Keresőoptimalizálás - (SEO) kampánykezelés
Kereső-optimalizálás - (SEO) kampánykezelés
Sok SEO szakértő marketing ügynökség ígér neked jobb pozíciót a Google-ben. A kérdés: hány ígéret válik valóra?
Vannak, akik csak az elavult, egyre kevésbé működő technikákban jártasak.
És akadnak, akik csak a legújabb, még nem bizonyított, kockázatos SEO műveleteket erőltetik.
Számunkra viszont csak ügyfeleink növekedési céljainak maximálisan eleget tevő Google irányelvek használata az egyetlen járható út.
Keresőoptimalizálás során biztosított tevékenységek
1. KULCSSZÓKUTATÁS
Nemcsak a Google kulcsszó kutatót használjuk. Annál sokkal többet teszünk azért, hogy vállalkozásod valóban a legrelevánsabb keresőszavakra kerüljön előre. Meghatározzuk a top10 kulcsszót és kulcskifejezéseket, amelyekre felépítjük a jól működő SEO stratégiát.
2. TARTALOMMARKETING
Ahhoz, hogy kulcsszavaidat szerepeltetni tudjuk, megfelelő minőségű tartalom is szükséges. Olyan tartalmak, amelyek a potenciális vevőd figyelmét megragadják, a látogatót az oldaladon tartják, és amelyek megfelelnek a Google algoritmusainak.
3. LINKÉPÍTÉS
Ha linképítésről van szó, az egyik legfontosabb szabály, hogy tartalmaidat úgy kell felépíteni, hogy azok egymásra épüljenek, egymásra linkelhetővé váljanak – külső és belső forrásból is. Ezt díjazza a Google. PR cikk megjelenésre is szükséged lesz, ebben mi mind tudunk segíteni.
4. ALGORITMUSOK NYOMON KÖVETÉSE
Folyamatosan figyeljük a Google rangsorolási algoritmusait. Vannak olyan algoritmusok (pl. a Panda), amit ismerünk és tudjuk, hogyan kell elkerülni, hogy hátrébb rangsoroljon a kereső. De a Google nem adja ki az algoritmusai műkdését, így sokszor csak mérések és tesztek alapján derül ki az igazság. Általánosságban elmondható, hogy ha tartalmaid technikailag megfelelnek a keresőoptimalizálási feltételeknek, a felhasználó számára kényelmes a weboldaladon való böngészés és sok időt tölt el az oldaladon, a Google jó pontokat ad neked. Mi a munkákat ezeknek az alapelveknek rendeljük alá.
5. HONLAP MEGFELELŐ TECHNIKAI MŰKÖDÉSE ÉS FELÉPÍTÉSE
A Google az interneten fellelhető tartalmakat ún. keresőrobotokkal térképezi fel – vagyis indexeli. A feltérképezést végző robotok számára értelmezhetővé tesszük a tartalmat, kiküszöböljük a tévesen indexelt oldalak lehetőségét, valamint a honlap egészének minőségét rontó tényezőket.
Az ő felületeik keresőoptimalizálása már hozzájárul ahhoz, hogy több pénz legyen a bankszámlájukon:
A Perfekt-Mór Kft., profi marketinggel elért sikerei nem valósulhattak volna meg a Cég nyitottsága nélkül. A te vállalkozásod is nyitott a magasabb bevételre? Kérj ingyenes konzultációt, most!
A NorAn, mezőgazdasági gépgyártással foglalkozó ügyfelünk ma már 60%-kal több ajánlatkérést kap, releváns, potenciális vásárlóktól, mióta együtt dolgozunk velük. Így jóval magasabb lett az értékesítésük, nőttek a bevételeik. Norbiéknál a nulláról indultunk. Elkészítettük a cég keresőoptimalizált weboldalát, amelyhez a szöveget is megírtuk és az arculatot is elkészítettük. A weboldal elkészülése után üzembe helyeztük a Facebook és Google Ads kampányokat, különböző célokkal, érkező oldalakkal, videós hirdetésekkel. A magasabb értékesítési számok mellett, az eladás is könnyebb lett a cég számára, mert a brand kommunikáció egyértelművé vált a célközönség számára, amely komoly bizalmi faktor. A NorAn kiváló és értékes együttműködő partner, aki nyitott az innovatív, rendszer szintű marketingre. Ezért működnek a NorAn reklámok.
Az Energy Save Hőszivattyú Kft., prémium, kiemelkedő minőségű hőszivattyúkat forgalmaz. Célközönségükbe tartoznak a magánszemélyek és a cégek is. Teljes körű marketing szolgáltatásuk keretein belül, elkészítettük a lakossági és az ipari szegmens számára szánt marketing weboldalakat, amelyekre természetesen a szövegeket mi írtuk. Amint elkészültek a weboldalak, elindítottuk a Facebook és Google Ads kampányokat. A hirdetések hatására a Cég értékesítése elkezdett növekedni és egy folyamatosan növekvő pályára sikerült állítani az eladásokat, mind a vállalati, mind pedig a lakossági célcsoportban. A Hőszivattyúkat forgalmazó cég számára marketing videókat is készítettünk. Mindezt marketing-optimalizáltan, online hirdetésekre előkészítve.
Anikó, a Ditarvarázs Webshop tulajdonosa szeretett volna tartósan magas profitot elérni a webáruházzal. Korábbi, kevésbé sikeres próbálkozások után keresett meg minket. Az együttműködés során, a korábbi eredményet megtízszereztük. Jelenleg tartósan 14 feletti ROAS, azaz bevételarányos megtérülés mellett futnak a kampányai.
Balázs már tudja, hogy a Ballonozz.hu, hőlégballonos élményszolgáltatás vállalkozásának marketing fejlesztései mindig újabb és újabb szintlépéshez vezettek. Mint mindig, marketing szöveggel kezdtünk, aztán jött a weboldal, majd a kampányok. Videók nélkül is jól teljesített a rendszer, de a cél az volt, hogy ne rekedjen meg az értékesítés egy szinten, így elkészítettük a profi marketing videót is. Mindeközben a weboldalon folyamatos fejlesztéseket hajtunk végre marketing szövegírás és keresőoptimalizálás tekintetében is. Természetesen a PPC kampányokat Facebook-on és Google Ads-ben is egyre diverzifikáljuk az eredmények fokozása érdekében.
András, müncheni üzlete second hand, luxus terméket értékesít. A németországi cég bevételei, a hirdetések elindítása után, azonnal elkezdtek növekedni. A Wonderlustking Emporium weboldalát és marketing szövegét is csapatunk készítette. Bár ügyfelünk 600 kilométeres távolságra van tőlünk, a marketing videóinak elkészítésében is tudtunk neki segíteni. A cél, egy költséghatékony, fenntartható rendszer kialakítása volt, amely folyamatosan hozza az eredményeket és fejleszthető.
A Zellia egy rugalmas, céltudatos csapat, akik tudják, hogy merre tartanak. A marketingjük fejlesztésével, a kampányokból származó bevételüket és a megtérüléseket folyamatosan tudjuk növelni, mert megfogadják a tanácsainkat és együtt gondolkodunk. Partnerek, akikkel jó együtt dolgozni, újabb és újabb sikereket elérni.
Gábor ausztriai hotelének teljes marketing rendszerét újraépítettük. A weboldal teljes szövegezését, a weboldalt, keresőoptimalizálást, a Facebook tartalommarketing és konverziós kampányokat is újrahúztuk és elindítottuk a Google Ads hirdetéseket. A komplex optimalizálás után, a rendszer, immár egész évben, kiegyensúlyozottan hozza a foglalásokat a hotelbe. Gábor kiváló ügyfél, jó vele együttműködni, mert ő is a valós eredményekre hajt, amit közösen el is érünk.
Kati, London melletti kisállat kozmetikáját vezeti. A marketing partnerségünknek köszönhetően, egyre sikeresebb. 6 hónap alatt megdupláztuk(!) a bevételét. A hirdetések folyamatosan vonzzák be az újabb ügyfeleket, akikből aztán törzsvendégek lesznek. A lokációs marketinggel, a releváns területen lévő, összes kisállat tulajdonost elérjük a reklámokkal, meggyőzzük az általunk készített marketing szöveggel és weboldallal, a marketing videókkal pedig bejelentkezésre késztetjük őket. Kati már tudja, hogy a helyi szolgáltató cégeknek is hatalmas lehetőség az online marketing. Mivel nem országos kampányokat futtatunk, így a marketing fenntartása nem kerül sokba, így magasan megtérül számára.
Zsuzsinak Pécsett van olasz delikát üzlete, amelynek szeretett volna kiegyensúlyozott és magasabb bevételeket. A Tavola Italiana marketing szövegének megírása után, össze is raktuk a landing oldalt és beizzítottuk a Facebook hirdetéseket. Az eredmények gyorsan jöttek, mert minden potenciált kihasználtunk, amely lokációs marketingben rejlik. A Facebook kampányok mellett már Google Ads hirdetéseket is futtatunk, amelyet tovább növelik a vállalkozás eredményeit. A fizikai bolt marketingje mellett, Zsuzsinak webshopot is készítettünk, amelynek szintén sikeresen, jó megtérüléssel futnak az online kampányai.
A Garden Angels, Kertészeti Franchise hálózat tulajdonosaival, Zsuzsival és Krisztiánnal szuper együtt dolgozni. Értékelik a rendszerszemléletű marketing gondolkodást – és persze annak gyors, fenntartható eredményeit – , nyitottak a legújabb megoldásokra, így a franchise-hoz passzoló rendszer közös megalkotása gördülékeny, volt, fenntartása könnyed és költséghatékony.
A Cégnek egyedi marketing fotókat készítettünk, megírtuk a központi weboldaluk marketing szövegét, amelyen a franchise lokációk egyedi aloldalakon szerepelnek, kiviteleztük a teljes weboldalt és lokációra (hazai településre) szabott, egyedi kampányokat futtatunk Facebook-on.
Emellett a legfontosabb települések Google Cégem fiókjait is létrehoztuk, keresőoptimalizáltuk, ahogy SEO-ztuk a weboldalukat is.
Szűcs Sára, a Mediterranterapia.info tulajdonosa, több, mint 25 éve él Barcelonában, sikeres idegenvezető.
Már régóta szenvedett attól, hogy egyik általa megbízott marketinges cég sem tudott egységes, valóban működő kommunikációt és online marketinget alkotni számára, ami segíti az értékesítését. A sokadik próbálkozás után talált ránk.
Cége marketing szövegének, arculatának és weboldalának elkészítése után, kiviteleztük a Facebook kampányait, amelyek azonnal elkedzték produkálni az eredményeket és a folyamatos optimalizálás és fejlesztések hatására szakadatlanul hozza az érdeklődőket a marketing rendszere.
Keresőoptimalizálás referenciáink
Ilyen hatékonysággal dolgozunk ügyfeleink weboldalainak, webáruházainak keresőoptimalizálásán.
REFERENCIA 1
Forrás: Google Search Console
Összes organikus megjelenítés volumen változása SEO szolgáltatásunk hatására
Összes kattintási volumen változása SEO szolgáltatásunk hatására
Mi látható a grafikonon?
- Összes organikus kattintás 509%-os növekedése ↑
- Összes organikus megjelenítés 298%-os növekedése ↑
- Átlagos pozíció: 2 hellyel javult átlagosan ↑
A fenti eredményeket az alábbi szolgáltatással érjük el ügyfelünknek:
- Havi SEO centrikus blog szolgáltatás
REFERENCIA 2
Forrás: Google Search Console
Összes organikus megjelenítés volumen változása SEO szolgáltatásunk hatására
Összes kattintási volumen változása SEO szolgáltatásunk hatására
Mi látható a grafikonon?
- Összes organikus kattintás 52%-os növekedése ↑
- Organikus megjelenítés 48%-os növekedése ↑
- Átlagos pozíció 2 hellyel javult átlagosan ↑
A fenti eredményeket az alábbi szolgáltatásokkal érjük el ügyfelünknek:
- Havi SEO centrikus, teljes körű blogcikkírás szolgáltatás
- Folyamatos ON-site tartalom optimalizálás (a weboldal folyamatos keresőoptimalizálási fejlesztése)
Így juttatunk a Google találati listák élére


kulcsszókutatás
Korábban elég volt kulcsszavakra optimalizálni a weboldal tartalmainkat. Ez ma már kevés. Ma már témákat jelölünk ki, amelyekhez releváns kifejezéseket, szinonimákat és szemantikus kulcsszavakat (kulcsszavadhoz tartozó szinonimák, szófordulatok, szókapcsolatok) határozunk meg.
Ezek garantálják, hogy a téma valóban hasznos, érdekes és értékes legyen – úgy a felhasználó, mint a Google szemében.
Hogy ez miért kulcsfontosságú?
Mert így nemcsak a meghatározott kulcsszavakra szerepel majd jól az oldalad. Hanem minden, ehhez kapcsolódó kifejezésre és keresésre. Ezáltal sokkal nagyobb eséllyel jelenhetünk meg a Google találati oldalain, amikor az ügyfél vagy vásárló egy problémája megoldását keresi.
Arról nem is beszélve, hogy ezáltal a tartalomgyártás és a témakutatás is sokkal tágabb lesz. Így nem kell attól tartani, hogy hamar „elfárad” a céges blog – és a hozzá kapcsolódó kommunikációs csatornák.


Tartalomkészítés
A keresők számára nemcsak a weboldal optimalizáltsága, hanem a látogatók viselkedése is (oldalon töltött idő, munkamenetek száma, visszafordulási arány) fontos rangsorolási szempont.
Így elsődleges cél, hogy minél nagyobb forgalmat tereljünk az oldalra, akik nem kattintanak el néhány másodpercen belül, sőt lehetőleg minél több aloldalt megnézzenek. A tartalommal tehát nemcsak megfognunk, de terelnünk is kell a látogatókat.


Linképítés
Jó tartalmat gyártani, majd várni, hogy a látogatók megérkezzenek a Google-ből olyan, mint egy jól frekventált helyre éttermet nyitni és várni, hogy majd a járókelők felfedezik. Működhet, de lassú és bizonytalan stratégia.
Ehelyett érdemes kvázi ajánlásokat – azaz a tartalomra mutató – linkeket gyűjteni.
Ezért fontos a linképítés. A Google ugyanis figyeli azt is, hogy hány megbízható oldalról érkeznek hivatkozások a weboldal egyes tartalmaira.
Ezeket „önerőből” is elérhetjük. Azaz törekedhetünk olyan hasznos anyagok megírására, amit önként hivatkoznak oldalak és hírportálok (pl. saját kutatások). De fizetett PR-együttműködések mentén is elhelyezhetünk a tartalmainkra mutató linkeket az oldalunkon.
A keresőoptimalizálás 3 alappillére közül ez a legösszetettebb, itt lehet a legnagyobb hibákat elkövetni. Ökölszabály, hogy a minőség minden esetben többet ér, mint a mennyiség.
A linképítés kötelező eszköze a Google Search Console. De nem úszható meg legalább egy fizetős eszköz használata.
Azért is éri meg több alkalmazást használni, mert a Google és más eszközök mérései a legtöbb esetben eltérnek egymástól. Ezért soha nem elég egyetlen mérés alapján döntést hoznunk. A pontos mérések azért is fontosak, mert ha gyenge minőségű oldalon helyezünk el linket, csak ártunk a saját SEO törekvéseinknek – úgy, hogy közben fizetünk ezért.


Keresési algoritmusok
Az összes kereső – így a Google is – folyamatosan fejleszti az algoritmusait, hogy lépést tartson a technikai, keresési szokásokkal és információigényekkel kapcsolatos változásokkal. Csak így garantálhatják, hogy a keresésekre megjelenített találatok relevánsak legyenek és választ adjanak a felhasználói kérdésekre, megoldást a problémákra.
Ez azért is kulcsfontosságú számukra, mert ha a felhasználók elpártolnak a keresőtől, a fizetett hirdetések piaca is zuhanásnak indul.
De egyáltalán miért változtatnak?
- 12 éve még viszonylag kevesen használtak okostelefont, ma viszont a keresések ⅔-a történik mobilon;
- 10 éve még sokkal kevesebben vásároltak online – és milyen kicsi volt a verseny a webshopok között –, ma már minden ujjunkra jut egy online bolt;
- évekkel ezelőtt még nem a Google Maps volt az elsődleges tájékozódási pont, ha étterembe vagy valamilyen más helyszínre tartottunk, ma már igen;
Éppen ezért sokkal hangsúlyosabb a mobilra optimalizáltság, a webshopok számára készített egyedi megoldások és a keresési előzményekből és lokációs adatokból összeállítható egyedi találati lista.
A tévhitekkel ellentétben nem csak a sebességen alapul egy weboldal megítélése. A fókuszba a felhasználói élmény került. Így az ezeket csökkentő tényezők mind rontják a weboldal pozícióját a keresőben. (Így foglalható össze a legújabb algoritmus frissítés, a Core Web Vitals.)


Technikai működés
Általában erre fordítanak a legkisebb figyelmet. Pedig a legjobb tartalom is elvérezhet egy gyenge felépítésű honlapon. A technikai SEO tehát ugyanolyan fontos, mint az on-site (weboldal tartalommal kapcsolatos) és az off-site (a weboldalon kívüli folyamatok) keresőoptimalizálás.
Olyan ez, mint a finom étel pocsék tálalásban, senki nem kívánja meg.
A Google minden esetben a teljes honlapot értékeli és annak szakértő státuszát. Így 5-6 jól elkészített értékes cikk mellett 20-30 gyenge minőségű, egyedi tartalom nélküli oldal nagyon lerontja az átlagot.
Gyakori hiba forrása a webhelytérkép. A sitemap segít a keresőnek feltérképezni az oldalt és megmutatja neki, milyen aloldalak találhatók a domainen.
Profi seo cégek ezekre mind figyelnek és csak minőségi alkalmazásokat használnak.


Technikai SEO audit
Épp a technikai SEO fontossága miatt kötelező egy audittal pontos és jól skálázható adatokra szert tennünk.
Az ehhez használatos szoftverek (Screaming Frog SEO Spider, SiteBulb, Website Auditor stb.) használatához már nem elég az alap SEO tudás. A szoftverek nem megfelelő használata ugyanis könnyen tévútra vihetik a kezdő felhasználót.
És akkor az árakról még nem is beszéltünk.
Ezek viszont neked nem okoznak fejfájást, ha együtt dolgozunk, hiszen mindez a mi felelősségünk. Te csak az eredményeket élvezed majd.


Témakutatás
Mondhatni, ez a SEO lelke. Szerencsére rengeteg alkalmazás áll rendelkezésre, hogy megtaláljuk, mely kulcsszavakat kell erősítenünk és melyekre nem érdemes időt fecsérelni.
De milyen SEO szoftvereket érdemes használni?
- a Google Ads rendszerét, de itt csak hirdetések futtatása esetén kapunk pontos adatokat;
- a SemRusht, mely nem csak az organikus forgalom erősítésére ad remek kutatási felületet;
- az Ahrefs programot, amely főleg az olyan világszinten marginális piaci hányaddal rendelkező nyelveknél lehet fontos, mint a miénk is;
- a Neil Patel tulajdonában lévő Ubersuggest is remek adatforrás, pár információ erejéig ingyen is használhatjuk;
- titkos tipp a szakértői státusz növeléséhez a KWfinder, mellyel olyan kifejezéseket nyerhetünk ki, amelyeket a Google is valóban relevánsnak tekint a megcélzott témánkra.
Ezeken felül számtalan ingyenes rendszer is használható.
Ne feledjük, ha egy SEO ügynökség nem tart igényt a Search Console adatainkra, kezdjünk el gyanakodni.
Díjmentes marketing stratégiai tanácsadás
Kérd most az ingyenes marketing stratégiai tanácsadást, ami valóban hasznodra lesz!


Mindent átbeszélünk
Telefonos vagy online konzultáción átbeszéljük a terméked, szolgáltatásod.


Megnézzük, hogy állsz most
Felmérjük a jelenleg meglévő marketinged (weboldalad, szövegeid, hirdetéseid).


Azonnal reagálunk és válaszolunk a kérdéseidre
Már szóban, azonnali reakciót és javaslatokat kapsz a marketingedre


Tudni fogod, hogyan tovább
A cégedre szabott, marketing stratégiai tanácsadást, árajánlatot és szolgáltatás ismertetőt küldünk Neked e-mailben.
Mindez díj- és kötelezettség mentesen.
A tanácsadásban leírjuk, hogy milyen eszközökkel, milyen platformokon, milyen költségek mellett, hogyan fejleszthető a marketinged.
GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Abszolút! Sőt, a komplex projektek a specialitásunk.
Mi tudjuk, hogy a SEO egy rendkívül összetett feladat, rengeteg tényezőre kell figyelni és a fejlesztése hosszú távú.
Éppen ezért, minden olyan segítséget megadunk számodra, amely a weboldalad, weboldalaid vagy akár a teljes marketing rendszered keresőoptiamlizálásának kimaxolásához szükséges.
Technikai és tartalmi keresőoptimalizálás, onsite és offsite SEO, szövegírás, weboldal fejlesztés. Ezek mind a SEO részei.
Szeretnél ilyen teljes körű SEO fejlesztési segítséget? Kattints IDE és kérj ingyenes SEO auditot, tanácsadást és árajánlatot, MOST!
Semmiképp sem. És aki ezt ígéri neked, attól azonnal menekülj.
A Google 1. oldalára kerülni folyamatos keresőoptimalizálási munka eredménye. Körültekintően elvégzett, adat alapú, egymással összefüggő SEO fejlesztések összessége.
Fontos, hogy legyen webhelytérkép. Ne legyen noindexben és/vagy nofollow-ban a weboldalad, mert akkor a Google robotok nem tudják feltérképezni a weblapod. Ne legyenek 404-es hibára futó oldalaid. A title és meta adatok legyenek helyesen kitöltve és az alt textekről, mikroadatokról se feledkezz meg! Ha pedig új weboldalt készítesz, nagyon ügyelj arra, hogy a régi weboldalad SEO értékei kerüljenek maradéktalanul átörökítésre az új oldalba, máskülönben az addig elért Google pozíciód elveszik. Végül, de nem utolsósorban ne egy noname, évi 10 000 Ft-os tárhelyre tedd az oldalad, mert a lassú weboldalakat hátra sorolja a Google.
Komplex feladatokat ellátó marketing ügynökségi szolgáltatóként minden eshetőségre fel vagyunk készülve.
Kérd profi SEO szakértő elemzését és kiderül, hogy milyen szinten keresőoptimalizált a weboldalad. Ha egy „weboldalas” mondja ezt, általában nem igaz, mert nem ért a keresőoptimalizáláshoz és ebből rengeteg félreértés szokott lenni.
Menj biztosra, bízd profikra a SEO-t!