást? Mire tudnád lecserélni, hogy érvényesüljön az „a kevesebb több” elv?
FONTOS: Ha épp grafikust keresel, mindenképp olyan szakembert válassz, aki marketing szemlélettel alkot. Ő olyan szempontokat is figyelembe vesz, hogy például a választott logó ugyanolyan jól néz-e majd ki nyomtatásban, mint a honlapodon. És a különböző marketing célokra különböző verziókat készít. A művészet csodálatos, de nem fog vásárlásokat generálni neked! |
BIZTOS ALAPOK, SZÉP DESIGN RENDBEN!
4. HIBA: NEM GYÁRTASZ MINŐSÉGI TARTALMAKAT
Most már biztos, hogy nem a stratégiáddal, a kommunikációddal, a webes felületeid és a céged arculatával van baj.
Vessünk egy pillantást a tartalmaidra, azaz a blogcikkeidre, hírleveleidre és a social media posztjaid egy részére. A hasznos, célközönségedet megszólító, értékesítést támogató tartalom kulcsfontosságú. Miért?
MINŐSÉGI TARTALOM = HOSSZÚ TARTÓZKODÁSI IDŐ A WEBOLDALON
Ha edukálsz, véleményt formálsz, akkor a közönségednek értéket adsz! Minél értékesebb és hasznosabb a tartalmad, annál több időt töltenek el a látogatók a weboldaladon. Ez miért jó?
- Előrébb kerülsz a Google rangsorban,
- az ügyfeleid folyamatosan követni fognak téged,
- nagyobb eséllyel vásárolnak tőled.
A szakmádhoz te értesz a legjobban, használd ki!
- Van blogod? Rendszeresen posztolsz rá, vagy évek óta nem került fel új tartalom?
- A cikkek írásakor szem előtt tartod, hogy bizonyos kulcsszavakra célzott legyen?
- Megosztod a cikkeket a közösségi oldalaidon?
- Van továbbosztási lehetőség a cikkeidnél? Kedvelik vagy továbbosztják mások a tartalmaidat?
- A tartalmaid oktatnak, szórakoztatnak és segítik a vevőt a vásárlási döntés meghozatalában? Alkalmazod a 80-20% szabályt, azaz a tartalmaid 20%-a értékesítés, és 80% a hasznos, oktató és szórakoztató tartalom?
PRO TIPP: |
A Google nem szereti a másolt tartalmakat, ezért törekedj arra, hogy egy kulcsszóra egyetlen összefoglaló tartalmat gyárts, ellenkező esetben saját magad konkurenciájává válsz a keresőben! |
5. HIBA: NEM TESZTELED A KAMPÁNYAID HATÉKONYSÁGÁT
Már meg is töltötted minőségi tartalommal új, egyedi arculattal rendelkező weboldalad/értékesítő oldalad. Alakul a rendszered!
„MIÉRT NEM TUDOM MÉGSEM AZ OLDALAMRA VONZANI A LÁTOGATÓKAT?!”
Arra már korábban rájöttél, hogy az egyszerű, szöveges posztok nem keltik fel a figyelmet. Már azt is tudod, hogy az egyszerű, letöltött képes posztok sem túl hatékonyak. A bejegyzés kiemelés sem, főleg, ha nem megfelelő a célzás. Elkezdesz tehát fizetett hirdetéseket indítani. Ahhoz, hogy a közösségi média kampányaid sikeresek legyenek, minden eddigi muníciódra szükséged lesz!
- A hirdetés indításakor beállítasz különböző célcsoportokat, és teszteled, hogy melyik hoz jobb eredményeket?
- A következő kampányba beépíted a tapasztalatokat?
PRO TIPP: Tág közönséggel indíts, majd a statisztikák alapján szűrd le, hogy mely nemű, életkorú, lakhelyű, stb. csoport kattintott a legtöbbször hirdetéseidre, és ezekből mennyi volt a valós vásárlás. Vizsgáld meg, hogy mely célcsoportnak értékesítettél a legtöbbet, indíts nekik új Facebook és/vagy Instagram kampányt új kreatívokkal, új szövegekkel. |
- A hirdetési folyamatod skálázott, azaz rendszert alkotnak a kampányaid? Pl. a már az oldaladon jártak automatikusan bekerülnek egy másik hirdetésbe?
- Az alapján, hogy milyen fázisban jár egy látogató (oldalon járt, korábbi vásárló, hírlevélre feliratkozott), más-más üzenetekkel célzod őket?
- Van facebook képpont beágyazva a weboldaladba, aminek alapján mérni tudod a kampányaid eredményét, sikerességét?
- Cél nélkül egy kampány csak pénzégetés. Mi a célod a hirdetéssel? Egy konkrét ajánlatot szeretnél hirdetni? Szeretnél minél több oldalkövetőt, hogy hitelesnek lássák a weboldalad? Vagy a márkaépítés a cél?
- A kreatívok és a szövegek összhangban vannak a céllal, amit szeretnél elérni? Például, tartalmaz call-to-actiont, pl. „olvass bele a cikkbe” vagy „vásárolj ma, hogy igénybe vedd a kedvezményt”?
PRO TIPP: Ennek a célnak kell alárendelned a tartalmat. Márkaépítésnél jó megoldás lehet egy nyereményjáték, ha pedig egy ajánlatot hirdetnél, mindenképp kell neked egy értékesítő oldal, és ki kell találnod egy időnyomást. |
- Ugye egyszerre csak egy változóra tesztelsz? Például, ha a képek sikerességét akarod tesztelni, akkor minden kép mellett ugyanaz a szöveg szerepeljen, ellenkező esetben nem fogod tudni, hogy a kép vagy a szöveg miatt nem működött egy adott hirdetés.
- A tesztek alapján megtanultad a nyelvüket, tehát tudod, hogy milyen stílusú, hosszúságú poszt szövegek, milyen betűtípusok, milyen színek, formák és milyen jellegű fotók működnek?
- Beépíted a tapaszatalatokat a következő kampányokba?
A fentiekből számodra is kiderülhet, hogy nem fog ugyanaz a szöveg és kreatív működni annál, aki először jár a weboldaladon, és aki már korábban elköteleződött irántad. Ha valaki már többször is járt a weboldaladon, ne traktáld azzal, ki is vagy te, mert ráun, és letiltja a hirdetésedet. Lépj szintet nála!
Addig tesztelj, amíg a célcsoportnak, akinek értékesíteni tudsz, olyan hirdetéseket nem állítasz össze, amikre a lehető legnagyobb számban kattintanak. Ezt hívják finomhangolásnak. Ehhez elengedhetetlen, hogy folyamatosan nyomon kövesd hirdetéseid eredményeit.
6. HIBA: NEM ÚJÍTASZ A MARKETING ESZKÖZÖKÖN
Akkor fogsz tudni igazán hatékonyan és költséghatékonyan hirdetni és értékesíteni, ha tartalmaid olyan marketing eszközökbe „csomagolod”, amelyek felkeltik közönséged érdeklődését.
Korábban már leszögeztem, hogy legjobban a videós tartalmak teljesítenek. Egyetlen figyelemfelkeltő bemutatkozó, magyarázó, vagy reklámvideó a megfelelő platformon elhelyezve, a megfelelő célzási beállításokkal jobb eredményeket produkálhat, mint 30 statikus kreatív.
A VIDEÓ AZ EGYIK LEGHATÉKONYABB MARKETINGESZKÖZ
Mivel kidolgoztad marketing stratégiád és kommunikációd, melyeknek alárendelten elkészítetted és tesztelted hirdetéseidet, levontad a következtetéseket és képben vagy, hogy mi működik, nagyot nem tévedhetsz fotós vagy videós tartalmaiddal, főleg, ha valódi szakembert is bevonsz a projektbe.
- Van már bemutatkozó videód?
- A videód egyedi, kreatív vagy ugyanazokat a sablonmegoldásokat alkalmazod, mint mások?
- Profi kivitelezővel dolgozol, aki marketing szemlélettel áll a projekthez és ár-érték arányban a maximumot nyújtja? Ha most keresel kivitelezőt, akkor alaposan átböngészted a referenciáit?
- Időről időre próbálsz figyelem felkeltő anyagokkal előrukkolni a hirdetéseidben, vagy ugyanazt a kampányt tolod minden karácsonykor, mert „egyszer már bevált”?
- Ha webshopod van, elmagyarázod videóban a termékeid használatát? Közölsz a vásárló bizalmat segítő, számára hasznos tartalmakat?
7. HIBA: AZT HISZED, HA EGY MARKETING RENDSZER KÉSZ, TÖBBÉ NEM KELL FOGLALKOZNI VELE
Ahogy már az előző pontban is rámutattam, egy marketing rendszer soha nem lesz 100%-ig kész, hiszen a platformok, az algoritmusok, a fogyasztói szokások, Te és a vállalkozásod folyamatosan változnak. Például, időről időre új közösségi média platformok jelennek meg. A TikTok pár éve még csak a 15-18 évesek játszótere volt, ma pedig már a 30-40-es korosztály is elkezdte felfedezni.
A fejlődés hirdetési költséget is spórolhat neked, hiszen az új platformokon mindig nagyobb az organikus elérés, arról nem beszélve, hogy a konkurencia egy pillanat alatt megelőzhet. Ráadásul a célközönséged is cserélődik: akiket ma elérsz a Facebookon, bármikor átpártolhatnak más platformra.
Ezért egy marketing rendszer megalkotásánál mindig az a cél, hogy a körülmények változásának ellenére folyamatosan bevételt termeljen számodra. Nem szabad egyetlen platformra hagyatkoznod!
Ha megfelelő szolgáltatóval dolgozol, vagy elegendő a szakértelmed és folyamatosan ott vagy a rendszered „mellett”, akkor dinamikusan reagálni fog a marketinged a változásokra, és te csak annyit érzékelsz, hogy a rendszer stabilan működik.
Ez folyamatos figyelmet, elemzéseket, finomhangolásokat, olykor újratervezéseket igényel.
- Mi történne a cégeddel, ha megszűnne a Facebook? Hol érnéd el a látogatóidat? Van például e-mail listád?
- Mennyire automatizált a marketing rendszered? Van olyan, ami folyamatosan bevételt termel számodra?
TANULSÁG, AMIT SOHA NE FELEJTS EL,
AMIKOR SAJÁT MARKETING RENDSZERED ALKOTOD:
Legyen megalapozott marketing stratégiád!
Az online közösségi média kiváló “közvetítő közeg”, azonban csak akkor:
- ha professzionálisan kivitelezett eszközöket használsz,
- ha hirdetéseid megfelelően célzottak,
- ha elegendőt tesztelsz,
- ha kampányaid folyamatos menedzsment alatt állnak.
Ha ezeket a szempontokat elhanyagolod? Rengeteg pénzt égetsz el.
Az online eszközökön kívül ne felejtsd el az offline eszközöket sem!
ELFÁRADTÁL?
Nem vagy elégedett a kérdésekre adott válaszaiddal? Sok a hiányosság, és kevés az időd? Nem tudod, melyik csatorna a leghatékonyabb céged marketingje szempontjából? A terméked, szolgáltatásod szuper, de akadozik az értékesítésed?
NE AGGÓDJ, MI SEGÍTÜNK!
Egy teljesen INGYENES konzultáció keretein belül felmérjük céged marketingjét és értékesítési lehetőségeit. A konzultáció még nem kötelez semmire, így tulajdonképpen nincs vesztenivalód.
Nincs más dolog, csak görgess lejjebb és az alábbi boxban található „BEJELENTKEZÉS KONZULTÁCIÓRA” gombbal, kérj konzultációt, amelyet intézhetünk személyesen, online vagy telefonon is.