7 A B C D E F H K L M N O P R S U W

7P modell

7P modell az online marketingben: Hogyan növelhető a versenyelőnyöd segítségével? A marketing világában számos olyan modell létezik, amelyek segítenek a vállalkozásoknak a hatékonyabb piaci pozicionálásban és a sikeresebb marketingstratégiák kialakításában. Az egyik legismertebb és leghatékonyabb ilyen modell a 7P. Ezt a modellt a hagyományos 4P bővítésével alkották meg, és rendkívül fontos szerepet játszik az online … Olvass tovább

AIDA

Mi az AIDA modell a marketingben? Mi az AIDA modell és jelentése? Az AIDA egy angol mozaikszó, ami a vevővé válás folyamatának lépéseit modellezi a vevő szempontjából. Pszichológiai szempontból a következő lépéseken keresztül képez a reklámunk vevőket. Ezek tehát a sikeres marketingkommunikáció lépései egyben. Az AIDA modell elemei ma is érvényesek és működnek. A figyelem … Olvass tovább

Alt-text

Mi az Alt-text jelentése? Az alt-text egy angol nyelvű mozaik kifejezés. Teljes formájában „alternative text”, ami magyarul helyettesítő szöveget jelent. Alt-text értéke minden képnek van, amit egy weboldalon használunk fel. Az Alt-text egy adatmező, amiben leírhatjuk, hogy mit ábrázol a kép. Erre több okból is szükség van. A keresőrobotok nem tudják minden esetbe pontosan meghatározni … Olvass tovább

App

Mit jelöl az APP kifejezés? Az angol „app” kifejezés az szintén angol „application” (magyarul: alkalmazás) kifejezés rövidített alakja. A mobilizációval világviszonylatban is jelentős szerepet kaptak a különböző app-ok, célzott mobil alkalmazások.  Az app olyan szoftvert jelöl, ami célzott felhasználásra készült, célzott felhasználók számára. A kifejezéssel az Apple által életre hívott Apple AppStore-ban találkozhattunk 2008-ban. Ezek … Olvass tovább

B2B

Mi a b2b jelentése? A b2b – „Business-to-business” rövidítésével azokat a vállalatokat jelöljük, akik vállalatoknak értékesítenek terméket, vagy szolgáltatást (tilletve szoftveres szolgáltatást – SaaS). A b2b szektorban tehát az eladót és vevőt jelöli meg, ahol mindkét szereplő vállalat. A b2b szektor értékesítésének jellemzői jelentősen eltérnek a b2b iparágtól. B2B marketing vállallatokat, szervezeteket célzó minden marketing … Olvass tovább

Benchmark

Mi a benchmark? A benchmarking egy olyan elemző és tervezési módszer, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy saját teljesítményüket a legjobban teljesítő versenytársakkal és más iparágakban működő cégekkel összehasonlítsák. A benchmark eljárása során a vállalat különböző funkcionális területeit, folyamatait és eredményeit hasonlítják össze más vállalatok hasonló eredményeivel és mérőszámaival. E folyamat célja, hogy feltárja … Olvass tovább

Brand

A brand jelentése A brand (magyarul: márka) olyan márkanév, fogalom, szimbólum vagy további egyedi jelzések összessége, ami egyértelműen megkülönbözteti az eladó termékét más eladók termékétől. A márka a vállalat személyisége története, ami által a fogyasztók fejében kiemelkedik / elkülönül a versenytársaktól. Márkaépítés célja, hogy a vevőkben az eladóról hosszú távon előnyös képet alakítson ki és … Olvass tovább

Chatbot

Mi a ChatBot és mire használd? Biztosan már veled is előfordult, hogy egyweboldalon nézelődve, keresgélve felnyílt egy kis üzenetdoboz és valaki azoldalról a segítségét ajánlotta fel neked, mielőtt még segítséget kértél volna,vagy üzenetet küldtél volna bármely kapcsolati felületen. Az esetek döntőtöbbségében nagy valószínűséggel egy chatbot működött az adott oldalon. Mi a chatbot fogalma? A chatbot … Olvass tovább

Clickbait jelentése

Mi a ‘clickbait’ jelentése: miért és hogyan használd? A clickbait kifejezés az online marketing világában sok vitát váltott ki az elmúlt években. De mit is jelent pontosan, miért használják, és hogyan érdemes alkalmazni? Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk a clickbait jelentését, előnyeit, hátrányait, és gyakorlati példákat adunk arra, hogyan kerüld el a leggyakoribb hibákat. Mi … Olvass tovább

Content jelentése

Content jelentése online marketing szempontjából Az angol „content” (tartalom) kifejezés az online marketing világában egy kulcsfontosságú fogalom, amely az internetről elérhető minden típusú információra utal, amit a felhasználók a weboldalakon, közösségi médiában vagy egyéb online platformokon találhatnak. Az online marketingben a tartalom nemcsak információt közvetít, hanem a vállalkozások számára eszközként szolgál a márkaépítéshez, a felhasználók … Olvass tovább