Ruházati divatcikkek online kereskedelmi sikere Google Ads és Facebook hirdetések segítségével
ÜZLETI CÉL, KIINDULÁS
Mit kellett elérni az ügyfél számára?
Ügyfelük (divatcikkeket forgalmazó kereskedőcég) célja az volt, hogy növelje online értékesítéseit és szélesebb közönséget érjen el. Az online kereskedelem világában a célzott és jól optimalizált hirdetési stratégiák kulcsfontosságúak a sikerhez.
Az alapvető probléma, amellyel az ügyfelünk szembesült, hogy hogyan érhet el magasabb számú vásárlót a legköltséghatékonyabb módon?
Az iparági tapasztalatok és az online marketing trendek alapján gyakori tévhit, hogy egyetlen platformra összpontosítva érhetők el csak valódi eredmények, miközben a különböző hirdetési csatornák integrált használata és optimalizálása sokkal hatékonyabb növekedést eredményezhet.
MEGOLDÁS
Hogyan alakítottuk ki az integrált kampányt, miként optimalizáltuk és milyen stratégiákat alkalmaztunk?
Az ügyfél esetében az online marketing stratégia a Google Ads és Facebook Ads hirdetéseinek integrált alkalmazására épült. Az alapvető hirdetési platformok összehangolt használatával a következő lépéseket tettük:
- Célzott kampányok létrehozása: A kampányokat az ügyfél termékeinek és célcsoportjának megfelelően alakítottuk ki. A Google Ads algoritmusának erejét kihasználva az adott vásárlói szegmensek számára releváns hirdetéseket és keresési kulcsszó-kört alakítottunk ki.
- A Facebook és Instagram hirdetési lehetőségek: A legmodernebb hirdetési formátumokat, például dinamikus termékhirdetéseket és carousel hirdetéseket alkalmaztunk a maximális vizuális elérés és a felhasználói élmény növelése érdekében.
- Kampány optimalizálása és tesztelés: A hirdetési formátumokat folyamatosan teszteltük és optimalizáltuk a legjobb konverziós arányok érdekében, figyelembe véve a szezonális trendeket és a legkeresettebb termékeket.
EREDMÉNYEK
Részletes számadatok a kampány hatékonyságáról
A hirdetési stratégia gyorsan meghozta az eredményeket. A kampányok közvetlen hatást gyakoroltak ügyfél bevételére.
- Bevétel növekedés: A kampányok révén az ügyfelünk bevétele 6 974 008 Ft-ról 1 529 687 Ft-ra nőtt, ami 355,97%-os növekedést jelentett.
- Költség és konverzió: A hirdetések optimalizálásával jelentősen csökkentettük a költségeket a feliratkozók és vásárlók szerzése szempontjából, miközben a konverziós arány is jelentősen emelkedett.


Kulcsfontosságú mérföldkövek a kampányban
- A kampány kezdete: 2023. április 1.
- Az első jelentős eredmények megjelenése: 2023. június 15.
- Az eredmények stabilizálódása és folyamatos növekedés: 2023. szeptember 30.
A SIKER TÉNYEZŐI
Mi volt a siker kulcsa? Az integrált online marketing sikerének három kulcseleme volt:
- Az integrált hirdetési stratégia, amely a Google Ads és a Facebook (és Instagram) hirdetéseket harmonikusan kombinálta.
- A versenyképes árazási stratégia és a gondosan válogatott termékkínálat, amelyek vonzóvá tették a termékeket a vásárlók számára. Ez előfeltétele volt a versenyképes kínálatnak.
- A folyamatos kampány-optimalizálás és tesztelés, amely biztosította, hogy a kampányok minden szakaszában a legjobb eredményeket érjék el.
Az esettanulmány illusztrálja, hogyan értünk el hatékony hirdetésoptimalizálást és konverziónövekedést Facebook, Instagram és Google Ads kampányok sikeres integrációjával.
Ügyfeleink, akiknek már bevételt termel az egyedi marketing rendszere:
A Perfekt-Mór Kft., profi marketinggel elért sikerei nem valósulhattak volna meg a Cég nyitottsága nélkül. A te vállalkozásod is nyitott a magasabb bevételre? Kérj ingyenes konzultációt, most!
A NorAn, mezőgazdasági gépgyártással foglalkozó ügyfelünk ma már 60%-kal több ajánlatkérést kap, releváns, potenciális vásárlóktól, mióta együtt dolgozunk velük. Így jóval magasabb lett az értékesítésük, nőttek a bevételeik. Norbiéknál a nulláról indultunk. Elkészítettük a cég keresőoptimalizált weboldalát, amelyhez a szöveget is megírtuk és az arculatot is elkészítettük. A weboldal elkészülése után üzembe helyeztük a Facebook és Google Ads kampányokat, különböző célokkal, érkező oldalakkal, videós hirdetésekkel. A magasabb értékesítési számok mellett, az eladás is könnyebb lett a cég számára, mert a brand kommunikáció egyértelművé vált a célközönség számára, amely komoly bizalmi faktor. A NorAn kiváló és értékes együttműködő partner, aki nyitott az innovatív, rendszer szintű marketingre. Ezért működnek a NorAn reklámok.
Az Energy Save Hőszivattyú Kft., prémium, kiemelkedő minőségű hőszivattyúkat forgalmaz. Célközönségükbe tartoznak a magánszemélyek és a cégek is. Teljes körű marketing szolgáltatásuk keretein belül, elkészítettük a lakossági és az ipari szegmens számára szánt marketing weboldalakat, amelyekre természetesen a szövegeket mi írtuk. Amint elkészültek a weboldalak, elindítottuk a Facebook és Google Ads kampányokat. A hirdetések hatására a Cég értékesítése elkezdett növekedni és egy folyamatosan növekvő pályára sikerült állítani az eladásokat, mind a vállalati, mind pedig a lakossági célcsoportban. A Hőszivattyúkat forgalmazó cég számára marketing videókat is készítettünk. Mindezt marketing-optimalizáltan, online hirdetésekre előkészítve.
Anikó, a Ditarvarázs Webshop tulajdonosa szeretett volna tartósan magas profitot elérni a webáruházzal. Korábbi, kevésbé sikeres próbálkozások után keresett meg minket. Az együttműködés során, a korábbi eredményet megtízszereztük. Jelenleg tartósan 14 feletti ROAS, azaz bevételarányos megtérülés mellett futnak a kampányai.
Balázs már tudja, hogy a Ballonozz.hu, hőlégballonos élményszolgáltatás vállalkozásának marketing fejlesztései mindig újabb és újabb szintlépéshez vezettek. Mint mindig, marketing szöveggel kezdtünk, aztán jött a weboldal, majd a kampányok. Videók nélkül is jól teljesített a rendszer, de a cél az volt, hogy ne rekedjen meg az értékesítés egy szinten, így elkészítettük a profi marketing videót is. Mindeközben a weboldalon folyamatos fejlesztéseket hajtunk végre marketing szövegírás és keresőoptimalizálás tekintetében is. Természetesen a PPC kampányokat Facebook-on és Google Ads-ben is egyre diverzifikáljuk az eredmények fokozása érdekében.
András, müncheni üzlete second hand, luxus terméket értékesít. A németországi cég bevételei, a hirdetések elindítása után, azonnal elkezdtek növekedni. A Wonderlustking Emporium weboldalát és marketing szövegét is csapatunk készítette. Bár ügyfelünk 600 kilométeres távolságra van tőlünk, a marketing videóinak elkészítésében is tudtunk neki segíteni. A cél, egy költséghatékony, fenntartható rendszer kialakítása volt, amely folyamatosan hozza az eredményeket és fejleszthető.
A Zellia egy rugalmas, céltudatos csapat, akik tudják, hogy merre tartanak. A marketingjük fejlesztésével, a kampányokból származó bevételüket és a megtérüléseket folyamatosan tudjuk növelni, mert megfogadják a tanácsainkat és együtt gondolkodunk. Partnerek, akikkel jó együtt dolgozni, újabb és újabb sikereket elérni.
Gábor ausztriai hotelének teljes marketing rendszerét újraépítettük. A weboldal teljes szövegezését, a weboldalt, keresőoptimalizálást, a Facebook tartalommarketing és konverziós kampányokat is újrahúztuk és elindítottuk a Google Ads hirdetéseket. A komplex optimalizálás után, a rendszer, immár egész évben, kiegyensúlyozottan hozza a foglalásokat a hotelbe. Gábor kiváló ügyfél, jó vele együttműködni, mert ő is a valós eredményekre hajt, amit közösen el is érünk.
Kati, London melletti kisállat kozmetikáját vezeti. A marketing partnerségünknek köszönhetően, egyre sikeresebb. 6 hónap alatt megdupláztuk(!) a bevételét. A hirdetések folyamatosan vonzzák be az újabb ügyfeleket, akikből aztán törzsvendégek lesznek. A lokációs marketinggel, a releváns területen lévő, összes kisállat tulajdonost elérjük a reklámokkal, meggyőzzük az általunk készített marketing szöveggel és weboldallal, a marketing videókkal pedig bejelentkezésre késztetjük őket. Kati már tudja, hogy a helyi szolgáltató cégeknek is hatalmas lehetőség az online marketing. Mivel nem országos kampányokat futtatunk, így a marketing fenntartása nem kerül sokba, így magasan megtérül számára.
Zsuzsinak Pécsett van olasz delikát üzlete, amelynek szeretett volna kiegyensúlyozott és magasabb bevételeket. A Tavola Italiana marketing szövegének megírása után, össze is raktuk a landing oldalt és beizzítottuk a Facebook hirdetéseket. Az eredmények gyorsan jöttek, mert minden potenciált kihasználtunk, amely lokációs marketingben rejlik. A Facebook kampányok mellett már Google Ads hirdetéseket is futtatunk, amelyet tovább növelik a vállalkozás eredményeit. A fizikai bolt marketingje mellett, Zsuzsinak webshopot is készítettünk, amelynek szintén sikeresen, jó megtérüléssel futnak az online kampányai.
A Garden Angels, Kertészeti Franchise hálózat tulajdonosaival, Zsuzsival és Krisztiánnal szuper együtt dolgozni. Értékelik a rendszerszemléletű marketing gondolkodást – és persze annak gyors, fenntartható eredményeit – , nyitottak a legújabb megoldásokra, így a franchise-hoz passzoló rendszer közös megalkotása gördülékeny, volt, fenntartása könnyed és költséghatékony.
A Cégnek egyedi marketing fotókat készítettünk, megírtuk a központi weboldaluk marketing szövegét, amelyen a franchise lokációk egyedi aloldalakon szerepelnek, kiviteleztük a teljes weboldalt és lokációra (hazai településre) szabott, egyedi kampányokat futtatunk Facebook-on.
Emellett a legfontosabb települések Google Cégem fiókjait is létrehoztuk, keresőoptimalizáltuk, ahogy SEO-ztuk a weboldalukat is.
Szűcs Sára, a Mediterranterapia.info tulajdonosa, több, mint 25 éve él Barcelonában, sikeres idegenvezető.
Már régóta szenvedett attól, hogy egyik általa megbízott marketinges cég sem tudott egységes, valóban működő kommunikációt és online marketinget alkotni számára, ami segíti az értékesítését. A sokadik próbálkozás után talált ránk.
Cége marketing szövegének, arculatának és weboldalának elkészítése után, kiviteleztük a Facebook kampányait, amelyek azonnal elkedzték produkálni az eredményeket és a folyamatos optimalizálás és fejlesztések hatására szakadatlanul hozza az érdeklődőket a marketing rendszere.
Ügyfeleink mondják rólunk
































































































Velük már dolgoztunk!
Több száz céggel működtünk már együtt Európa-szerte.
Célunk, hogy ügyfeleinknek a hosszú távú együttműködések alatt hónapról-hónapra egyre jobb eredményeket hozzunk.




































Vedd igénybe a konzultációt és tudd meg, mire van mindenképpen szükséged ahhoz, hogy jöjjenek az eredmények!
Érezhető szintlépés, amint beindítjuk a rendszered. Jól hangzik? Beszéljünk róla!