ESETTANULMÁNYOK
Ez az esettanulmány bemutatja, hogyan sikerült divatcikkek kampányában stabilizálni a hirdetési teljesítményt, majd folyamatos stratégiai módosításokkal elérni a kiemelkedő 13-szeres megtérülést. Fedezd fel, hogyan optimalizáltuk a hirdetési fiókot és találtuk meg a legjobb konvertáló célcsoportokat!
Tekintsd meg, hogyan alakítottuk át egy online tanfolyam hirdetési kampányának struktúráját, hogy 30%-kal magasabb bevételt érjen el. A kampány során megmutatjuk, hogyan érhettünk el 77 vásárlást és 2577 új feliratkozót, miközben a költségeket és a konverziókat optimalizáltuk. Olvasd el a részletes esettanulmányt!
Így értünk el rekord növekedést a Google Ads és Facebook Ads együttes használatával. Fedezd fel, hogyan optimalizáltuk a kampányokat és használták a legmodernebb hirdetési technikákat a webshop marketing hatékonyságának növelésére
Nézd meg, hogyan sikerült a legújabb kampányunkkal 35-szörös megtérülést (ROAS) elérni! A webshop hirdetéseinek optimalizálásával és konverziós kampányokkal sikerült az ügyfelünk számára jelentős bevételnövekedést elérni. Fedezd fel a siker elemeit és a legjobb stratégiákat!
Így optimalizáltuk egy webáruház hirdetéseit és értünk el kiemelkedő ROAS-t! Az esettanulmány bemutatja a kampány tesztelés és optimalizálás legfontosabb lépéseit.
Ebben az esettanulmányban bemutatjuk, hogyan alkalmaztuk a Facebook kampányok optimalizálásának legújabb módszereit, hogy jelentős költségcsökkentést érjünk el, miközben a konverziók száma folyamatosan nőtt. A kampányok hatékony tesztelésével és célzott hirdetésekkel javítottuk a kampány teljesítményét és költséghatékonyságát. Fedezd fel a kulcsfontosságú lépéseket, amelyek lehetővé tették a sikeres konverzióoptimalizálást.