Landing oldal készítés, értékesítő weboldal az üzleti sikerért
A direkt értékesítésre fejlesztett sales és landing page-ekkel jelentősen növelhetjük a konverziós arányaid. Hiszen a megírás során egyetlen meghatározott cél (vásárlás, feliratkozás stb.) vezetjük a látogatót.
A landing page készítés mindenképp megéri – de nálunk kicsit jobban
Vitán felül áll: minden kampányodnak szüksége van egyedi landing oldalra. Ez az alap.
Mi azonban tovább megyünk, és a landing oldal mellé egy komplett értékesítési gépezetet építünk. Hogyan történik a landing page készítés? Alább részletezzük.
1. Mi az értékesítő oldal?
Egy oldalból álló weboldal, ahol a versenyelőnyöket kiemelve, egyetlen célra koncentrálunk: feliratkoztatunk, vagy terméket, szolgáltatást adunk el.
2. Mi a landing oldalak legnagyobb előnye?
Az értékesítést támogató marketing szemlélettel összeállított weboldal legnagyobb előnye, hogy a vevő figyelmét nem terelik el menüpontok, kevésbé fontos információk, grafikák, bemutatkozás, stb.
A látogatónak csak egy dologra kell koncentrálnia: a Te termékedre vagy szolgáltatásodra. Ez a technika nagy mértékben megkönnyíti az értékesítést.
3. A kampányodba tökéletesen illő landing oldalt készítünk
Fontos, hogy a készülő landing oldalad design elemeit és szövegeit a kampányodhoz és annak célcsoportjához igazítsuk. Így nem kell görcsösen ragaszkodni az arculati kézikönyvhöz vagy épp a jelenlegi weboldaladhoz – hiszen a landing oldalak mindig különálló kampányok értékesítési elemei. Ezért tökéletesen a célközönséged igényeire szabjuk, hogy nagyobb eséllyel győzze meg őket.
4. Tőlünk 2 landing oldalt kapsz 1 áráért
És mellé folyamatos fejlesztéseket. Ugyanis egyszerre két oldalt fejlesztünk a kampányodhoz és vizsgáljuk, hogy melyik teljesít jobban. Amint megvan az eredményesebb oldal, a kevésbé jól teljesítő oldalt lekapcsoljuk és helyére egy újat helyezünk, amelybe a korábbi értékesítési tapasztalatokat beépítjük. És ezt újra és újra megtesszük. Mert ezzel a rendszerrel folyamatosan egyre jobb eredményeket, egyre több vásárlást lehet elérni.
Az ő landing oldalukat már elkészítettük és folyamatosan termeli a pénzt a bankszámlájukra:
A Perfekt-Mór Kft., profi marketinggel elért sikerei nem valósulhattak volna meg a Cég nyitottsága nélkül. A te vállalkozásod is nyitott a magasabb bevételre? Kérj ingyenes konzultációt, most!
A NorAn, mezőgazdasági gépgyártással foglalkozó ügyfelünk ma már 60%-kal több ajánlatkérést kap, releváns, potenciális vásárlóktól, mióta együtt dolgozunk velük. Így jóval magasabb lett az értékesítésük, nőttek a bevételeik. Norbiéknál a nulláról indultunk. Elkészítettük a cég keresőoptimalizált weboldalát, amelyhez a szöveget is megírtuk és az arculatot is elkészítettük. A weboldal elkészülése után üzembe helyeztük a Facebook és Google Ads kampányokat, különböző célokkal, érkező oldalakkal, videós hirdetésekkel. A magasabb értékesítési számok mellett, az eladás is könnyebb lett a cég számára, mert a brand kommunikáció egyértelművé vált a célközönség számára, amely komoly bizalmi faktor. A NorAn kiváló és értékes együttműködő partner, aki nyitott az innovatív, rendszer szintű marketingre. Ezért működnek a NorAn reklámok.
Az Energy Save Hőszivattyú Kft., prémium, kiemelkedő minőségű hőszivattyúkat forgalmaz. Célközönségükbe tartoznak a magánszemélyek és a cégek is. Teljes körű marketing szolgáltatásuk keretein belül, elkészítettük a lakossági és az ipari szegmens számára szánt marketing weboldalakat, amelyekre természetesen a szövegeket mi írtuk. Amint elkészültek a weboldalak, elindítottuk a Facebook és Google Ads kampányokat. A hirdetések hatására a Cég értékesítése elkezdett növekedni és egy folyamatosan növekvő pályára sikerült állítani az eladásokat, mind a vállalati, mind pedig a lakossági célcsoportban. A Hőszivattyúkat forgalmazó cég számára marketing videókat is készítettünk. Mindezt marketing-optimalizáltan, online hirdetésekre előkészítve.
Anikó, a Ditarvarázs Webshop tulajdonosa szeretett volna tartósan magas profitot elérni a webáruházzal. Korábbi, kevésbé sikeres próbálkozások után keresett meg minket. Az együttműködés során, a korábbi eredményet megtízszereztük. Jelenleg tartósan 14 feletti ROAS, azaz bevételarányos megtérülés mellett futnak a kampányai.
Balázs már tudja, hogy a Ballonozz.hu, hőlégballonos élményszolgáltatás vállalkozásának marketing fejlesztései mindig újabb és újabb szintlépéshez vezettek. Mint mindig, marketing szöveggel kezdtünk, aztán jött a weboldal, majd a kampányok. Videók nélkül is jól teljesített a rendszer, de a cél az volt, hogy ne rekedjen meg az értékesítés egy szinten, így elkészítettük a profi marketing videót is. Mindeközben a weboldalon folyamatos fejlesztéseket hajtunk végre marketing szövegírás és keresőoptimalizálás tekintetében is. Természetesen a PPC kampányokat Facebook-on és Google Ads-ben is egyre diverzifikáljuk az eredmények fokozása érdekében.
András, müncheni üzlete second hand, luxus terméket értékesít. A németországi cég bevételei, a hirdetések elindítása után, azonnal elkezdtek növekedni. A Wonderlustking Emporium weboldalát és marketing szövegét is csapatunk készítette. Bár ügyfelünk 600 kilométeres távolságra van tőlünk, a marketing videóinak elkészítésében is tudtunk neki segíteni. A cél, egy költséghatékony, fenntartható rendszer kialakítása volt, amely folyamatosan hozza az eredményeket és fejleszthető.
A Zellia egy rugalmas, céltudatos csapat, akik tudják, hogy merre tartanak. A marketingjük fejlesztésével, a kampányokból származó bevételüket és a megtérüléseket folyamatosan tudjuk növelni, mert megfogadják a tanácsainkat és együtt gondolkodunk. Partnerek, akikkel jó együtt dolgozni, újabb és újabb sikereket elérni.
Gábor ausztriai hotelének teljes marketing rendszerét újraépítettük. A weboldal teljes szövegezését, a weboldalt, keresőoptimalizálást, a Facebook tartalommarketing és konverziós kampányokat is újrahúztuk és elindítottuk a Google Ads hirdetéseket. A komplex optimalizálás után, a rendszer, immár egész évben, kiegyensúlyozottan hozza a foglalásokat a hotelbe. Gábor kiváló ügyfél, jó vele együttműködni, mert ő is a valós eredményekre hajt, amit közösen el is érünk.
Kati, London melletti kisállat kozmetikáját vezeti. A marketing partnerségünknek köszönhetően, egyre sikeresebb. 6 hónap alatt megdupláztuk(!) a bevételét. A hirdetések folyamatosan vonzzák be az újabb ügyfeleket, akikből aztán törzsvendégek lesznek. A lokációs marketinggel, a releváns területen lévő, összes kisállat tulajdonost elérjük a reklámokkal, meggyőzzük az általunk készített marketing szöveggel és weboldallal, a marketing videókkal pedig bejelentkezésre késztetjük őket. Kati már tudja, hogy a helyi szolgáltató cégeknek is hatalmas lehetőség az online marketing. Mivel nem országos kampányokat futtatunk, így a marketing fenntartása nem kerül sokba, így magasan megtérül számára.
Zsuzsinak Pécsett van olasz delikát üzlete, amelynek szeretett volna kiegyensúlyozott és magasabb bevételeket. A Tavola Italiana marketing szövegének megírása után, össze is raktuk a landing oldalt és beizzítottuk a Facebook hirdetéseket. Az eredmények gyorsan jöttek, mert minden potenciált kihasználtunk, amely lokációs marketingben rejlik. A Facebook kampányok mellett már Google Ads hirdetéseket is futtatunk, amelyet tovább növelik a vállalkozás eredményeit. A fizikai bolt marketingje mellett, Zsuzsinak webshopot is készítettünk, amelynek szintén sikeresen, jó megtérüléssel futnak az online kampányai.
A Garden Angels, Kertészeti Franchise hálózat tulajdonosaival, Zsuzsival és Krisztiánnal szuper együtt dolgozni. Értékelik a rendszerszemléletű marketing gondolkodást – és persze annak gyors, fenntartható eredményeit – , nyitottak a legújabb megoldásokra, így a franchise-hoz passzoló rendszer közös megalkotása gördülékeny, volt, fenntartása könnyed és költséghatékony.
A Cégnek egyedi marketing fotókat készítettünk, megírtuk a központi weboldaluk marketing szövegét, amelyen a franchise lokációk egyedi aloldalakon szerepelnek, kiviteleztük a teljes weboldalt és lokációra (hazai településre) szabott, egyedi kampányokat futtatunk Facebook-on.
Emellett a legfontosabb települések Google Cégem fiókjait is létrehoztuk, keresőoptimalizáltuk, ahogy SEO-ztuk a weboldalukat is.
Szűcs Sára, a Mediterranterapia.info tulajdonosa, több, mint 25 éve él Barcelonában, sikeres idegenvezető.
Már régóta szenvedett attól, hogy egyik általa megbízott marketinges cég sem tudott egységes, valóban működő kommunikációt és online marketinget alkotni számára, ami segíti az értékesítését. A sokadik próbálkozás után talált ránk.
Cége marketing szövegének, arculatának és weboldalának elkészítése után, kiviteleztük a Facebook kampányait, amelyek azonnal elkedzték produkálni az eredményeket és a folyamatos optimalizálás és fejlesztések hatására szakadatlanul hozza az érdeklődőket a marketing rendszere.
Mitől jó egy landing oldal?
Rengeteg tényezőn múlik, hogy mitől működik egy landing page – vagy épp mitől nem. Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat a tényezőket, amire mindenképp figyelni kell.
A nulladik lépés: a landing oldal célja
Az első és legfontosabb, hogy pontosan körülhatároljuk a célt, amiért a landing page készül.
Egy landing oldal készítés célja mindig az, hogy a célközönség végrehajtsa a kívánt reakciót. Legyen az akár vásárlás, akár feliratkozás vagy egy konzultáció, esetleg egy próbaverzió igénylése. (Röviden: jellemzően értékesítés vagy lead generálás a cél.)
A landing page céljának meghatározása tehát első körben üzleti döntés. És ezt az üzleti döntést kell, hogy kiszolgálja az online marketing, amikor landing oldalt készítünk az üzleti célok teljesítésére tervezett kampányokhoz.
A landing oldal tehát akkor jó, ha mindent alávet a kitűzött üzleti cél elérésének.
De mit is jelent ez pontosan? Nézzük meg néhány konkrétumon keresztül.




Az alap: a jól kidolgozott célcsoport
Hiszen, ha ez megvan, már könnyebb dolgunk van a célcsoport (és annak megoldandó problémái, kielégítendő vágyai) feltérképezésében és kihangsúlyozásában. Tehát jól kidolgozott buyer personákra is szükség lesz.
Amikor buyer personát készítesz, az alábbi információk elengedhetetlenek:
- életkor (vagy legalább generáció),
- lakhely vagy tartózkodási hely,
- élethelyzet vagy életszakasz,
- beszélt nyelv,
- bevételei és kiadásai (nagyságrendileg),
- érdeklődési köre,
- kihívások, amikkel nap mint nap szembenéz (és a terméked/szolgáltatásod megoldást kínál rá).
Ha ezeket tudjuk, akkor már jól célzott üzenetekkel tudunk hatni a célközönségre.
Milyen hosszú egy jó landing oldal?
Ez szintén a landing page céljától függ.
De alapvetően igaz, hogy az értékesítési céllal írt landing oldal hosszabb, a feliratkoztató pedig rövidebb.
Hogy miért?
A feliratkozás kisebb elköteleződés. Sokkal könnyebben adjuk meg az e-mail-címünket valamiért cserébe, mint a bankkártyaadatainkat.
Ezért egy vásárlási döntés segítésekor nemcsak az értékajánlatokat kell hangsúlyoznunk, hanem az esetlegesen felmerülő kifogásokat is előre kezelnünk kell. Ez pedig értelemszerűen terjedelemben is hosszabb lesz.
Ehhez azonban hozzá kell vennünk azt is, mennyire szeret olvasni, informálódni a célközönséged? Mennyire alapos a döntéshozási fázisban. (Ezeket jellemzően a projektindító megbeszélésekkor tisztázzuk, illetve segítünk eligazodni is ezeken a kérdéseken.)




Amire sokan nem gondolnak: a landing oldal sebessége
Pedig nagyon fontos tényező. Két okból is:
- felhasználói
- és hirdetési szempontok.
Ha ugyanis egy landing oldal lassú, bizonyos vizuális elemei nem töltenek be, máris nehezebb dolgunk van a meggyőzéssel. Ráadásul az egyes hirdetési platformok (pl. Google Ads) külön díjazza a gyors – és bünteti a lassú – landing oldalakat.
Amikor tehát landing page-et készítünk, a lehető legjobb felhasználói élményt is garantálnunk kell, és a hirdetési irányelveket is figyelembe kell vennünk.
Mire figyeljünk egy landing page vizuális elemeinél?
A fentiekből kifolyólag a vizuális elemeknek is jól optimalizáltnak kell lenniük. Fájl- és pixelméret tekintetében is. Előbbi ugyanis az oldal sebességét, utóbbi a felhasználói élményt befolyásolja.
Ezenfelül ügyelnünk kell arra, hogy a landing oldal vizuális elemei mindig kiegészítsék a szöveget, és soha ne nyomják el. Hiszen a fókuszban a meggyőzés áll.
A legjobb példa erre, amikor az értékesítési oldal hajtás feletti részében elhelyezett képen egy ember nem a horgonyszövegre néz, hanem azzal ellentétes irányba vagy a látogató felé. Ez ugyanis eltereli a célközönség figyelmét a fő üzenetről, ahelyett, hogy vezetné arra.
De ez csak egyetlen példa volt a sok közül, amire figyelnünk kell, hogy az oldal vizuális elemei jól vezessék a látogatót az általunk kívánt művelet elvégzése felé.
Jó hír viszont, hogy nem feltétlenül kell ragaszkodnunk a meglévő weboldalunk designjához vagy az arculati kézikönyvünkhöz. Hiszen a landing oldalak elsősorban mindig a kampány részei, így annak céljait kell szolgálják.


Jó Call-to-Action nélkül a landing page félkarú óriás
Ez visszavezethető a célmeghatározásra is. Ha nincs cél, nem tudunk igazán eredményorientált landinget készíteni – és így az eredmények sem jönnek majd.
Ugyanígy: hogyan várjuk el a célközönségünktől, hogy elvégezzék a szükséges műveletet, ha erre nem kérjük meg őket?
Ezért bár bagatellnek tűnhet, az értékesítő oldalon – többször, jól látható helyen – egyértelműsítenünk kell, mit várunk a látogatótól. És ezért mit kap ő cserébe.
Ennek a landingnek például az ügyfélszerzés a célja. Tehát meg is ragadjuk az alkalmat, hogy miután minden fontosat átbeszéltünk egy jó landing page-ről, az alábbi gombra kattintva bízz meg minket, hogy el is készítsük ezt neked.
Webáruház vs. landing oldal
Felmerülhet kérdésként, hogy ha ennyire az értékesítés áll a landing page fókuszában, miért ne készítsünk inkább egy webshopot?
A válasz egyszerű – és egy olyan szempontra is felhívja a figyelmet, amiről eddig még nem esett szó.
Míg a landing oldalon jellemzően egy (vagy alig több) terméket vagy szolgáltatást értékesítünk, addig egy webshopon a cég teljes portfólióját.
Egy webáruházban a termékek megvételéről az egyes árucikkek termékleírása igyekszik meggyőzni a potenciális vásárlót. Egy landing oldalnak viszont minden eleme ennek az egy terméknek/szolgáltatásnak az értékesítését szolgálja.


Miben különbözik egy landing oldal egy hagyományos oldaltól?
Ahogy már fentebb is volt erről szó: a landing page mindig egy adott célt szolgál. És az ehhez kapcsolódó információkat, meggyőzési elemeket összegzi.
Ezzel szemben egy céges weboldal a cég teljes termék- vagy szolgáltatáspalettájáról tartalmaz hasznos és fontos információkat. (Illetve a cégről magáról.)
Leegyszerűsítve: a céges honlapod a digitális névjegykártyád, a landing oldalad pedig az értékesítési pitched.
És mivel az értékesítő oldalak konverziós céllal készülnek, nem tartalmaznak olyan elemeket, mint a weboldalak:
- navigációs menü
- több aloldal
- más tartalmakra, oldalakra és kifelé mutató linkek
Egy weboldalon az elköteleződés az elsődleges cél, egy landingen a konverzió.
1. Miért ne használj landing page készítő szoftvereket – és mik ezek egyáltalán?
2 dolog, amit érdemes kerülni, landing oldal készítés során
A landing oldal készítő szoftverek jellemzően előre megtervezett és kódolt sablonokból összeollózható értékesítési oldalak készítésére alkalmasak. Többnyire előfizetéses modellben használhatóak.
A legnagyobb gond ezekkel, hogy jellemzően azonos sablonokból dolgozik. Ennek köszönhetően idővel egy adott piaci szegmens minden szereplője hasonló landing oldallal próbálja majd vásárlásra vagy feliratkozásra bírni potenciális vevőit.
Márpedig, hogyan döntsön melletted a célközönséged, ha nem különbözöl egyértelműen a konkurenciától?
Ráadásul ezeknél az oldalkészítő megoldásoknál korlátozottak a lehetőségeid. Csak olyan integrációkat és megoldásokat használhatsz, amelyek be vannak építve a szoftverbe. Szemben például az egyedileg fejlesztett értékesítési oldalakkal.
2. Miért nem érdemes lemásolnod a konkurencia landing oldalait?
Ha a jogi problémákat nem vesszük figyelembe, akkor ugyanaz a gond ezzel a megoldással, mint az oldalkészítő szoftverekkel: nem egyediek.
A konkurenseid landingjeit sem design sem szöveg szempontjából nem érdemes másolnod. Hiszen egy jó landing page alapja épp az, hogy amellett, hogy egyértelmű üzenetekkel győzi meg a célközönséged az elvárt cselekvés fontosságáról, megkülönböztet a versenytársaidtól.
Ráadásul arra sincs garancia, hogy a konkurensed célközönsége egyezik a te célközönségeddel. Hiszen lehet, hogy hasonló terméket árultok, de nem kizárt, hogy különböző igénnyel és problématudattal rendelkezőknek.
Mennyi idő elkészíteni egy landing page-et?
Ez alapvetően attól is függ, mennyi infó van meg előre (célközönség, landing page célja, termék vagy szolgáltatás előnyei stb.).
De ha csak a szövegírói, grafikusi és fejlesztői feladatokat vesszük alapul, akkor az átfutási idő ~1-2 hét.


Akár százszoros eredményed is lehet, ha profi a landing oldalad!


















referenciák


Kecskemét Kártya - Városi kedvezménykártya
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Épületek Tervezése és Kivitelezése
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

HunZol Solar Kft. - Napelmes Rendszerek
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Nádtető Kivitelezés Franciaország
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Garden Angels - Kertészeti Szolgáltatás
Megnézem a weboldalt

Lajta Garden - Német nyelvű landing oldal
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Osztrák Apartmanház
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Állatkozmetika Egyesült Királyság
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Luxus Divatcikkek Németországban
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

5letből jövő - Vállalkozói vetélkedő
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

ProfiTárhely - Tárhely Szolgáltató
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Perfekt-Mór Kft. - Ajtófelújítás (Portas módszer)
Megnézem a weboldalt

Osztrák Hotel - Síelés Csomagok
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Fitty-Trans - Autómentés
Megnézem a weboldalt

Wash And Spa - Autókozmetika Budapest
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Autopflege Pichler - Autókozmetika Ausztria, Leogang
Megnézem a weboldalt

Ablakbeszereles.hu - Nyílászárók Beszerelése
Megnézem a weboldalt

VTBT - Nemzetközi szállítmányozás
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

TEDD+ADD - Applikáció, önkéntesség
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

BitPadre - Kriptovaluta Váltó
Megnézem a weboldalt

Fixfogsor - Műfogsorrögzítési Specialista
Megnézem a weboldalt

Lakberendezés és Bútorok Forgalamzása
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Mixer Italia - Koktél Alapanyagok
Megnézem a weboldalt

Konyhabútor Gyártás és Beépítés
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Showmester - Ceremóniamester
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Kult Szórakozóhely Keszthely
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Dubai Utazásszervezés
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Coaching Szolgáltatás Vállalkozó Nőknek
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Autószerviz Nyíregyháza
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Díjnyertes Sós Kürtőskalács
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Crystalnails Osztrák Üzlet
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Fonyód Prémium Apartman
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Műtrágya Forgalmazás
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Ausztriai Napelem Rendszer Kivitelezés
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Kecskemét Város Beruházások
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

SUP Túrák a Dunakanyarban
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Otthoncentrum Ingatlanszekértő
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Gyógymatracok Forgalmazása
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Vegán Receptkönyv
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Ügyfélszerzés Ebook
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Videókészítés TikTok-ra
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Jó Házad Lesz - Pályázatírás
Megnézem a weboldalt

Elektronikai Eszközök Forgalmazása
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Bio Házi Szennyvíztisztító Berendezések
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Coaching Szolgáltatás - "Lelki Wellness"
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Élelmiszer Kisüzlet - Németország
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Élelmiszer Kiskereskedés Gödöllő
MEGNÉZEM

Apartman Balatonlellén
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Marketing Rendszer Építés - Kampányunkhoz Landing oldal
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Automatizált Gépek Gyárak Számára
MEGNÉZEM A WEBOLDALT

Lézervágás és éjhajlítás
Megnézem a weboldaltDíjmentes marketing stratégiai tanácsadás
Kérd most az ingyenes marketing stratégiai tanácsadást, ami valóban hasznodra lesz!


Mindent átbeszélünk
Telefonos vagy online konzultáción átbeszéljük a terméked, szolgáltatásod.


Megnézzük, hogy állsz most
Felmérjük a jelenleg meglévő marketinged (weboldalad, szövegeid, hirdetéseid).


Azonnal reagálunk és válaszolunk a kérdéseidre
Már szóban, azonnali reakciót és javaslatokat kapsz a marketingedre


Tudni fogod, hogyan tovább
A cégedre szabott, marketing stratégiai tanácsadást, árajánlatot és szolgáltatás ismertetőt küldünk Neked e-mailben.
Mindez díj- és kötelezettség mentesen.
A tanácsadásban leírjuk, hogy milyen eszközökkel, milyen platformokon, milyen költségek mellett, hogyan fejleszthető a marketinged.
Landing oldalaid teljesítményét más online marketing elemekkel is javítjuk
Fontos, hogy a hirdetési költségek csökkenthetők jobb minőségi mutatókkal. (Azaz optimalizált tartalommal, jó felhasználói élménnyel és egyéb hirdetési lábakkal).
Ugyanígy jól beállított és megírt hirdetésekkel már előszűrhetjük a landing page-re érkezőket, így javítva a konverziós arányokat.
Ráadásul a landingedről esetleg elkattintók utánkövetésével, a számukra készített remarketing hirdetések elkészítésével és beállításával azokból is vevőt konvertálhatunk, akikből jó eséllyel nem lett volna.
Profi szövegírók és grafikusok dolgoznak majd a landing page-eiden
A szövegírás és a grafikai feladatok elvégzése nemcsak egy külön szakma, hanem roppant időigényes munka is. A termék és a célcsoport problémáinak megismerése és párosítása, piac- és konkurenciaelemzés, célcsoport építés, plusz maga az írás és az ellenőrzés, valamint a vizuális elemek és szövegek összehangolása.
Arról nem is beszélve, hány és hány hirdetési varációt ír meg egy szövegíró. És hány vizuális tervet készít el egy grafikus, amíg meglesz a végső.
És jól tudjuk, hogy neked minden perc számít. Ezért is gondoljuk, hogy szövegíró és grafikus csapatunk hatalmas segítség lenne a céged számára.
Ezért javasoljuk, hogy válassz egyet az alábbi ajánlatokból, beszéljük át, mire van szükséged, mi pedig azonnal elkezdünk neked vevőket konvertálni. Bízd ránk a landing oldalaid elkészítését és optimalizálását, és foglalkozz a céged fejlesztésével.
Landing oldalaid teljesítményét más online marketing elemekkel is javítjuk
Fontos, hogy a hirdetési költségek csökkenthetők jobb minőségi mutatókkal. (Azaz optimalizált tartalommal, jó felhasználói élménnyel és egyéb hirdetési lábakkal.)
Ugyanígy jól beállított és megírt hirdetésekkel már előszűrhetjük a landing page-re érkezőket, így javítva a konverziós arányokat.
Ráadásul a landingedről esetleg elkattintók utánkövetésével, a számukra készített remarketing hirdetések elkészítésével és beállításával azokból is vevőt konvertálhatunk, akikből jó eséllyel nem lett volna.
Profi szövegírók és grafikusok dolgoznak majd a landing page-eiden
A szövegírás és a grafikai feladatok elvégzése nemcsak egy külön szakma, hanem roppant időigényes munka is. A termék és a célcsoport problémáinak megismerése és párosítása, piac- és konkurenciaelemzés, célcsoportépítés, plusz maga az írás és az ellenőrzés, valamint a vizuális elemek és szövegek összehangolása.
Arról nem is beszélve, hány és hány hirdetési varációt ír meg egy szövegíró. És hány vizuális tervet készít el egy grafikus, amíg meglesz a végső.
És jól tudjuk, hogy neked minden perc számít. Ezért is gondoljuk, hogy szövegíró csapatunk hatalmas segítség lenne a céged számára.
Ezért javasoljuk, hogy válassz egyet az alábbi ajánlatokból, beszéljük át, mire van szükséged, mi pedig azonnal elkezdünk vevőket konvertálni. Bízd ránk a landing oldalaid elkészítését és optimalizálsát, és foglalkozz a céged fejlesztésével.
SZOLGÁLTATÁSUNK TARTALMA
Normál
értékesítő oldal
- Konzultáció
- Modern, letisztult design
- Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
- Segítség az értékesítői szövegírásban
- Technikai tárhely tanácsadás
- Prémium keretrendszer biztosítása
- Kivitelezés menedzsment és rendelkezésre állás
Prémium
értékesítő oldal
- Konzultáció
- Marketing stratégiai és kommunikációs tanácsadás
- Modern, letisztult design
- Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
- Marketing-optimalizált webszöveg elkészítése
- Értékesítés-optimalizált felépítés
- Technikai tárhely tanácsadás
- Prémium keretrendszer biztosítása
- Extra technikai bővítmények biztosítása
- Stratégiai kivitelezés menedzsment és rendelkezésre állás
Exkluzív
értékesítő oldal
+ Online hirdetési kampány kivitelezéssel
- Konzultáció
- Marketing stratégiai és kommunikációs tanácsadás
- Online hirdetési lehetőségekkel kapcsolatos tanácsadás
- Modern, letisztult design
- Mobilra, tabletra és asztali számítógépre optimalizált megjelenés
- Marketing-optimalizált webszöveg elkészítése a weboldalra
- Értékesítés-optimalizált weboldal felépítés
- Technikai tárhely tanácsadás
- Prémium keretrendszer biztosítása
- Extra technikai bővítmények biztosítása
- Stratégiai kivitelezés menedzsment és rendelkezésre állás
- Online hirdetések kezelése (Facebook, Instagram, Google, TikTok, LinkedIN, Snapchat)
GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Az értékesítő, egyoldalas landing weboldal akkor működik hatékonyan, ha profi marketing kommunikációra és webszöveg struktúrára épül fel.
A szöveg a honlap alapja.
Az, hogy mit mondunk a célközönségünknek. Erre épül fel a teljes honlap.
Éppen ezért, csak úgy vállalunk landing oldal készítést, ha mi készítjük el a marketing szöveget, mert így tudunk pénzt termelni az ügyfeleinknek a sales weblapok segítségével.
Máskülönben nincs értelme a landing weboldalnak.
Minden esetben kulcsrakész értékesítő landing weboldalt adunk át.
A mi szolgáltatásunk full service, azaz teljes körű, marketing ügynökségi szolgáltatás.
Neked csupán annyi dolgod van, hogy a termékeddel, szolgáltatásoddal kapcsolatos, feltett kérdésekre válaszolsz és információkat adsz nekünk.
Mi írjuk a marketing szöveget, mi készítjük el a weboldalt technikailag, mi készítjük a design-t és állítjuk be, teszteljük a funkciókat.
Minden tökéletesen fog működni.
Igen.
A Google Analyitcs, Google Tag Manager, Google Ads, Facebook, TikTok, LinkedIn, stb. mérőkódokat is elhelyezzük a weboldalon.
A landing oldalt úgy adjuk át, hogy azonnal indíthatók rá az online marketing kampányok, mérhető és minden funkciója működik a honlapnak.
A marketing-optimalizált landing weboldalakat, általában WordPress Elementor keretrendszerben hozzuk létre.
Ez egy mindenki számára könnyen kezelhető, profi rendszer.
Mi nem kötjük magunkhoz az ügyfeleinket azzal, hogy pluszban belekódolunk a weboldalba, hogy ne tudja más kezelni.
A mi célunk az, hogy a marketinged által a lehető legtöbbet hozd ki az értékesítésedből.
A teljes, kulcsrakész értékesítő landing honlapod kb. 2 hét alatt készül el, szövegírással, teljes körűen. Szeretnél 2 hét alatt marketing weboldalt? Kattints IDE és kérj ingyenes marketing konzultációt, MOST!