Sikeres Google Ads hirdetések ma: Útmutató szolgáltató cégeknek

Sikeres Google Ads hirdetések

Ha szeretnél több és jobb ügyfelet megnyerni a szolgáltatásoddal, biztosan elgondolkoztál már a Google Ads hirdetések indításán. Ez a hirdetési platform rendkívül komplex, ráadásul folyamatosan változik. Ebben a cikkben segítek rendet teremteni a káoszban: kifejezetten azokra a Google Ads hirdetésekre koncentrálunk, amelyekkel szolgáltató cégként valós eredményeket érhetsz el.

Ebben a cikkben nem fogsz hallani Shopping kampányokról, olvashatsz azonban megtérülésről és releváns tippekről. Mivel a Tartalom Design-nál marketing rendszereket építünk – melyeknek csak egy része a sikeres Google Ads hirdetés –, őszintén és elfogulatlanul tudunk arról beszélni, milyen hirdetésekkel érhetsz el valódi eredményeket. Azt is elmondjuk, mikor jársz jobban más hirdetésekkel (pl. Facebook). Egy Google Ads ügynökséggel ellentétben nem érdekünk, hogy erre költsd el a pénzedet. 

Rövid összefoglaló, hogy miről olvashatsz a cikkben:

  • Miért hirdess a Google Ads-en (korábban Google AdWords)?
  • Milyen típusú Google Ads hirdetések léteznek, amik szolgáltatás esetén relevánsak lehetnek?
  • Hogyan hirdess olcsón, lokálisan?
  • Melyek azok a hibák, amelyeket semmiképp ne kövess el?
  • Hogyan tudod mérni a Google Ads hirdetések sikerességét?

3 ok, amiért szolgáltató cégként hirdetned kell a Google Ads-en

„Mennyivel egyszerűbb lenne, ha lennének konkrét termékeim, és csak fel kellene töltenem a termékfotókat, aztán meghirdetni Shoppingban…” Gondolhatod szolgáltatóként. „Egyáltalán mire keresnek az emberek, ha szolgáltatást választanak?” Mivel egy szolgáltatás nem kézzelfogható, sokkal több múlik a bizalmon. Ennek kiépítésére pedig a Google Ads változatos lehetőségeket nyújt. Lássuk, milyen érvek szólnak a Google Ads mellett szolgáltatóként.

1. Csak az eredmények után fizetsz

A Google Ads az úgynevezett Pay-Per-Click, azaz PPC hirdetések közé tartozik. Ez azt jelenti, hogy csak azokért a látogatókért kell fizetned, akik már kattintottak a hirdetésedre.

2. Az érdeklődőkből vásárlókat generálhatsz

A Kereső hirdetéseknél nincs szőnyegbombázás: olyan embereket érhetsz el, akik már rákerestek a szolgáltatásra, amit te kínálsz. Tehát az igény már felmerült bennük – neked már „csak” meg kell őket győznöd arról, hogy ne keresgéljenek tovább, mert te vagy a szakértő, akire szükségük van.

3. Nem (csak) az számít, hogy mennyit költesz

A megfelelő hirdetésekkel és folyamatos utánkövetéssel, finomhangolással akár kisebb költségkeret mellett is lenyomhatod a konkurenciát. Ehhez mutatok később egy ziccert, amivel lokálisan tartós versenyelőnyre tehetsz szert – azaz te lehetsz a legmeggyőzőbb étterem / fodrászat / autószerviz a városodban.

Google Ads hirdetések típusai, amelyek ideálisak szolgáltatás hirdetésére

Mielőtt hirdetést választasz, gondold végig a következőket: kiket és milyen fázisban szeretnél megszólítani, és mi a célod konkrétan a hirdetéssel.

Lássuk, miből érdemes válogatnod, ha például éttermet vagy fodrászatot vezetsz, netán építőipari szolgáltatásokat kínálsz. 

Search kampány (Keresési hirdetések)

A Keresési hirdetések segítségével az organikus találatok között jelenhetsz meg a Google-ben. A kevésbé tudatos vásárlók észre sem veszik, hogy hirdetésről van szó, tehát kevésbé „reklámszagú” ez a megoldás. A Search hirdetés előnye, hogy nem egy hideg célközönséget, hanem a már érdeklődőket szólíthatod meg, akik nagyobb eséllyel vásárolnak tőled.

Mielőtt elindítasz egy ilyen hirdetést, keress rá a konkurens cégekre, és nézd meg, milyen előnyöket hangsúlyoznak a szövegeikben. Te hogyan különböztetnéd meg magad tőlük? Mi az, amit jobban, gyorsabban vagy hatékonyabban tudsz biztosítani számukra? Ezeket a kérdéseket mindenképp válaszold meg, mielőtt szövegírásra adnád a fejed.

Fontos, hogy megfelelő kulcsszavakat adj meg, mert ezen múlik a hirdetés sikere. Erről később még lesz szó.

Display kampány (Gmail, YouTube, teljes Display hálózat)

Ez a hirdetési forma már inkább hasonlít a Facebook hirdetésekhez, itt ugyanis tartalomfogyasztás közben “zavarod meg” a felhasználót. Display hirdetéseket láthatsz a YouTube videók jobb felső sarkában, de ezek a hirdetések jelennek meg a Gmailben és más a Google tulajdonában lévő felületeken. 

Google Display kampány beállítása

Ezen kívül csatlakozhatnak külsős partnerek is a rendszerhez, az ő webhelyeiken is hirdethetsz – bár ehhez nagyobb költség szükséges.A Google Display hirdetési hálózat előnye, hogy te választod ki, hol szeretnél megjelenni. Ezt a hirdetést márkaépítéshez ajánlom, vagy ha olyan szolgáltatást kínálsz, amire nincs sok keresés a Google-ben. Mivel itt egy hidegebb célközönséget szólítasz meg, különösen jó célzási beállításokat kell megadnod, és figyelemfelkeltőnek kell lennie a kreatív anyagnak.

???? Tipp
Érdemes először Kereső hirdetéseket indítani, és az ebből nyert tapasztalatok alapján egy jobb, hatékonyabb Google Display kampányt összeállítani.

Dinamikus remarketing hirdetések

A Display kampánynál is van lehetőséged egy melegebb célközönséget megszólítani. A dinamikus remarketing lényege, hogy ugyanazokat a tartalmakat jelenítheted meg, amelyeket már egyszer lekattintott az illető. Jó választás, ha több szolgáltatást kínálsz – így célzottan azoknak hirdetheted őket, akik érdeklődtek. Ehhez természetesen elsőkörben szükséged lesz egy nagyobb merítésre azokból, akik már jártak a weboldaladon.

Dinamikus remarketing hirdetések

YouTube hirdetések

Ha YouTube-on szeretnéd hirdetni a szolgáltatásod, akkor szintén a Google Ads-hez kell fordulnod. A YouTube videók alatt felbukkanó hirdetésekből nem csak gigacégként profitálhatsz. Ezek előnye ugyanis, hogy csak a végignézett hirdetés után kell fizetned, vagy ha legalább 30 másodpercet látott a videóból.

YouTube hirdetések

A YouTube hirdetés egyedülálló lehetőség a márkaépítésre, ha jól használod. Érdemes figyelemfelkeltő videóval operálnod, mert ahogyan a Display hirdetéseknél, úgy itt is megzavarod a nézőt a tartalomfogyasztásban.

Hogyan történik a Google Ads hirdetések beállítása YouTube-on?

  1. Hozz létre YouTube csatornát a márkádnak!
  2. Állítsd be a Google Ads fiókodat!
  3. Kapcsold össze a csatornákat: YouTube csatornádba belépve kattints a YouTube Studio menüpontra, majd a beállításoknál a Csatorna menüpontban válaszd a haladó beállításokat. Add meg a Google Ads azonosítódat (Ads fiók jobb felső sarka).
  4. Töltsd fel YouTube-ra a videódat!
  5. Hozz létre egy új Google Ads kampányt a fiókodban, és válaszd a videós kampánytípust!

A sikeres videós hirdetésekhez mindenképpen egy profi, marketingoptimalizált videóra lesz szükséged. Mit jelent, hogy marketingoptimalizált? Nem öncélú művészkedés, hanem marketingvideó, amelynek célja az értékesítés. Mindezt profi, figyelemfelkeltő és a cégedre szabott módon. 

Mi profi stábbal és marketingszakértőkkel dolgozunk a videódon, nem horror áron. Ide kattintva megnézheted a marketingvideó referenciáinkat.

Lokális hirdetések és a Google Cégem fiók

Ha kifejezetten egy helyi közönségnek szeretnéd hirdetni a fizikai üzletedet, akkor extra információkat is meg kell adnod a számukra. Ide tartozik a nyitvatartásod, a pontos címed, az elérhetőségeid és minden más, ami segít megtalálni a vállalkozásodat, és amivel bizalmat építhetsz a vevőidben.

Ehhez ki kell töltened a Google My Business adatlapodat. Miért hozom ezt elő a Google Ads hirdetésekkel kapcsolatban? Mert ha optimalizálod a Business fiókodat, jelenleg brutálisan alacsony költséggel futtathatsz Google Ads lokális hirdetéseket: akár már napi 500-1000 Ft-ból kiemelkedő eredményeket érhetsz el. Ezt a hirdetés típus Google Maps hirdetés néven is közismert.

Lokális hirdetések és a Google Cégem fiók kampány

Miért ilyen olcsó? Mert még kevesen csinálják profin. Ez azt is jelenti, hogy ha most vágsz bele, tartós versenyelőnyre tehetsz szert, amit már később a konkurenciád nem tud behozni. Ráadásul minél több információt adsz meg, annál inkább lerövidítheted a vásárlásig tartó időt.

Nem csak akkor használhatod ki az előnyeit, ha fizikai boltod van. Kevesen tudják, de a Business fiókodba feltölthetsz videókat, cikkeket és más hasznos tartalmakat is. Ezzel mind-mind meggyőzöd a vásárlót a szakértelmedről, aki nagyobb eséllyel kattint a te weboldaladra.

Első lépésként javaslom, hogy profi SEO szakértővel töltsétek ki és optimalizáljátok a Google Cégem fiókod, majd mikroadatok segítségével kössétek össze a weboldaladdal a fiókot. Így a hirdetések is hatékonyabbak lesznek, valamint a weboldalad organikus pozícióját is támogatni fogja ez a módszer.

Performance Max kampányok

A PMax kampányokkal rendkívül jó eredményeket érhetsz el, szóval mindenképpen érdemes figyelmet fordítanod erre a kampánytípusra.

A Performance Max, azaz “Maximális Teljesítmény” kampány lehetőséget biztosít arra, hogy hogy egyetlen kampánnyal az egész Google Ads hirdetési hálózatot kihasználd.

A PMax kampányok indításával az alábbi helyeken jelenhetnek meg a reklámjaid:

  • Display
  • Search (kereső)
  • Discover
  • Maps (térkép)
  • YouTube
  • Gmail
Google Performance Max kampányok

Fontos, hogy a megfelelő eredmények eléréséhez megfelelő hirdetési elemeket és költségkeretet kell alkalmaznod ahhoz, hogy ezt a kampánytípust valóban ki tudd használni.

A megfelelő hirdetésbővítményekkel és megfelelő mennyiségű kreatív elemekkel pedig tovább tudod növelni ennek az automatizált kampánytípusnak hatékonyságát és saját előnyödre tudod fordítani.

Google Ads hirdetések a gyakorlatban: Így érünk el magas megtérülést szolgáltató cégeknél

Így zajlik:

Amikor egy új ügyféllel kezdünk dolgozni, minden esetben egy ingyenes konzultációval kezdünk, ahol:

  • felmérjük, hol tart a cég a marketingjében,
  • milyen célokat szeretne elérni,
  • milyen tartalmakkal és stratégiával tudjuk ezt támogatni?

Ezután következik egy részletes célközönség- és konkurencia elemzés, majd összeállítjuk a stratégiát. Ha a Google Ads hirdetéskezelés is része, akkor jöhet a Google My Business fiók létrehozása vagy a meglévő fiók felmérése, majd optimalizálása. Ha ez a lépés kimarad, sokkal drágábbak lesznek a hirdetéseid – mi pedig a maximális kattintásszámra törekszünk kiváló ár-érték arány mellett.

Fontos, hogy nem kezdünk hirdetni megfelelő (azaz marketingoptimalizált) weboldal nélkül. Emellett beállítjuk az oldalon a Google Ads pixelt, és hozzákapcsoljuk a Google Analytics fiókhoz, hogy pontos eredményeket tudjunk mérni.

Ha ezzel megvagyunk, elkezdhetünk a cégre és a célközönségre szabott Google Ads kampányokat létrehozni. Ha YouTube-on is szeretnél hirdetni, akkor összekapcsoljuk a fiókjaidat.

A hirdetések elindítása után nem marad el a megfelelő utánkövetés sem, folyamatosan monitorozzuk és az eredmények alapján módosítjuk a hirdetéseket. 

A kampányok finomhangolása teszi lehetővé, hogy maximális megtérülést érjünk el. 

A leggyakoribb hibák, amelyeket ne kövess el Google Ads hirdetések létrehozásakor

Ha már eldöntötted, hogy befektetsz a Google Ads hirdetésekbe, akkor nem árt elkerülnöd néhány buktatót, hogy valóban megtérüljön az elköltött összeg.

1. Nem határozod meg a kampány célját

Banálisnak hangozhat, de pontosan meg kell tudnod határozni, hogy miért futtatod a Google Ads kampányt. Ha nem tudod, pontosan mit szeretnél elérni, azt sem fogod tudni megmondani, hogy működött vagy sem. Arról nem is beszélve, hogy csak így lesznek releváns kulcsszavak a tarsolyodban. A kampánycél meghatározás, tehát alapvető a Google Ads beállítása során.

Ha a cél az, hogy egy bizonyos határidő előtt megvásárolja a szolgáltatásodat a felhasználó, akkor a call to action (cselekvésre buzdító mondat) is ezt tükrözze!

2. Kevered a Kereső és a Display hirdetéseket

Ez olyan, mint a vodka-bomba. Talán jó ötletnek tűnik, de az eredmény katasztrofális lesz. A Google felajánlhatja, hogy a Display hálózaton is jelenítsd meg a Kereső hirdetéseket. Utasítsd vissza ezt a jószándékú ajánlatot, és inkább külön-külön hozz létre ilyen hirdetéseket. A két hirdetési forma teljesen eltérő (az egyik a szöveges, míg a másik a képi tartalomra épít), ahogy a felhasználói szándék is különböző. Az eredmény pedig sokkal rosszabb konverzió.

3. Csak általános kulcsszó-egyezést állítasz be

Ne pazarold irreleváns kattintásokra a pénzed. Használd a különböző jelöléseket, mint a „”, +, – vagy []. Például, ha te csak lézeres fogfehérítést kínálsz, akkor a peroxidos fogfehérítéssel kapcsolatos kulcsszavakat kizárhatod. Milyen kulcszó-egyezési jelölések léteznek?

kulcsszó – általános egyezés

[kulcsszó] – pontos egyezés

„kulcsszó” – kifejezésegyezés

Google Ads kulcsszó beállítása

Míg az általános egyezésnél a kapcsolódó (gyakran irreleváns) keresések is megjelenthetnek, addig a kifejezésegyezésnél kevesebb, ám relevánsabb kapcsolódó találat érhető el. A pontos egyezésnél csak az általad megadott konkrét keresésekre jelenik meg a hirdetésed.

Ezeket a találatokat tovább finomíthatod bizonyos kulcsszavak hozzáadásával és kizárásával.

4. Nem kezeled a kizáró kulcsszavakat

Nagyon fontos, hogy nem csak a kulcsszavakat, de a kizáró kulcsszavakat is kezelned kell!

Ez azt jelenti, hogy időről-időre ki kell zárnod azokat a kulcsszavakat, amelyek irelevánsak a hirdetéseid, a szolgáltatásaid, a céged céljai szempontjából, mégis megjelennek. Ezzel csak a hirdetési kereted égedeted és a releváns találatoktól és a vásárlásra esélyes keresésekre történő megjelenésektől veszed el a hirdetési kereted, tehát a saját esélyeid rontod.

Milyen kulcsszavakra hirdess a Google Ads-en?

Több kezdő stratégia is létezik a jó kulcsszó-kutatásra. Először is dolgozz abból, amid van: nézd át a saját oldalaidat, és gondold végig, mit várnak a cégedtől az emberek. Meglepően egyszerű és hatékony megoldás, ha elkezdesz a Google keresőjével kísérletezni. Kezdd el beírni a relevánsnak vélt kulcsszavakat, és figyeld a találatokat. 

Az összegyűjtött kulcsszavakat pedig beírhatod a Google Ads kulcszó-tervezőjébe, így még több ötletet és long tail kulcsszavakat generálhatsz. Ezek közül sok lesz irreleváns, ezért gondosan válogasd át őket, mielőtt feleslegesen pénzt égetnél. Mutatom, mire figyelj még:

A kulcsszavak legyenek összhangban a felhasználói szándékkal

Míg a Facebook hirdetés és a YouTube hirdetés megzavarja a felhasználót kedvenc macskás videója nézegetésében, addig az Ads-en az általad kínált szolgáltatásra keres rá. 

De ez nem jelenti azt, hogy már a vásárlás fázisában járnak. A kulcsszavak beállításánál gondold végig, hogy kiknek szeretnél hirdetni. Azoknak, akik az összehasonlítás, az információgyűjtés fázisában vannak? Vagy akik már vásárolnának

A Google Ads hirdetési kulcsszavak legyenek összhangban a felhasználói szándékkal

A jó válasz az, hogy mindkettőjüknek – ám eltérő tartalmakkal kell őket megszólítanod. Az informálódókat győzd meg a blogcikkeddel, videóddal, a vásárlókat pedig egy dedikált sales oldallal. 

A vásárlóknál zárd ki azokat a long tail kulcsszavakat (több szóból álló kifejezések), amelyek összehasonlítási szándékra utalnak.

A kulcsszavak harmonizáljanak a landoló oldal tartalmával

Végezz kulcsszó-kutatást, majd szerepeltesd ezeket a landing oldalon is. Az érkező oldal ugyanis nagyban befolyásolja a Google Ads minőségi mutatóját. Nemcsak az a lényeg, hogy kattintsanak, hanem hogy végre is hajtsanak valamit az oldaladon. Ha a landing oldalad üzenete nincs összhangban a hirdetéssel, akkor hamar otthagyják majd a látogatók.

Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések? – Az ajánlattételi stratégia meghatározása

Oké, megvannak a kulcsszavak. De milyen költségkerettel hirdess? Mi a Google hirdetés ára? Mi az a minimum napi költés, amivel már hatékony lesz a hirdetésed? Milyen stratégiát alkalmazz? A válasz függ az alábbiaktól:

  • az iparági sajátosságok
  • a célközönség mérete
  • a kampány típusa
  • a tesztelt szövegek (és kreatívok) száma

Egy biztos: tesztelni kell. Egy szakértő már tudja az ökölszabályokat, ezért hamarabb tud optimalizálni. A Google Ads ugyan tesz javaslatokat arra vonatkozóan, hogy merre érdemes elindulnod, de a tesztelést itt sem tudod megúszni.

És hogy csak a keret számít-e? NEM! Ahogy az alábbi, rövid videó is mondja:

Kétféle ajánlattételi stratégia létezik: a kézi és az automatikus ajánlattétel. Lássuk a különbségeket!

A kézi ajánlattétel

Te szabod meg az ajánlat értékét, és az elért eredmények alapján tudod módosítani a napi keretet. Mi a gond ezzel? Nagyobb hirdetési rendszernél, azaz több kampánynál már nehezen tudod majd nyomon követni és módosítgatni a kereteket egyénileg. Ráadásul nincs elég információd ahhoz, hogy ezt a döntést meg tudd hozni, így drága lesz a kísérletezgetés.

Az intelligens ajánlattételi stratégiák

Intelligens CPC (Cost-Per-Click)

Az ajánlatot te határozod meg, de az Ads automatikusan módosítja az ajánlataidat (többnyire felfelé) a konverziós valószínűség figyelembe vételével. Természetesen megadhatsz egy maximális CPC-t, ami felé már nem mehet a rendszer.

Mikor válaszd? Ha hirtelen forgalomnövekedésre számítasz, például ünnepek tájékán. Ilyenkor érdemes átállítanod intelligens cpc-re az ajánlattételt. Ne felejtsd el megemelni a maximális CPC-t sem.

Ezen kívül még számos beállítás létezik, például a cél-CPA és a cél-ROAS, de kezdőként mi a kézi vagy az intelligens CPC-t javasoljuk. Ha több szolgáltatással is rendelkezel, előbb-utóbb szükséged lesz egy komplex rendszerre, ami stabilan szállítja neked a vevőket. Ehhez már érdemes szakértőhöz fordulnod.

Google Ads hirdetés vagy SEO (keresőoptimalizálás)?

Sokszor hasonlítják össze marketingesek az Ads hirdetéseket és a keresőoptimalizálást. Jellemzően Ads szakértők és SEO szakemberek próbálják meggyőzni leendő ügyfeleiket arról, hogy egyiket vagy a másikat válasszák.

A jó válasz, hogy nincs válasz: a kérdés eleve rossz. A kettő együtt a leghatékonyabb. 

Ha a megfelelő kulcsszavakra elérhető tartalmakat kínálsz a felhasználóknak, akkor a Google hasznosnak értékeli az oldalad – ezáltal a hirdetéseid is olcsóbbak lesznek

Nem csak a weboldalad szolgáltatás oldalai lehetnek keresőoptimalizáltak: növelheted az eredményeket blog cikkekkel és linképítéssel (más weboldalakon megjelenített tartalmakkal, PR cikkekkel, ahol saját weboldaladra linkelsz).

Ezekkel az informatív tartalmakkal azokat szólíthatod meg, akik az információgyűjtés fázisában vannak. Őket direkt értékesítéssel még nem tudnád elérni, mert még csak tájékozódni szeretnének. Adj választ a kérdéseikre, és mutasd meg, hogy te vagy a szakértő a témában! 

Míg a Google Ads gyors eredményeket hoz, a keresőoptimalizálás hosszú távon térül meg. Ezek a meglévő tartalmak azonban később ingyen hoznak neked forgalmat, ráadásul olcsóbbá teszik a hirdetéseidet is: ezért tökéletes szinergia a Google Ads és a SEO.

Őszinték leszünk: kezdetben nincs szükséged profi SEO-ra, de egy marketingoptimalizált landoló oldal és az alapvető Google My Business beállítások mindenképpen szükségesek ahhoz, hogy a hirdetéseid profin fussanak.

Miért bízd ránk a Google Ads hirdetéseidet?

Ahogy te is láthattad, egy sikeres Google Ads kampány rengeteg elemből épül fel, és állandó figyelmet igényel. Tesztelned kell a célközönségeket, a beállított költségkeretet, a képi, videós és szöveges tartalmakat. Mindezekhez pedig profi alapanyagokra (kreatívokra, landing oldalakra, szövegekre) lesz szükséged. 

Ha hirdetgetés helyett szeretnéd új szintre emelni a Google Ads kampányaidat, akkor érdemes szakembereket megbíznod.

A Tartalom Design-nál az online marketing minden területére külön szakértő jut. Ez alól a Google Ads kampánykezelés sem kivétel.

Miért válassz minket?

Honlap ikon
  • Velünk elkerülheted a hibákat, amellyel csak a pénzed égeted
  • Azonnal hasznosulni fog a hirdetésre költött befektetési kereted
  • Nem kell időt töltened a teszteléssel, mert mi megtesszük helyetted
  • A legjobb, ha olyan szolgáltatót bízol meg, aki a jó landing page megszövegezéséhez és a kreatívok létrehozásához is ért. Mi ilyenek vagyunk.
  • Mielőtt elkezdjük a közös munkát, egy ingyenes konzultáció során átbeszéljük céged marketingjét. Tippekkel látunk el a teljes marketing rendszeredre vonatkozóan.
  • Minden hónapban szállítjuk az eredményeket – részletes kimutatásokat készítünk, hogy lásd, az elköltött pénz hogyan térült meg.
  • Azt is őszintén elmondjuk, ha az Ads mellett más lehetőségeket is érdemes kipróbálnod. Például a Facebook hirdetéseket.

Most már láthatod, hogy szolgáltatóként milyen hirdetésekre támaszkodhatsz az Ads-en. Ha jól csinálod (jó a landoló oldalad, több szöveges és képi anyagot tesztelsz, rendben vannak a beállítások), akkor a Google Ads hirdetések állandó bevételt generálnak a cégednek. Ha érdekel, milyen eredményeket lehet elérni Facebook hirdetésekkel, ebben a korábbi cikkben kifejezetten szolgáltatócégekre vetítve hozunk sikersztorikat. 

Ha hasznosnak ítélted a cikket, arra kérünk, hogy küldd tovább annak, akinek releváns lehet!

FAQ

Mitől függ a Google Ads hirdetések ára?

A Google Ads-en csak azokért a látogatókért kell fizetned, akik már kattintottak a hirdetésedre. A költés függ az iparágtól, a tesztelt kreatívok és szövegek számától, de akár napi mozgások is meghatározhatják – tudd meg a cikkből, hogyan érhetsz el nagy megtérülést akár kisebb költségkeret mellett is a jó beállításokkal!

Melyik Google Ads hirdetést használjam?

A Google Ads hirdetések (Display, Search, YouTube, Shopping) eltérnek a felhasználói szándék és a megjelenési forma szerint. Ráadásul más lesz hatékony, ha webshopot üzemeltetsz, és más, ha szolgáltatást kínálsz – tudd meg a cikkből, hogyan hozhatod ki hirdetéseidből a maximumot szolgáltató cégként.

Díjmentes marketing stratégiai tanácsadás

Kérd most az ingyenes marketing stratégiai tanácsadást, ami valóban hasznodra lesz!

Mindent átbeszélünk

Telefonos vagy online konzultáción átbeszéljük a terméked, szolgáltatásod.

Megnézzük, hogy állsz most

Felmérjük a jelenleg meglévő marketinged (weboldalad, szövegeid, hirdetéseid).

Azonnal reagálunk és válaszolunk a kérdéseidre

Már szóban, azonnali reakciót és javaslatokat kapsz a marketingedre

Tudni fogod, hogyan tovább

A cégedre szabott, marketing stratégiai tanácsadást, árajánlatot és szolgáltatás ismertetőt küldünk Neked e-mailben.

Mindez díj- és kötelezettség mentesen.

A tanácsadásban leírjuk, hogy milyen eszközökkel, milyen platformokon, milyen költségek mellett, hogyan fejleszthető a marketinged.