ÜGYFÉL ESETTANULMÁNY - WEBÁRUHÁZ KAMPÁNYOPTIMALIZÁLÁS 23X ROAS EREDMÉNNYEL
ÜZLETI CÉLOK
A cél az volt, hogy javítsuk a webáruház hirdetéseinek hatékonyságát és növeljük a bevételeket az optimalizált PPC kampányok segítségével.
KIINDULÁSI HELYEZET
Az első kampányok még 2023-ban egyetlen termékcsaládot céloztak meg. A kampány a fél éves időtartama alatt összesítve 9,08-as ROAS-sal működött. A szezon végére a hirdetési eredmények csökkentek, ezért új megközelítésre volt szükség.
Általános tévhitek és hibák elkerülése: A leggyakoribb tévhit az, hogy egy kampány indítása után, ha az nem hoz azonnali eredményeket, akkor nem érdemes folytatni. Az üzleti szempontból gyakran elkövetett hiba, hogy a hirdetési kampányokat nem optimalizálják folyamatosan, és nem mérik fel a megfelelő stratégiákat.
Fontos tudni, hogy egy sikeres PPC kampányhoz elengedhetetlen a folyamatos tesztelés, optimalizálás, és a megfelelő, időszerű változtatások bevezetése.
A másik gyakori csapda, hogy az üzletek nem vesznek figyelembe minden aspektust, például a különböző kampánytípusok használatát és annak lehetőségeit a legjobb eredmények eléréséhez.
MEGOLDÁS
A megoldás az volt, hogy új kampányokat indítottunk, amelyek a teljes webáruházat célozták meg, miközben megtartottuk a termékcsaládokra vonatkozó kampányokat is.
A kampányokat folyamatosan teszteltük, optimalizáltuk, és az előző kampányok teljesítményét figyelembe véve dolgoztunk a maximális megtérülés elérésére.
A teljes webáruházra vonatkozó kampány már a tesztidőszak alatt 8,27-es ROAS-t hozott, majd az első hónapban 13,65-ös megtérülést mutatott.
A különböző célú kampánytípus bővítés és folyamatos optimalizálása hozzájárult a sikerhez.
Az eredmények tovább javultak, miután egy külön kampányt indítottunk a termékcsaládokra, amely 15,52-es ROAS-t hozott az első hónapban. Az eredmények folyamatos javulását a kampányok optimalizálásával és a megfelelő költségkeret elosztással értük el.


EREDMÉNYEK
A kampányok eredményei kiemelkedőek voltak, és jól tükrözik a sikeres optimalizálás hatékonyságát. A legfontosabb eredmények a következők:
- Első hónap: 13,65 ROAS (kampányszinten)
- Második hónap: 15,52 ROAS (kampányszinten)
- Három hónap: 18,55 ROAS (a teljes hirdetési fiókra)
- Legutóbbi hónap: 23,19 ROAS (a teljes hirdetési fiókra)
Ez azt jelenti, hogy az utolsó egy hónapban 302.433 Ft hirdetési költségből 7.013.827 Ft bevételt generáltunk. A három hónapos időszak alatt összesen 1.114.994 Ft hirdetési kerettel 20.683.217 Ft bevételt értünk el.


A SIKER ÖSSZETEVŐI
A siker kulcselemei:
- Kampányoptimalizálás: Az első kampányok optimalizálása után új kampányokat indítottunk, amelyek sokkal szélesebb célcsoportot céloztak.
- Tesztelés és folyamatos optimalizálás: Az új kampányok során folyamatosan teszteltük a hirdetési típusokat és a célzott közönséget, hogy maximális eredményeket érjünk el.
- Különböző kampánytípusok alkalmazása: A forgalom alapú kampányok és a konverziós kampányok kombinálása biztosította a magas megtérülést.
- Költségkeret optimalizálása: A költségkeret folyamatos igazítása a kampány teljesítménye alapján hozzájárult a lehető legmagasabb ROI eléréséhez.
Ez az esettanulmány bemutatja a kampány optimalizálásának hatékonyságát, különböző kampánytípusok tesztelését, valamint a hosszú távú eredmények folyamatos javulását.
Ügyfeleink, akiknek már bevételt termel az egyedi marketing rendszere:
A Perfekt-Mór Kft., profi marketinggel elért sikerei nem valósulhattak volna meg a Cég nyitottsága nélkül. A te vállalkozásod is nyitott a magasabb bevételre? Kérj ingyenes konzultációt, most!
A NorAn, mezőgazdasági gépgyártással foglalkozó ügyfelünk ma már 60%-kal több ajánlatkérést kap, releváns, potenciális vásárlóktól, mióta együtt dolgozunk velük. Így jóval magasabb lett az értékesítésük, nőttek a bevételeik. Norbiéknál a nulláról indultunk. Elkészítettük a cég keresőoptimalizált weboldalát, amelyhez a szöveget is megírtuk és az arculatot is elkészítettük. A weboldal elkészülése után üzembe helyeztük a Facebook és Google Ads kampányokat, különböző célokkal, érkező oldalakkal, videós hirdetésekkel. A magasabb értékesítési számok mellett, az eladás is könnyebb lett a cég számára, mert a brand kommunikáció egyértelművé vált a célközönség számára, amely komoly bizalmi faktor. A NorAn kiváló és értékes együttműködő partner, aki nyitott az innovatív, rendszer szintű marketingre. Ezért működnek a NorAn reklámok.
Az Energy Save Hőszivattyú Kft., prémium, kiemelkedő minőségű hőszivattyúkat forgalmaz. Célközönségükbe tartoznak a magánszemélyek és a cégek is. Teljes körű marketing szolgáltatásuk keretein belül, elkészítettük a lakossági és az ipari szegmens számára szánt marketing weboldalakat, amelyekre természetesen a szövegeket mi írtuk. Amint elkészültek a weboldalak, elindítottuk a Facebook és Google Ads kampányokat. A hirdetések hatására a Cég értékesítése elkezdett növekedni és egy folyamatosan növekvő pályára sikerült állítani az eladásokat, mind a vállalati, mind pedig a lakossági célcsoportban. A Hőszivattyúkat forgalmazó cég számára marketing videókat is készítettünk. Mindezt marketing-optimalizáltan, online hirdetésekre előkészítve.
Anikó, a Ditarvarázs Webshop tulajdonosa szeretett volna tartósan magas profitot elérni a webáruházzal. Korábbi, kevésbé sikeres próbálkozások után keresett meg minket. Az együttműködés során, a korábbi eredményet megtízszereztük. Jelenleg tartósan 14 feletti ROAS, azaz bevételarányos megtérülés mellett futnak a kampányai.
Balázs már tudja, hogy a Ballonozz.hu, hőlégballonos élményszolgáltatás vállalkozásának marketing fejlesztései mindig újabb és újabb szintlépéshez vezettek. Mint mindig, marketing szöveggel kezdtünk, aztán jött a weboldal, majd a kampányok. Videók nélkül is jól teljesített a rendszer, de a cél az volt, hogy ne rekedjen meg az értékesítés egy szinten, így elkészítettük a profi marketing videót is. Mindeközben a weboldalon folyamatos fejlesztéseket hajtunk végre marketing szövegírás és keresőoptimalizálás tekintetében is. Természetesen a PPC kampányokat Facebook-on és Google Ads-ben is egyre diverzifikáljuk az eredmények fokozása érdekében.
András, müncheni üzlete second hand, luxus terméket értékesít. A németországi cég bevételei, a hirdetések elindítása után, azonnal elkezdtek növekedni. A Wonderlustking Emporium weboldalát és marketing szövegét is csapatunk készítette. Bár ügyfelünk 600 kilométeres távolságra van tőlünk, a marketing videóinak elkészítésében is tudtunk neki segíteni. A cél, egy költséghatékony, fenntartható rendszer kialakítása volt, amely folyamatosan hozza az eredményeket és fejleszthető.
A Zellia egy rugalmas, céltudatos csapat, akik tudják, hogy merre tartanak. A marketingjük fejlesztésével, a kampányokból származó bevételüket és a megtérüléseket folyamatosan tudjuk növelni, mert megfogadják a tanácsainkat és együtt gondolkodunk. Partnerek, akikkel jó együtt dolgozni, újabb és újabb sikereket elérni.
Gábor ausztriai hotelének teljes marketing rendszerét újraépítettük. A weboldal teljes szövegezését, a weboldalt, keresőoptimalizálást, a Facebook tartalommarketing és konverziós kampányokat is újrahúztuk és elindítottuk a Google Ads hirdetéseket. A komplex optimalizálás után, a rendszer, immár egész évben, kiegyensúlyozottan hozza a foglalásokat a hotelbe. Gábor kiváló ügyfél, jó vele együttműködni, mert ő is a valós eredményekre hajt, amit közösen el is érünk.
Kati, London melletti kisállat kozmetikáját vezeti. A marketing partnerségünknek köszönhetően, egyre sikeresebb. 6 hónap alatt megdupláztuk(!) a bevételét. A hirdetések folyamatosan vonzzák be az újabb ügyfeleket, akikből aztán törzsvendégek lesznek. A lokációs marketinggel, a releváns területen lévő, összes kisállat tulajdonost elérjük a reklámokkal, meggyőzzük az általunk készített marketing szöveggel és weboldallal, a marketing videókkal pedig bejelentkezésre késztetjük őket. Kati már tudja, hogy a helyi szolgáltató cégeknek is hatalmas lehetőség az online marketing. Mivel nem országos kampányokat futtatunk, így a marketing fenntartása nem kerül sokba, így magasan megtérül számára.
Zsuzsinak Pécsett van olasz delikát üzlete, amelynek szeretett volna kiegyensúlyozott és magasabb bevételeket. A Tavola Italiana marketing szövegének megírása után, össze is raktuk a landing oldalt és beizzítottuk a Facebook hirdetéseket. Az eredmények gyorsan jöttek, mert minden potenciált kihasználtunk, amely lokációs marketingben rejlik. A Facebook kampányok mellett már Google Ads hirdetéseket is futtatunk, amelyet tovább növelik a vállalkozás eredményeit. A fizikai bolt marketingje mellett, Zsuzsinak webshopot is készítettünk, amelynek szintén sikeresen, jó megtérüléssel futnak az online kampányai.
A Garden Angels, Kertészeti Franchise hálózat tulajdonosaival, Zsuzsival és Krisztiánnal szuper együtt dolgozni. Értékelik a rendszerszemléletű marketing gondolkodást – és persze annak gyors, fenntartható eredményeit – , nyitottak a legújabb megoldásokra, így a franchise-hoz passzoló rendszer közös megalkotása gördülékeny, volt, fenntartása könnyed és költséghatékony.
A Cégnek egyedi marketing fotókat készítettünk, megírtuk a központi weboldaluk marketing szövegét, amelyen a franchise lokációk egyedi aloldalakon szerepelnek, kiviteleztük a teljes weboldalt és lokációra (hazai településre) szabott, egyedi kampányokat futtatunk Facebook-on.
Emellett a legfontosabb települések Google Cégem fiókjait is létrehoztuk, keresőoptimalizáltuk, ahogy SEO-ztuk a weboldalukat is.
Szűcs Sára, a Mediterranterapia.info tulajdonosa, több, mint 25 éve él Barcelonában, sikeres idegenvezető.
Már régóta szenvedett attól, hogy egyik általa megbízott marketinges cég sem tudott egységes, valóban működő kommunikációt és online marketinget alkotni számára, ami segíti az értékesítését. A sokadik próbálkozás után talált ránk.
Cége marketing szövegének, arculatának és weboldalának elkészítése után, kiviteleztük a Facebook kampányait, amelyek azonnal elkedzték produkálni az eredményeket és a folyamatos optimalizálás és fejlesztések hatására szakadatlanul hozza az érdeklődőket a marketing rendszere.
Ügyfeleink mondják rólunk
































































































Velük már dolgoztunk!
Több száz céggel működtünk már együtt Európa-szerte.
Célunk, hogy ügyfeleinknek a hosszú távú együttműködések alatt hónapról-hónapra egyre jobb eredményeket hozzunk.




































Vedd igénybe a konzultációt és tudd meg, mire van mindenképpen szükséged ahhoz, hogy jöjjenek az eredmények!
Érezhető szintlépés, amint beindítjuk a rendszered. Jól hangzik? Beszéljünk róla!