Összefoglalva azért RENDSZER, mert minden, ami a marketingedben számít, ami elősegíti az értékesítésed, azok a nélkülözhetetlen rendszerelemek.
Ezek a rendszerelemek alkotják vállalkozásod egyedi marketing rendszerét.
Rendszerelemek azonban csak akkor képeznek valóban egységes és koherens, hatékonyan és költséghatékonyan működő szisztémát, ha jól megalkotott stratégiára, kommunikációra és design-ra épülnek.
DE MIK EZEK AZ ELEMEK?
+ Stratégia kialakítása
+ Kommunikáció megalkotása
+ Egyedi, kifejező design
+ Jól működő, gyors, marketing alapú weboldal / webáruház / értékesítő weboldalak
+ A vállalkozás céljait szolgáló médiaeszközök kiválasztása
+ Professzionális fotók
+ Professzionális videó, animáció
+ Cikkek, tartalmak, hírlevelek, amelyek hatnak a célközönségedre + grafikák
+ Offline eszközök (plakát, szórólap, kirakat design, stb.)
= RENDSZERELEMEK
ELEMEK KIVÁLASZTÁSA + GYÁRTÁS + BEILLESZTÉS + MENEDZSMENT
= MARKETING RENDSZER
HOGYAN ÁLLNAK ÖSSZE AZ ELEMEK PÉNZTERMELŐ RENDSZERRÉ?
+ Rendszerelemek gyártásának menedzsmentje
+ Rendszerelemek beillesztése a rendszerbe
+ Megfelelő, a vállalkozás profilja számára ideális platformok kiválasztása
+ Kampánymenedzsment
= MARKETING RENDSZER
FELEJTSD EL A “SIKERES MARKETING RECEPTJÉT”!
Leginkább azért felejtsd el a “sikeres marketing receptet”, mert nincsenek instant megoldások!
Minden cég egyedi, minden cégnek egyedi képlete van és ez a képlet akár napról-napra is változhat.
A képlet a tőled, a cégedtől független tényezők miatt is módosulhat: Online hirdetési algoritmusok, fogyasztói szokások, új trendek, új hirdetési lehetőségek, új konkurens vállalkozások, stb.
A változásokra reagálnod kell.
Azonnal, különben a hirdetésekre költött pénzed elégeted!
Erre két lehetőséged van:
1. Folyamatosan finomhangolod a hirdetéseidet és értékesítő weboldalaidat, nyomon követed a legújabb marketing trendeket.
2. Szakemberre bízod a rendszered építését. Szakavatott menedzsmentre, egy kivitelező cégre, aki megalkotja és folyamatosan irányítja marketinged.
HOGYAN FEJLESZD KI TE MAGAD CÉGED MARKETING RENDSZERÉT?
- Építs fel egy nagyon átgondolt, hosszú távú marketing stratégiát és kommunikációt.
- Döntsd el, hogy a vállalkozásod marketing rendszeréhez mely rendszerelemek kivitelezésére van szükség.
- Válaszd ki, hogy ezeket a rendszerelemeket kivel, milyen formában gyártatod le úgy, hogy az értékesítésed támogassa, vállalkozásod céljainak elérését segítse. – Pl.: Mi a reális ára egy videó, animáció kivitelezésének, mi az elvárható minőség fotózás esetében, amely eredményeket produkál?
- A rendszerelemek kivitelezését időben hangold össze, felügyeld a gyártást, tekintve, hogy egy működő rendszer nélkülözhetetlen elemeiről van szó.
- A rendszerelemeket a megfelelő időben, a megfelelő platformokon helyezd el.
- Hosszútávon, folyamatosan menedzselned a kampányokat.
- Egy kampányhoz minimum 30-40 féle hirdetést gyárts le, melyeket folyamatosan, addig tesztelj, amíg meg nem lesz a nyertes hirdetés (hirdetési szövegek, kreatívok, előnézeti képek, feliratok, célzás stb.).
- A statisztikák alapján módosítsd a hirdetéseket a megfelelő irányba.
- Kövesd nyomon a legfrissebb online marketing lehetőségeket és alkalmazd azokat.
- Ne feledkezz meg az offline marketing eszközökről sem.
- Stb.
Tudom, ez nem egyszerű feladat, főleg egy nem szakmabelinek, illetve rengeteg időt vesz el az egyéb céges teendőktől.
És ami talán még fontosabb: Rengeteg pénzt lehet elégetni feleslegesen a nem szakszerű menedzsmenttel.
Miért? Mert az online hirdetési algoritmusok dinamikusan változnak, melyeket követni kell és szakszerűen kell reagálni a változásokra. Erre szokták mondani, hogy „az online marketing nem szakszerű végzése egy drága hobbi” .
HOGYAN KÍMÉLD MEG MAGAD ETTÕL A TEHERTŐL ÉS LEGYEN
HATÉKONYAN MŰKÖDŐ MARKETING RENDSZERE CÉGEDNEK?
VÁLASSZ OLYAN MARKETING KIVITELEZŐT, AKI MINDENRE GONDOL!
- Aki megismeri vállalkozásod és nem sémákat használ.
- Aki tesztelt és nem garantál.
- Aki rendszert fejleszt és nem csak “marketingezik”.
VÁLASSZ OLYAN MARKETING KIVITELEZŐT, AKI A PARTNERED ÉS NEM A MEGBÍZOTTAD!
MIÉRT?
Azért, mert a korrekt, partner szemléletű kivitelező csapat:
- Nem fog rád sózni felesleges szolgáltatásokat, amik nem hoznak bevételt számodra. Így nem költesz feleslegesen pénz.
- Különböző árkategóriájú szolgáltatásokat ajánl fel.
- Megalapozza a rendszered. Működő stratégiát és kommunikációt alkot számodra.
- Odafigyel rád, a cégedre, a marketingedre. Így biztonságban lesz a marketing rendszered. A folyamatos menedzsment és finomhangolás alap!
- Nem tűnik el. Sőt! Folyamatosan rendelkezésedre áll és segíti a munkád.
- Egy partnerre mindig számíthatsz. Nem áll meg a tudomány, ha filmet kell forgatni, fotózni kell, új weboldalt készíteni, keresőoptimalizálni és az elkészült anyagot be kell építeni marketing rendszeredbe.
A jó marketinges partnered mindent elintéz, így:
- időt
- energiát
- pénzt
MIÉRT?
Felkínálja a leghatékonyabb szakmai szolgáltatásokat a rendszerelemek kivitelezésére. Így nem kell szolgáltatók közt böngészned, árajánlatokat, referenciákat összevetned.
Nem kell minden szolgáltatóval egyenként kapcsolatot tartanod, nincs felesleges adategyeztetés, adminisztráció. Minden szervezéssel és nyomon követéssel kapcsolatos feladatot elvégez helyetted.
TEHÁT!
Azért marketing RENDSZER, mert több elem dolgozik egymással összhangban azért,
hogy céged a lehető legsikeresebb legyen a piacon.
És hogy miért sikeresebb egy RENDSZER, mint egy egyszerű hirdetés?
AZÉRT, mert a RENDSZERBEN a marketing elemek egymás hatását erősítik
és nem csak egy elemmel operál.