Webáruház készítés
OLYAN WEBSHOPOT FEJLESZTÜNK NEKED, AHOL ÖRÖM VÁSÁROLNI


Miért érdemes velünk csináltatnod a webáruházad?
Ezt kapod, ha ránk bízod a webáruház készítést
Garantáltan több eladás
Számunkra nem ér véget a munka a grafikai és fejlesztési feladatokkal. A mi célunk nem az, hogy webshopot készítsünk neked. Hanem az, hogy az jobban konvertáljon, mint a korábbi. A webshop csak az eszköz. A cél: a magasabb profit.
Jobb helyezés a Google-ben
A webshop készítés fontos eleme a keresőoptimalizálás (SEO). Úgy építjük fel a webáruházad, hogy az a keresőben is minél előrébb kerüljön. Így csökkentve a hirdetési költségeidet.
Webáruház, amit öröm használni
Egyszerűen használható, kényelmes felületet a vevőid is szívesebben használnak – és ajánlanak ismerőseiknek. Ráadásul a Google rangsorában is előrébb kerülsz, ha a webshopod felhasználóbarát.
Biztonságosrendszer
Első a biztonság. Egy webáruház ugyanis rengeteg felhasználói adatot tárol. Ha ezek egy része kiszivárog, nemcsak a vevők pártolnak el tőled, de komoly büntetésre is számíthatsz. Hiszen az adatok biztonságáért az üzemeltető felel.
Könnyű termékfeltöltés és szerkesztés
A webáruházad kezelőfelülete is felhasználóbarát lesz. A termékfeltöltés, a tartalmak létrehozása és optimalizálása gyerekjáték lesz. Ráadásul könnyen személyre szabhatod a webshopod az átadás után is.
Stratégiai és hatékony hirdetések
A legjobb webáruházból sem hozhatjuk ki a maximumot online marketing és hirdetések nélkül. Mi készséggel segítünk a marketing stratégiád megtervezésében és a hirdetéseid elkészítésében.
A jól konvertáló webshop alapja, hogy ismerjük a célpiacot
A jó marketing – és a jó üzleti mutatók – mind a célpiac ismeretén áll vagy bukik. Ha jól térképezzük fel a célközönség vágyait és fájdalmait, és jól is reagálunk ezekre, máris lépéselőnybe kerülhetünk a konkurenciával szemben.
Ezután meg kell határozni a webáruházzal elérendő célt.
A legtöbb webshop abba bukik bele, hogy konkrét célok – és célcsoportok – nélkül, megérzésre próbálnak terméket értékesíteni.




Milyen webshop típusok léteznek?
A webáruház készítés előtt meg kell határozzuk, milyen típusú és funkciójú rendszerek felelnek meg leginkább a célnak.
Ilyenkor az alábbi szempontokat érdemes vizsgálni:
- kiknek szeretnél eladni;
- mennyi (és milyen típusú) termékeket akarunk eladni;
- milyen megtérülésben gondolkodsz;
- milyen gyorsan akarunk indulni és mennyi (anyagi és emberi) erőforrásunk van?
Ki értékesít kinek?
Az erre a kérdésre adott válasz alapján a webáruház értékesíthet:
- cégtől cégnek (B2B)
- cégtől fogyasztónak (B2C)
- fogyasztótól fogyasztónak (C2C)
- fogyasztótól cégnek (C2B)
Milyen forrásból származik a webshop bevétele?
Ebben az értelemben a webshop megtérülési modellje lehet:
- dropshipping;
- előfizetés;
- saját gyártású termékek értékesítése;
- más által gyártott, de saját márkás termékek értékesítése;
- nagykereskedelem;
- kölcsönzés, bérbeadás;
- freemium (ingyenes tesztidőszak után előfizetés).
A fenti válaszok alapján eldől, hogy a webshopod:
- egyéni márka webáruháza (egyetlen márka termékeivel)
- online kiskereskedés (néhány márka válogatott termékeivel)
- online piactér (számos márka termékeivel).
Ha a fenti kérdésekre még nem tudod a választ, szívesen segítünk a webáruház tervezésében is.
A webáruház készítés nagy kérdése: milyen fejlesztésben gondolkodsz?
Itt is 3 kategóriát különítünk el: a bérelhető, a nyílt forráskódú és az egyedi webshopokat. De mi a különbség ezek között?
Bérelhetőwebáruház
Itt lényegében egy fix (havi vagy éves) díjas szolgáltatásról beszélünk. Ahol a szolgáltató egy általa korábban lefejlesztett rendszert ad nekünk bérbe.
Előnye, hogy csak fel kell töltenünk a termékeinket és a webshop szövegeket, és már indulhat is az értékesítés. Olcsóbb, mint az egyedi fejlesztésű rendszerek és a nyílt forráskódú webshopok. Ráadásul fejlesztőre sincs szükségünk az elindításához.
Legnagyobb hátránya, hogy csak minimálisan személyre szabható. Igen korlátozottak az egyedi megoldások.
A legismertebb bérelhető webshopok: a Shopify, a Shoprenter és a Unas.
Nyílt forráskódú webáruház
Ezek olyan rendszerek, amelyek alapjai már le vannak fejlesztve, de különböző megoldásokkal tovább fejleszthetjük őket. (Hasonlóan például a WordPresshez.) Minél ismertebb egy adott szolgáltató, annál több plugin – és így fejlesztési lehetőség – készül hozzá.
Előnye, hogy könnyen módosítható és fejleszthető. Ráadásul keresőoptimalizálás (SEO) tekintetében is versenyképes. Ráadásul olcsóbb, mint a saját fejlesztésű webshopok.
Legnagyobb hátránya, hogy sok esetben már fejlesztői segítségre van szükség az elindításhoz és olykor az üzemeltetéshez is.
A legismertebb nyílt forráskódú webshopok: a Woocommerce és a Magento.
Egyedi fejlesztésű webáruház
Vagy más néven zárt forráskódú webshop. Ezeket minden esetben programozó építi fel az alapoktól.
Legnagyobb előnye, hogy egyedi, vizuális és funkcionális elemeinek csak a képzeletünk – és a fejlesztő ismeretei – szabnak határt.
Hátránya viszont, hogy ez a legdrágább a három típus közül. Ráadásul minden módosításhoz fejlesztőre lesz szükséged. Tehát folyamatos költségekkel jár.
Nincs rossz webáruház, csak olyan, ami nem felel meg a célnak.
Ezért fontos, hogy már az elején tisztázzuk, milyen webshopra visz közelebb a céljaidhoz.
Ha segítségre van szükséged a megfelelő webshop típus kiválasztásában, kattints!
Nekik már készítettünk olyan weboldalt, amelyik folyamatosan bevételt termel a bankszámlájukra:
A Perfekt-Mór Kft., profi marketinggel elért sikerei nem valósulhattak volna meg a Cég nyitottsága nélkül. A te vállalkozásod is nyitott a magasabb bevételre? Kérj ingyenes konzultációt, most!
A NorAn, mezőgazdasági gépgyártással foglalkozó ügyfelünk ma már 60%-kal több ajánlatkérést kap, releváns, potenciális vásárlóktól, mióta együtt dolgozunk velük. Így jóval magasabb lett az értékesítésük, nőttek a bevételeik. Norbiéknál a nulláról indultunk. Elkészítettük a cég keresőoptimalizált weboldalát, amelyhez a szöveget is megírtuk és az arculatot is elkészítettük. A weboldal elkészülése után üzembe helyeztük a Facebook és Google Ads kampányokat, különböző célokkal, érkező oldalakkal, videós hirdetésekkel. A magasabb értékesítési számok mellett, az eladás is könnyebb lett a cég számára, mert a brand kommunikáció egyértelművé vált a célközönség számára, amely komoly bizalmi faktor. A NorAn kiváló és értékes együttműködő partner, aki nyitott az innovatív, rendszer szintű marketingre. Ezért működnek a NorAn reklámok.
Az Energy Save Hőszivattyú Kft., prémium, kiemelkedő minőségű hőszivattyúkat forgalmaz. Célközönségükbe tartoznak a magánszemélyek és a cégek is. Teljes körű marketing szolgáltatásuk keretein belül, elkészítettük a lakossági és az ipari szegmens számára szánt marketing weboldalakat, amelyekre természetesen a szövegeket mi írtuk. Amint elkészültek a weboldalak, elindítottuk a Facebook és Google Ads kampányokat. A hirdetések hatására a Cég értékesítése elkezdett növekedni és egy folyamatosan növekvő pályára sikerült állítani az eladásokat, mind a vállalati, mind pedig a lakossági célcsoportban. A Hőszivattyúkat forgalmazó cég számára marketing videókat is készítettünk. Mindezt marketing-optimalizáltan, online hirdetésekre előkészítve.
Anikó, a Ditarvarázs Webshop tulajdonosa szeretett volna tartósan magas profitot elérni a webáruházzal. Korábbi, kevésbé sikeres próbálkozások után keresett meg minket. Az együttműködés során, a korábbi eredményet megtízszereztük. Jelenleg tartósan 14 feletti ROAS, azaz bevételarányos megtérülés mellett futnak a kampányai.
Balázs már tudja, hogy a Ballonozz.hu, hőlégballonos élményszolgáltatás vállalkozásának marketing fejlesztései mindig újabb és újabb szintlépéshez vezettek. Mint mindig, marketing szöveggel kezdtünk, aztán jött a weboldal, majd a kampányok. Videók nélkül is jól teljesített a rendszer, de a cél az volt, hogy ne rekedjen meg az értékesítés egy szinten, így elkészítettük a profi marketing videót is. Mindeközben a weboldalon folyamatos fejlesztéseket hajtunk végre marketing szövegírás és keresőoptimalizálás tekintetében is. Természetesen a PPC kampányokat Facebook-on és Google Ads-ben is egyre diverzifikáljuk az eredmények fokozása érdekében.
András, müncheni üzlete second hand, luxus terméket értékesít. A németországi cég bevételei, a hirdetések elindítása után, azonnal elkezdtek növekedni. A Wonderlustking Emporium weboldalát és marketing szövegét is csapatunk készítette. Bár ügyfelünk 600 kilométeres távolságra van tőlünk, a marketing videóinak elkészítésében is tudtunk neki segíteni. A cél, egy költséghatékony, fenntartható rendszer kialakítása volt, amely folyamatosan hozza az eredményeket és fejleszthető.
A Zellia egy rugalmas, céltudatos csapat, akik tudják, hogy merre tartanak. A marketingjük fejlesztésével, a kampányokból származó bevételüket és a megtérüléseket folyamatosan tudjuk növelni, mert megfogadják a tanácsainkat és együtt gondolkodunk. Partnerek, akikkel jó együtt dolgozni, újabb és újabb sikereket elérni.
Gábor ausztriai hotelének teljes marketing rendszerét újraépítettük. A weboldal teljes szövegezését, a weboldalt, keresőoptimalizálást, a Facebook tartalommarketing és konverziós kampányokat is újrahúztuk és elindítottuk a Google Ads hirdetéseket. A komplex optimalizálás után, a rendszer, immár egész évben, kiegyensúlyozottan hozza a foglalásokat a hotelbe. Gábor kiváló ügyfél, jó vele együttműködni, mert ő is a valós eredményekre hajt, amit közösen el is érünk.
Kati, London melletti kisállat kozmetikáját vezeti. A marketing partnerségünknek köszönhetően, egyre sikeresebb. 6 hónap alatt megdupláztuk(!) a bevételét. A hirdetések folyamatosan vonzzák be az újabb ügyfeleket, akikből aztán törzsvendégek lesznek. A lokációs marketinggel, a releváns területen lévő, összes kisállat tulajdonost elérjük a reklámokkal, meggyőzzük az általunk készített marketing szöveggel és weboldallal, a marketing videókkal pedig bejelentkezésre késztetjük őket. Kati már tudja, hogy a helyi szolgáltató cégeknek is hatalmas lehetőség az online marketing. Mivel nem országos kampányokat futtatunk, így a marketing fenntartása nem kerül sokba, így magasan megtérül számára.
Zsuzsinak Pécsett van olasz delikát üzlete, amelynek szeretett volna kiegyensúlyozott és magasabb bevételeket. A Tavola Italiana marketing szövegének megírása után, össze is raktuk a landing oldalt és beizzítottuk a Facebook hirdetéseket. Az eredmények gyorsan jöttek, mert minden potenciált kihasználtunk, amely lokációs marketingben rejlik. A Facebook kampányok mellett már Google Ads hirdetéseket is futtatunk, amelyet tovább növelik a vállalkozás eredményeit. A fizikai bolt marketingje mellett, Zsuzsinak webshopot is készítettünk, amelynek szintén sikeresen, jó megtérüléssel futnak az online kampányai.
A Garden Angels, Kertészeti Franchise hálózat tulajdonosaival, Zsuzsival és Krisztiánnal szuper együtt dolgozni. Értékelik a rendszerszemléletű marketing gondolkodást – és persze annak gyors, fenntartható eredményeit – , nyitottak a legújabb megoldásokra, így a franchise-hoz passzoló rendszer közös megalkotása gördülékeny, volt, fenntartása könnyed és költséghatékony.
A Cégnek egyedi marketing fotókat készítettünk, megírtuk a központi weboldaluk marketing szövegét, amelyen a franchise lokációk egyedi aloldalakon szerepelnek, kiviteleztük a teljes weboldalt és lokációra (hazai településre) szabott, egyedi kampányokat futtatunk Facebook-on.
Emellett a legfontosabb települések Google Cégem fiókjait is létrehoztuk, keresőoptimalizáltuk, ahogy SEO-ztuk a weboldalukat is.
Szűcs Sára, a Mediterranterapia.info tulajdonosa, több, mint 25 éve él Barcelonában, sikeres idegenvezető.
Már régóta szenvedett attól, hogy egyik általa megbízott marketinges cég sem tudott egységes, valóban működő kommunikációt és online marketinget alkotni számára, ami segíti az értékesítését. A sokadik próbálkozás után talált ránk.
Cége marketing szövegének, arculatának és weboldalának elkészítése után, kiviteleztük a Facebook kampányait, amelyek azonnal elkedzték produkálni az eredményeket és a folyamatos optimalizálás és fejlesztések hatására szakadatlanul hozza az érdeklődőket a marketing rendszere.
A webáruházad mobilon is tökéletesen fog működni
A legújabb felmérések szerint a webshop vásárlók mintegy 50%-a mobilról érkezik. Azaz minden második vevődet elveszítheted, ha a webáruházad nincs jól optimalizálva mobilra. Épp ezért alap, hogy a webáruház és annak adminisztrációs felületei is igazodnak a mobileszközök kijelzőihez.
A webáruházad mobilon is tökéletesen fog működni
A legújabb felmérések szerint a webshop vásárlók mintegy 50%-a mobilról érkezik. Azaz minden második vevődet elveszítheted, ha a webáruházad nincs jól optimalizálva mobilra. Épp ezért alap, hogy a webáruház és annak adminisztrációs felületei is igazodnak a mobileszközök kijelzőihez.
Mindegy, milyen fizetési mód: megoldjuk
Napjainkban már alap, hogy egy webshopban több fizetési mód közül is választhat a vevő. Ebben is a maximumra törekszünk. A webáruház készítés során a legkülönbözőbb fizetési módokat is beépítjük a rendszeredbe – ha kéred. Legyen szó kártyás, banki átutalásos vagy egyéb pénzintézeti rendszeren történő fizetésről, megoldjuk. Sőt, akár az online hitelbírálati rendszerek bekötésében is segítünk.
Mindegy, milyen fizetési mód: megoldjuk
Napjainkban már alap, hogy egy webshopban több fizetési mód közül is választhat a vevő. Ebben is a maximumra törekszünk. A webáruház készítés során a legkülönbözőbb fizetési módokat is beépítjük a rendszeredbe – ha kéred. Legyen szó kártyás, banki átutalásos vagy egyéb pénzintézeti rendszeren történő fizetésről, megoldjuk. Sőt, akár az online hitelbírálati rendszerek bekötésében is segítünk.
A végletekig optimalizált fizetési folyamat
Sokan nem is tudják, mennyire fontos a megfelelő fizetési folyamat. Egy túl komplikált, nehezen átlátható vagy megbízhatatlannak tűnő check out procedúra könnyedén elriaszthatja a legelszántabb vevődet is. Ezért a webáruház készítés során arra is kiemelt figyelmet fordítunk, hogy a lehető legalacsonyabb legyen a kosárelhagyási arányod – és így még magasabb a profitod.
A végletekig optimalizált fizetési folyamat
Sokan nem is tudják, mennyire fontos a megfelelő fizetési folyamat. Egy túl komplikált, nehezen átlátható vagy megbízhatatlannak tűnő check out procedúra könnyedén elriaszthatja a legelszántabb vevődet is. Ezért a webáruház készítés során arra is kiemelt figyelmet fordítunk, hogy a lehető legalacsonyabb legyen a kosárelhagyási arányod – és így még magasabb a profitod.
Egyenes úton vezetjük a vevőidet a kasszáig – megfelelő CTA-kal
Szintén rengetegen siklanak el a cselekvésre ösztönzés (call-to-action) szerepe mellett. Pedig ezekkel az elemekkel terelhetjük a potenciális vevőket a kosár felé. Minél egyértelműbb szöveges és vizuális elemekkel kövezzük ki a vevőid konverziós útvonalát, annál hangosabban csörög majd a kassza.
Egyenes úton vezetjük a vevőidet a kasszáig – megfelelő CTA-kal
Szintén rengetegen siklanak el a cselekvésre ösztönzés (call-to-action) szerepe mellett. Pedig ezekkel az elemekkel terelhetjük a potenciális vevőket a kosár felé. Minél egyértelműbb szöveges és vizuális elemekkel kövezzük ki a vevőid konverziós útvonalát, annál hangosabban csörög majd a kassza.
100-szoros eredmény profi, marketing-optimalizált webshoppal? Igen!


















Webáruház készítés lépései - így csináljuk mi
1. MINDENT MEGKAPSZ EGYBEN
Tudjuk, hogy másoknál külön-külön pontokba van szedve. Mi azért egy pontba sűrítjük, mert ennél sokkal többet tudunk. Nálunk alap, hogy:
- Modern, letisztult design-t kapsz
- Mobilra, tabletre és asztali számítógépre optimalizált a megjelenést biztosítunk
- Ingyen elvégezzük az alapvető keresőoptimalizálási feladatokat
- Felhasználóbarát admin felületből Te is könnyedén feltöltheted a termékeidet
- Kérés szerint egyedi funkciókat is beépítünk webáruházadba 🙂
2. VÁSÁRLÁSI KONVERZIÓRA OPTIMALIZÁLUNK
Webshopod szerkezetének kialakítását egy célnak rendeljük alá: Vásároljon a látogató. Minden eszközt bevetünk annak érdekében, hogy termékeidet a fókuszban tartsuk.
Olyan kezdőoldalt hozunk létre, amellyel nem raboljuk a látogató idejét. Olyan átlátható szerkezetet fűzünk fel, hogy max. 2 kattintással megtalálja a látogató a számára releváns terméket.
Olyan termék adatlap szerkezetet hozunk létre, amely meggyőzi vásárlód, hogy a terméked szuper.
3. KIZÁRJUK AZ AKADÁLYOZÓ TÉNYEZŐKET
Ha lassú a weboldalad, meg se várja a felhasználó, hogy betöltsön. Ha webáruházad felépítése nem logikus, a látogató elveszettnek érzi magát és bezárja. Ha a vásárlási folyamat sok lépésből áll, megunja és elkattint. Ha rossz az upsell rendszered, alacsony lesz a kosárértéked és még sorolhatnánk. Mi a lehető legtöbb hibát kiszűrjük, hogy webáruházad igazi pénztermelő gépezetté valljon.
4. IZGALMAS LESZ A WEBSHOPOD
Tudod mikor unja el magát a leginkább egy weboldal látogató? Ha a weboldal nem róla szól, csak a cégről.
Értünk a weboldal pszichológiához, segítünk a figyelemmegtartó kommunikáció megtervezésében. Olyan design-t hozunk létre, amely az oldalon tartja a látogatókat.
5. HIRDETÉS BARÁT WEBOLDAL SZERKEZET
Mivel az online marketing világából jövünk, több százmillió forint elhirdetése után, láttuk – saját bőrünkön is tapasztaltuk -, mi az a webshop szerkezet, ami kimaxolja a Facebook és Google hirdetések hatékonyságát.
6. NEM TŰNÜNK EL
Pontosak vagyunk, időre elkészülünk, nem tűnünk el, ha egy extra kérést kell teljesíteni. Non-stop rendelkezésedre állunk. Bármikor felhívhatsz minket, ha kérdésed van. Igény szerint folyamatosan fejlesztjük és karbantartjuk a webshopod.
7. GARANCIÁT VÁLLALUNK
Nem fog előfordulni, hogy a végeredmény keserű szájízt hagy a szádban. A weboldalad nem fog összeomlani időközben. Ha esetleg ez mégis előfordulna, kijavítjuk a hibákat és visszautaljuk a weboldal készítés árát!Igaz, eddig 100%-os ügyfélelégedettséggel rendelkezünk webáruházakat tekintve is. 🙂
referenciák


Anikótáska - Táska Webáruház
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Journey Fashion - Prémium Női Ruházat
Megnézem a weboldalt

HunZol Solar Kft. - Napelmes rendszer termékek
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Írsz Gyermekcipő - Gyermekcipő Bolt
Megnézem a weboldalt

Vintage Dekoráció - Kézműves Ajándékok
Megnézem a weboldalt

Bag Bio - Bio Reklámszatyor
Megnézem a weboldalt

Mywedding Shop - Esküvői Ajándékok
Megnézem a weboldalt

Dartsbarlang
Megnézem a weboldaltWEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS ÁRAK – MENNYIBE KERÜL AZ ÚJ WEBSHOPOD?
Bár egy webshop ára mindig attól függ, milyen funkciókat kell beleépítenünk, jól tudjuk, hogy a gyorsaság és hatékonyság jegyében te is szeretsz előre kalkulálni. Ezért összeállítottunk három webáruház készítési csomagot, amelyek közül választhatsz.
Webáruház készítés csomagok
Normál webáruház
- Konzultáció
- Modern, letisztult design
- Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
- Keresőbarát weboldal
- Felhasználó barát adminfelület
- Termékfeltöltési oktatóvideók
Prémium webáruház
- Nagy konzultáció: célok, lehetőségek átbeszélése, tanácsadás
- 2-3 kész, teljes webdesignt is elkészítünk, hogy megkönnyítsük a választást
- Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
- Keresőbarát weboldal
- Felhasználóbarát adminfelület
- Termékfeltöltési oktatóvideók
- Marketing stratégia beépítése
- Segítség a szövegírásban
- Google, facebook barát kialakítás
- Analatikai mérőszoftverek telepítése, hogy pl.: lásd ki és mennyi időt tölt el az egyes oldalaidon
- Hőtérképes program telepítése, mellyel pl.: nyomon tudod követni, mit csinál a felhasználó a weboldaladon
- NON-STOP rendelkezésre állás
EXKLUZÍV bemutatkozó
- Nagy konzultáció: célok, lehetőségek átbeszélése, tanácsadás
- 2-3 kész, teljes webdesignt is elkészítünk, hogy megkönnyítsük a választást
- Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
- Keresőbarát weboldal
- Felhasználóbarát adminfelület
- Felhasználóbarát adminfelület
- Weboldalkezelési oktató videók
- Marketing stratégia beépítése
- Szövegírás
- Google, facebook barát kialakítás
- Analatikai mérőszoftverek telepítése, hogy pl.: lásd ki és mennyi időt tölt el az egyes oldalaidon
- Hőtérképes program telepítése, mellyel pl.: nyomon tudod követni, mit csinál a felhasználó a weboldaladon
- 1 havi Google Ads kampánykivitelezés
- 1 havi Facebook hirdetéskivitelezés
- GOOGLE ADS HIRDETÉS OKTATÁS
- FACEBOOK HIRDETÉS OKTATÁS
- NON-STOP rendelkezésre állás
Nem találod a neked megfelelő csomagot? Kérj egyedi ajánlatot!
Ha a fentiek közül egyik webáruház készítési csomagot sem találod tökéletesnek, aggodalomra semmi ok. Írd meg nekünk, mivel foglalkozol, miért gondolod, hogy a fenti lehetőségek nem a legjobbak neked. Mi pedig visszahívunk és egy rövid beszélgetés után kalkulálunk egy egyedi árat.
Webshopod teljesítményét más online marketing elemekkel is javítjuk
A célunk nem az, hogy teljesítsünk egy újabb megrendelést. Hanem ez, hogy a te konverziód és profitod is jelentősen növeljük. Ennek egy komoly lépcsőfoka a webáruház készítés. De nem az egyetlen.
Az igazán hátékony bevételnövelő rendszerek ereje az összetettségükben és a mögöttük meghúzódó részletes stratégiákban rejlik.
Webáruházadba forgalmat is tudunk terelni. Fizetett és organikus úton is. Ráadásul a kampányaidat és azok elemeit nemcsak elkészítjük, hanem folyamatosan optimalizáljuk is. Amíg ki nem hozzuk belőle a maximumot. (És tényleg a maximumra gondolunk.)
A webshopod forgalmát organikus tartalmak elkészítésével is növelhetjük. Ezáltal ráadásul nemcsak a hirdetéseid minőségi mutatói lesznek jobbak, de az így organikusan megszerzett forgalmadért nem kell hirdetési költséget fizetned.
Ezenfelül összekötjük a PPC kampányod egyéb hirdetési lábakkal (pl. közösségi média vagy offline hirdetések).
Láthatod, nálunk tényleg mindent megkaphatsz az online marketing terén, amire szükséged van.
7 tanács, amit érdemes megfogadnod a webshop készítés során
1. A termékeiddel oldj meg valamilyen vevőproblémát
A webshopodban ne termékeket, hanem megoldásokat árulj. Az emberek sokkal szívesebben vesznek és ajánlanak olyasmit, ami egy konkrét problémájukat szüntette meg – vagy vágyukat segített elérni.
2. Olvasd és használd az ügyfélvéleményeket
Ne félj a vásárlói véleményektől. Sőt, keresd őket. Egyfelől a könnyen a célpiacod igényeire szabhatod a webáruházad, ha meghallgatod őket. Másfelől írott véleményeiket felhasználhatod, hogy növeld az új vevők bizalmát a webshopod felé.
3. Fordíts kiemelt figyelmet a SEO-ra
Az emberek legtöbbször a Google-ben keresnek rá a problémáik megoldására. Tudatos és jó keresőoptimalizálással akkor jelenhetsz meg a kereséseikben, amikor a vásárlói döntéshozás legideálisabb fázisában vannak.
4. Legyen egy jó könyvelőd
A választott vállalkozási formához megfelelő könyvelőt kell választanod. Ez nemcsak a NAV-val való jó viszony kialakítása miatt fontos. Hanem a webshopod nyereségessége érdekében is.
5. Gondolkodj előre, melyik bankkal dolgozol
Ebben is tud segíteni egy jó könyvelő. Nem mindegy ugyanis, hogy mely bankkal (és milyen banki költségekkel) dolgozol. Ráadásul egyes bankok a fizetési lehetőségek tekintetében még jobb választásnak bizonyulhatnak.
6. Engedélyek és tájékoztatók megléte
Ha még nem rendelkezel velük, be kell szerezned a megfelelő engedélyeket. Emellett muszáj feltüntetni a webáruházad általános felhasználói feltételeit (ÁSZF), az adatvádelmi nyilatkozatot, a GDPR-ral kapcsolatos tájékoztatást, valamint az egyes termékekkel, a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos tájékoztatást is.
7. Megfelelés a garanciális és fogyasztóvédelmi előírásoknak
Az általad árusított termékekre garanciát, a vásárlók számára pedig elállási jogot kell biztosítanod. Érdemes ezekről tájékozódnod, mielőtt webáruházat indítasz. Sőt, a vevőidet is tájékoztasd ezek felételeiről.
GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
A webshopokat vagy egyedi programozással, vagy WordPress, Woocommerce, vagy Shopify, Shoptenter, UNAS rendszerekben kivitelezzük.
A termékportfólióra és a célközönségre szabjuk a webáruházakat. Segítünk megtalálni az optimális rendszert teljes körű felméréssel és tanácsadással.
Legyen szó bármilyen rendszerben készült webáruházról, úgy készítjük el, hogy a termékfeltöltéseket magad is el tudod végezni egyszerűen, könnyedén és gyorsan.
Képes illusztrációkkal ellátott útmutatót küldünk a webshopod egyes funkcióinak kezeléséhez, hogy ne kelljen más segítségét kérned vagy rá tudd bízni egy munkatársadra, kollégádra, alkalmazottadra a kezelést.
Igen.
A webshopokat dinamikus rendszerekben építjük fel úgy, hogy később a cégedhez, a termékkínálatodhoz lehessen igazítani.
Így a webáruházad és annak rendszere nem szab határokat és nem szorítja keretek közé a marketinged és a bevételed mennyiségét, az értékesítésed volumenét.
Igen.
A webshopodra bátran indíthatsz Facebook, Instagram, TikTok vagy Google DSA vagy Google Shopping, Google Search kampányokat is.
A webshopod marketing-optimalizált, villámgyors, stabil és mérhető lesz.
Az oldal kompatibilis lesz minden analitikával, így a kampányokat hatékonyan futtathatod és ha szeretnéd, profi online kampánykezelés szolgáltatásunkkal, segítünk is felfuttatni a vállalkozásod.
Igen.
Minden kiegészítő modult, mint Billingo, Számlázz.hu számlázót, GLS, Foxpost, DPD, Packeta, Express One, DHL, stb., csomagküldőt, Barion, Paylike, Borgun, Simple Pay, stb. online fizetési módot, online POS-t bekötünk és teszteljük.
A teljes technikai setupot megoldjuk és a checkout folyamatot is egyedire szabjuk.
Mindeközben nagyon figyelünk arra is, hogy a Google Shopping kampányaid biztosan tudjanak működni és ne legyen semmilyen hiba a vásárlási folyamatban.
Szeretnél hibátlanul működő webshopot a legjobb ár-érték arányban? Kattins IDE és kérj ingyenes, stratégiai webáruház marketing konzultációt, MOST!