TikTok kampánykezelés

Megtekintések helyett valós eredményeket szállítunk. Hogyan?

Egy teljes szakértői csapat foglalkozik a TikTok kampányod sikerével.

Így minden terhet leveszünk a válladról. A stratégia és a koncepció megtervezésétől a folyamatos TikTok tartalomgyártáson át a kampányod későbbi fejlesztéséig számíthatsz ránk. Stratégiailag tervezünk meg minden lépést.

Nem sablonokat árulunk. Az általunk készített TikTok videók dinamikusak és hitelesek, pontosan illeszkedve a platform és a közönséged igényeihez, legyen szó márkaépítésről vagy értékesítésről.

Bízd ránk a TikTok kampánykezelést, és légy élen a folyamatosan változó TikTok algoritmus és közösségi média trendek világában!

TikTok kampánykezelés

Mikor van szüksége a cégednek TikTok kampánykezelésre?

Akár terméket árulsz, akár szolgáltatást adsz el, a TikTok marketinget neked ajánljuk, ha:

tik-tok kampánytervezés

Gyors eredményeket szeretnél elérni egy hatékony marketing csatornán keresztül, legyen az márkaépítés vagy értékesítés. Bizony, a TikTok már a konverziók generálására is alkalmas, mert egyre szélesebb közönség van jelen a felületen és használja napi szinten, akiket a sokféle célzási lehetőségnek köszönhetően el tudunk érni.

Már van céges TikTok csatornád, de csak megtekintéseket generálnak a videóid, és nem vásárlásokat (ez új belépőként már szinte csak hirdetésekkel érhető el).

Tik Tok hirdetések kezelése

A céged már aktívan videózik és hirdet a TikTok-on, de csökkenő eredményeket tapasztalsz, és új stratégiára van szükséged.

Azért tudjuk neked ajánlani a fenti esetekben a TikTok marketinget, mert ilyen célokat valósítunk meg nap mint nap meglévő ügyfeleinknek!

Teljes körű TikTok marketing a valós eredményekért:TikTok videók és Tiktok Ads kampánykezelés a mi módszerünkkel

Célorientált, stratégiára felépített

Akár értékesítés, akár márkaépítés az elsődleges célod, segítünk megvalósítani azáltal, hogy hitelességet, bizalmat építünk, és több szemszögből is bemutatjuk a termékedet, szolgáltatásodat.Ezáltal az érzelmi alapon döntő, az analitikus és akár az árérzékeny vásárlókat is célirányosan meg tudjuk szólítani.

Érdekes, figyelemfelkeltő

A videókat a narráción át a vágásig úgy tervezzük meg, hogy végig fenntartják az érdeklődést, és a néző észre se veszi, hogy reklámról van szó.Úgy mutathatod be termékeidet, szolgáltatásaidat, hogy megragad a néző fejében, de mégsem "reklámszagú".

Mindent kézben tartunk

Ránk bízhatod a profi videók készítését, és a kampánykezeléssel járó összes feladatot.Az eredményeket monitorozzuk, és proaktívan javaslatokat teszünk a további videókra, valamint a hirdetésekben rejlő további lehetőségek kiaknázására.

A TikToknál a kulcs a hitelességben rejlik

Igen, a TikTok megkívánja a laza, kötetlen hangvételt, itt-ott némi humorral fűszerezve. De a siker kulcsa valójában a hitelesség. Valljuk be, Te is szívesebben mész el olyan rendezvényre, vagy vásárolsz olyan terméket, szolgáltatást, amiről hiteles személyek nyilatkoznak. A TikTok tehát nélkülözhetetlen ahhoz, hogy megmutasd a márkád szakértői mivoltát, illetve meggyőzd a hallgatóságot arról, hogy tőled érdemes vásárolni.

TikTok hirdetéskezelés

A TikTok már nem bohóckodás, cégként nagyon is komolyan kell venned

Sajnos azok az idők már lejártak, amikor egyetlen videó ismertté tett. Az sem elég, ha naponta osztasz meg videókat a TikTokon, ha azok közepes ötleten alapulnak, nincs mögötte stratégia és koncepció, vagy nem elég dinamikus a vágás. Egyre nagyobb a zaj, ezért egyre több mindennek kell megfelelni ahhoz, hogy ki tudj tűnni. Szerencsére még kevés cég űzi a TikTokozást ennyire magas szinten, stratégiai szemlélettel. Tehát ez egy olyan játszótér, amin ha jól játszol, nyersz.

A TikTok kampánykezelés alapja: a TikTok videók.Mi minden terhet leveszünk a válladról:

Forgatókönyvet készítünk

Megírjuk a narrációt, majd a teljes forgatókönyvet. Mindezt úgy, hogy a te márkáddal összhangban legyenek, és a szereplők szájából hitelesen szóljanak az elhangzottak.

Megszervezzük és lebonyolítjuk a forgatást

A forgatási helyszínt lefoglaljuk, ha szükséges, szereplőket válogatunk.A helyszínen egy projektmenedzser koordinálja a teljes forgatást: a narrációt rögzítjük, a filmed profi videós felszereléssel és telefonnal is felvesszük.

Utómunkálatok

Tudjuk, hogy mi működik a TikTokon.Beleértve a feliratokat, a hosszúságot, a méreteket és még sok mást.A videókat optimalizálva maximális hatást érünk el, hogy lenyűgözze a közönségedet és elérje a kívánt eredményeket.A végén kulcsrakész videót adunk át, amelyet beépítünk a TikTok hirdetési endszeredbe.

Bónusz,

hogy a videókat olyan állapotban is megkapod, hogy azokat minden álló videót igénylő felületen fel tudd használni, beleértve a Facebook, Instagram Reels és YouTube Shorts felületeket.

Az általunk készített TikTok videók megfelelnek a TikTok hivatalos ajánlásainak

Ajánlott videóhossz: a legideálisabb a 21 és 34 másodperc közötti videók készítése
Ajánlott képarány: 9:16. (1:1 is lehetséges, de nem foglalja el a teljes képernyőt)
Feltölthető videó formátumok: MP4 és a MOV.
Maximális felbontás: 1080 × 1920 pixel
TikTok-videók maximális fájlmérete: iOS rendszeren 287.6 MB, Androidon pedig 72 MB. A hirdetésekhez egyszerre legfeljebb 500 MB méretű videót tölthetsz fel.

A videók átadásával nem ér véget a munkánk.Indulhat a TikTok kampánykezelés!

TikTok hirdetési stratégia

Naprakészek vagyunk a TikTok hirdetési típusokban, és sablonok helyett a te céljaidnak megfelelő stratégiát javaslunk.

TikTok kampánymenedzsment

A kampány elindítása előtt gondosan beállítjuk a célközönség és a hirdetési célok paramétereit.Ezután elindítjuk és monitorozzuk a TikTok hirdetési kampányt, optimalizálva annak teljesítményét az adatok alapján.

Folyamatos fejlesztések

Proaktívak vagyunk.A hirdetési tapasztalatok alapján létrehozzuk a legjobban teljesítő videókombinációkat, valamint újabb videókkal töltjük meg a TikTok marketinged pisztolytárát. Így tudunk egyre jobb eredményeket elérni.

Bónusz,

hogy a megszerzett eredményeket át tudjuk ültetni a többi platformod fejlesztésébe is, mint például a Facebook vagy az Instagram

A TikTok kampánykezelés alapja: a TikTok videók.Mi minden terhet leveszünk a válladról:

A TikTok hirdetésformák közül kiválasztjuk azt, amelyik a te vállalkozásodnak megfelelő. A TikTok hirdetéseket három fő típusba sorolhatjuk: foglalás típusú, licit típusú és branded típusú hirdetések. Ezek eltérő technikai feltételeket igényelnek, amelyeket mi naprakészen követünk.

Foglalás típusú TikTok hirdetések

Kizárólag TikTok ügynökségi partneren keresztül futtathatóak, például a Brand Takeover és TopView hirdetések. Ezek árai 1000 eurótól indulnak, de egyéni árajánlatot kell kérni a TikToktól.

A TikTok app első indításakor felugró hirdetés, amelyet nem lehet átugrani. Nem célcsoport-specifikus, országos lefedettséget biztosít. (Ez Magyarországon nagyjából 2 milliós elérést jelent.) Teljes képernyőn jelenik meg, és 3-5 másodperc hosszúságú. 24 órán át kizárólagos megjelenést biztosít az adott iparágban vagy termékkategóriában.

Az első videó, amivel a felhasználók találkozhatnak a TikTok appon belül. Teljes képernyős hirdetés, ami 5-60 másodperc lehet. Előnye, hogy 24 órás exkluzív megjelenést biztosít az adott iparágban vagy termékkategóriában. Ideális, ha új terméket szeretnél piacra dobni.

A „For You” (Neked) oldalon első helyen megjelenő teljes képernyős hirdetés, ami 5-60 másodperc lehet, és 24 órán keresztül látható.

A „For You” (Neked) oldalon véletlenszerű helyen megjelenő teljes képernyős hirdetés, ami 5-60 másodperc lehet, és 24 órán keresztül látható.

Licit típusú TikTok hirdetések

Ezeknél a hirdetéseknél a TikTok ügynökségi partnerrel már csak a hirdetési fiók megnyitásához és az egyenlegfeltöltéshez kell együttműködni. Ezt követően átvesszük a teljes kampánykezelést. A célközönség targetálása széleskörű lehetőséget kínál. Például, nem, ország, nyelv, korcsoport, érdeklődési kör.

Branded TikTok hirdetések

Kreatív és interaktív hirdetések, amelyek lehetnek hashtag kihívások vagy egyedi vizuális effektek. A Branded Hashtag Challenge, azaz a hashtag kihívások lényege, hogy a felhasználók egy online trendhez kapcsolódva készíthetnek kreatív tartalmakat, miközben a te márkádat támogatják. Minél többet használják az általad megadott hashtaget a videóik leírásában, annál nagyobb elérést generálnak neked. Ezek segítenek a brandépítésben és nagyszerű lehetőséget nyújtanak promóciók terjesztésére.

hashtag

Díjmentes marketing stratégiai tanácsadás

Kérd most az ingyenes marketing stratégiai tanácsadást, ami valóban hasznodra lesz!

Mindent átbeszélünk

Telefonos vagy online konzultáción átbeszéljük a terméked, szolgáltatásod.

Megnézzük, hogy állsz most

Felmérjük a jelenleg meglévő marketinged (weboldalad, szövegeid, hirdetéseid).

Azonnal reagálunk és válaszolunk a kérdéseidre

Már szóban, azonnali reakciót és javaslatokat kapsz a marketingedre

Tudni fogod, hogyan tovább

A cégedre szabott, marketing stratégiai tanácsadást, árajánlatot és szolgáltatás ismertetőt küldünk Neked e-mailben.

Mindez díj- és kötelezettség mentesen.

A tanácsadásban leírjuk, hogy milyen eszközökkel, milyen platformokon, milyen költségek mellett, hogyan fejleszthető a marketinged.

TikTok videó referenciáink

1
Short videó részlet 4 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 4 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
2
Short videó részlet 3 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 3 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
3
Short videó részlet 2 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 2 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
4
Short videó részlet 5 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 5 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
5
Short videó részlet 1 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 1 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
1
Short videó részlet 4 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 4 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
2
Short videó részlet 3 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 3 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
3
Short videó részlet 2 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 2 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
4
Short videó részlet 5 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 5 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
5
Short videó részlet 1 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)
Short videó részlet 1 - (TikTok, Facebook, Instagram Reels - Tartalom Design)

Legyen sikeres a TikTok marketinged!

A TikTok stratégiát a vevőidre, a szolgáltatást a cégedre szabjuk

Amikor összeállítjuk a TikTok kampánystratégiád, a vevőid szükségletei mellett a céged szükségleteit és erőforrásait is figyelembe vesszük.

Így olyan hirdetési és oldalkezelési csomagot tudunk neked ajánlani, amely jól igazodik a büdzsédhez és a célcsoportod igényeihez.

GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOKa TikTok kampánykezeléssel kapcsolatban

Nálunk több szakember dolgozik együtt a TikTok kampányod sikerén (marketing szövegíró, videós szakértő, projektmenedzser, TikTok Ads specialista), amely az alábbi tényezőkön múlik:

  1. TikTok stratégia kidolgozása: A veled való konzultáció alapján megtervezzük a TikTok kampány stratégiáját, figyelembe véve az üzleti célokat és a célközönséget. Ezután operatív ütemtervet készítünk a kivitelezéshez.

  2. Videós forgatókönyv elkészítése: Marketing szövegírónk a veled leegyeztetett koncepció alapján összeállítja a videód forgatókönyvét, amíg a projektmenedzser kiválasztja a helyszínt és a színészeket, valamint leszervezi a forgatást.
  1. Forgatás: A projektmenedzser a forgatáson is jelen van, és koordinálja a folyamatokat, hogy neked ezzel ne kelljen időt tölteni.

  2. Utómunkálatok: Ezt követi az utómunka, amelynek az eredménye: dinamikus és vonzó videók, amelyek megfelelnek a TikTok közönség igényeinek és a platform formátumának. 

  3. Hirdetési kampány futtatása: A kampány elindítása előtt precízen beállítjuk a célközönség és a hirdetési célok paramétereit. Ezután elhelyezzük a videókat, elindítjuk és monitorozzuk a TikTok hirdetési kampányt, optimalizálva annak teljesítményét az adatok alapján.

  4. Elemzés és riportálás: A kampány futása alatt és azt követően folyamatosan monitorozzuk és elemezzük az eredményeket. Részletes, közérthető riportokat készítünk neked a célok teljesüléséről.

  5. Fejlesztés: Az elemzések alapján proaktívan javaslatokat teszünk a további fejlesztésekre, hogy hosszú távon megőrizd vagy növeld az elért eredményeket.

A TikTok kampányok előnyei jelenleg a magyar piacon:

  1. Nagy elérés: Magyarországon a TikTok felhasználók száma dinamikusan növekszik. A legfrissebb adatok szerint 2023-ban már több mint 2 millió magyar felhasználója volt a platformnak. A TikTok Magyarországon lehetőséget nyújt a széles körű célközönség elérésre, már nem csak a fiatalabb generációk körében. Ráadásul szerencsére Magyarországon ezt kevesen csinálják még profi videós felszereléssel, stratégiának alárendelten, teljes körű kivitelezéssel.

  2. Magas felhasználói aktivitás: A magyar TikTok felhasználók aktívan részt vesznek a platformon, és gyakran interakcióba lépnek a tartalmakkal, így a kampányok nagyobb hatékonysággal érhetik el a kitűzött célokat.

  3. Kreatív lehetőségek: A TikTok egyedi formátumai és funkciói lehetővé teszik a kreatív és dinamikus tartalmak létrehozását, amelyek segíthetnek kiemelkedni a versenytársak közül és megragadni a célközönség figyelmét.

  4. Exkluzív hirdetési lehetőségek: A TikTok számos exkluzív hirdetési formátumot kínál, mint például a Brand Takeover és a Hashtag Challenge, amelyek lehetővé teszik az interaktív és emlékezetes kampányok létrehozását.

A foglalás típusú TikTok hirdetések ára 1000 eurótól indul, és minden esetben egyedi árajánlatot fogsz kapni a TikToktól a saját ügynökségi partnerükön keresztül. A TikTok licit kampányok futtatása ezzel szemben már napi 20 eurótól elérhető. A javasolt összeg már az elérni kívánt céljaidtól, az iparágtól és a termékedtől, szolgáltatásodtól is függ. A Google Ads-hez hasonlóan TikTok Ads-en is fel kell tölteni egy keretösszeget, amelynek a kimerüléséig tudsz költeni, majd a további költéshez újra fel kell töltened.