A cégek többsége reszponzív weboldalakkal, influencer marketinggel és a videós hirdetések első lépéseivel szöszmötölt, amikor a mesterséges intelligencia berúgta az ajtót. 2025-ben nem leszel újító, ha végre mobilra optimalizálod a honlapod vagy legyártasz egy videót. Persze ezek megvalósítása – bevételszerzésre optimalizált módon! – elengedhetetlen, hogy ledolgozd a hátrányodat.
Ha viszont az élre akarsz törni, vagy minimum naprakészen tartani a marketing eszköztárad, akkor ugorj fejest a 2025-ös trendekbe! Cikkünkben összegyűjtöttük azokat, amelyek mellett nem mehetünk el szó nélkül.
Hangalapú keresés hatása a SEO-ra
Nem meglepő, hogy a hangvezérlés kényelme lassan, de biztosan felülkerekedik a billentyűzeten vagy érintőképernyőn történő keresésen. Szóban viszont sokkal természetesebben (és hosszabban) fogalmazunk, mint amikor gépelünk, ezt pedig a SEO kulcsszavaidnak is le kell követniük. Weboldalad GYIK (FAQ) szekcióját is érdemes lesz újragondolnod, hiszen a kérdésekre adott válaszok segítenek a hangasszisztenseknek pontosabb válaszokat adni a felhasználóknak.
Mindez új távlatokat nyithat az e-kereskedők számára is, hiszen még pontosabb célzásra ad lehetőséget, új közönséghez juthatnak el, sőt, akár útközbeni vásárlásra is lehetőség nyílik. A lokális SEO pedig felteheti a cseresznyét a hab tetejére helyspecifikus kulcsszavak beépítésével.
Mikro-narratívák: rövid, de ütős tartalmak
A felhasználók figyelmét egyre nehezebb megszerezni, ugyanis már csupán – kapaszkodj meg! – 3 másodpercet szánnak egy-egy tartalomra. 2025-ben tehát úgynevezett mikro-narratívákkal, vagyis rendkívül rövid, de érzelmeket kiváltó történetekkel tudod megütni a fogyasztók ingerküszöbét a közösségi médiában. A rövid hirdetéseknél is rövidebbre lesz szükséged, azaz villámgyors fogyasztásra tervezett Instagram és TikTok tartalom minden mennyiségben. Ha szeretnél profi videókkal megjelenni az online térben, akkor fordulj bátran hozzánk reklámvideó készítés kapcsán.
És hogy hogy állunk mi, amikor kiemelkedően teljesítő marketing videókat készítünk, ügyfeleinknek? Néhány szó erről, az alábbi videóban:
Adatvezérelt marketing stratégiák
Az adat minden másnál értékesebb fegyver a kezedben, és ha te akarod megnyerni a marketing-háborút, a szolgálatodba kell állítanod. Egyes adatbázisok nagysága ép ésszel fel nem fogható, így egyértelműen a mesterséges intelligencia lesz a hadvezér, melynek segítségével az adatok feldolgozásra kerülnek. Ezáltal pedig a felhasználók minden eddiginél mélyebb elemzése válik lehetővé, ami pontosabb vásárlói profilokat és személyre szabottabb hirdetéseket hoz magával.
Előfizetés-alapú hirdetések: szűrt tartalom, minőségi megjelenés
A reklámmentes élményt kínáló vagy korlátozott hirdetéseket tartalmazó előfizetés-alapú platformok (pl. Spotify, YouTube Premium) népszerűsége folyamatosan nőtt az elmúlt években, és nem lesz ez másként 2025-ben sem. Marketingesként az a feladatunk, hogy személyre szabott üzeneteket közvetítsünk, és olyan hirdetéseket hozzunk létre, amelyek illeszkednek az adott felülethez.
Élménymarketing: AR, VR
Az AR és VR térhódításával hangulatot teremthetünk a történetmesélés köré, hogy a reklámok valóságosabbá és természetesebbé váljanak. Ezek a technológiák segítenek a vásárlói élmény fokozásában, ami különösen előnyös lehet az ingatlanirodák, turisztikai cégek vagy akár kisüzemi gyártók számára, hiszen egy virtuális „bejárás” vagy interaktív bemutató jobban megragadja a vásárlók figyelmét.


Generatív mesterséges intelligencia: hatékonyság és kreativitás
A mesterséges intelligencia alapú tartalomgyártás fenekestül felforgatta a marketing világot, és ez még csak a kezdet. Időt és költséget spórolhatsz e-mailek, közösségi média posztok vagy hirdetések automatizált létrehozásával, ugyanakkor ami az előnye, épp az lehet a hátránya is, hiszen az AI generált tartalmakkal egyre nehezebb lesz kitűnni a tömegből. Azt pedig talán magyaráznunk sem kell, hogy miért érdemes kreatív segítséget bevonni a szövegírásba, de itt megtesszük.
Közösségek építése: a hosszú távú hűség kulcsa
Amit eddig nyújtottál a vásárlóidnak, valószínűleg kevés lesz 2025-ben. Többre vágynak akcióknál, kedvezményeknél és hirdetéseknél. Ezek gyors eredményeket hozhatnak, azonban ha visszatérő vásárlókat és kosárérték növekedést akarsz elérni, akkor nem elég hirdetni. A vásárlóid szeretnének értékteremtő közösséghez tartozni, és valami nagyobb dolognak a részesei lenni. Mi azt mondjuk, add meg nekik! Hogyan? Helyi eseményekkel, online tematikus csoporttal, közönségtalálkozóval, személyre szabott hírlevelekkel és még sorolhatnánk.
ROAS mellett az LTV-re is fókuszálj
Az előző pontból következik, hogy 2025-ben nem fókuszálhatsz kizárólag a hirdetési költségek megtérülésére (ROAS). Elmúltak azok az idők, amikor minden a reklámköltések megtérüléséről szólt. Egy visszatérő ügyfél mindig nagyobb értéket képvisel, mint egy egyszeri vásárló, ezért fontos, hogy a vásárlóid élettartamértékének (LTV) növelésére is kiemelt hangsúlyt helyezz.
Tartalom Design: Így tudunk segíteni a folyamatos, fenntartható bevételnövekedésben
AI marketing, AR marketing, VR marketing, SEO, ROAS, LTV, és a sor itt még nem ér véget, hogy mire is kell odafigyelned 2025-ben. Ha nem szeretnél egyszemélyes marketingosztályként működni, ehelyett inkább szakértőkre bíznád a vállalatod kampányait, akkor fordulj hozzánk!








Mire számíthatsz, ha minket választasz?
Teljes körű kivitelezés Mindent elkészítünk, ami az eredményes marketing gépezetedhez szükséges. Marketing-szöveg, letisztult design, landing oldal építés, videók, fotók, online hirdetések. Neked csak az infókat kell átadnod, a többi a mi feladatunk. | Transzparens munka Világosan kommunikálunk, havonta riportálunk az eredményekről, és nem hagyunk magadra a kérdéseiddel. Folyamatosan arra törekszünk, hogy a közös munka gördülékeny és gyümölcsöző legyen. | Szakértő csapat Szakértőink az aktuális trendek és technológiák ismeretében dolgoznak. Nagy gyakorlatunk van hazai és nemzetközi kampányokban, melyet arra használunk, hogy a te céged eredményességét is növeljük. |
Mérhető eredményekért bízd ránk a marketinged, amíg te pihensz vagy a vállalkozásod sikerén dolgozol!
IDŐPONTOT FOGLALOK DÍJMENTES KONZULTÁCIÓRA
2024-es trendek, amelyek 2025-ben is relevánsak
Fenntarthatóság: Környezetünk megóvása rengeteg embert foglalkozhat, ezért bármi, ami fenntartható / környezetbarát, továbbra is pozitív megítélést vált ki a felhasználók körében.
Felhasználói tartalmak (UGC): Egy vásárló hallgat arra, amit más vásárló mond. Ezt kár is megkérdőjelezni, sokkal inkább érdemes bevonnod a saját vevőidet, így hitelesebb és költséghatékonyabb marketingkampányokat hozhatsz létre. És ráadásul ki is tűnhetsz az AI-generált tartalmak közül.
Rövid történetek: A felhasználók szeretik azt, ami őszinte, szórakoztató, rövid és lényegre törő. Bármi, ami egyszerűen befogadható, ugyanakkor informatív, 2025-ben is működni fog.
Mobilra optimalizált tartalmak: Unalomig ismételt frázis, hogy mobilra kell optimalizálni. Aki ezt nem tudja teljesíteni 2025-ben, végképp lemarad.