Blog

Tudd meg a cikkekből, hogy építhetsz Te is tökéletes marketing rendszert!

Landing oldal a marketingkampányodban: így teheted vele eredményesebbé a hirdetéseidet

Egy jól megtervezett, üzleti céljaidra optimalizált landing page csodákat művel. Különösen akkor, ha a Facebook hirdetések is a marketing eszköztárad részét képezik.  Biztosan kihozod a maximumot a kampányaidból? Hogyan tudsz jobb eredményeket elérni egy profi landolóoldallal? Egyáltalán milyen marketing kampányok esetén alkalmazható hatékonyan? Olvass tovább, és kiderül! Landing page jelentése Röviden a landing page az

Tovább olvasom >>
marketing-landing-weboldal-keszites

Landing page jelentése. Melyek a sikeres landing page összetevői? (PÉLDÁKKAL)

Amikor fejest ugrasz az online marketing világába, vagy weboldalt szeretnél készíttetni, elkerülhetetlenül szembetalálkozol a landing page vagy érkező oldal fogalmával. Cikkünkben bemutatjuk, hogy mi az a landing oldal, és mit kell tudnod róla cégvezetőként. Milyen típusú landing oldalak vannak, és mi alapján dől el, hogy neked melyik fog konverziót hozni, legyen az vásárlás vagy más

Tovább olvasom >>
Facebook konverziós hirdetések tartalom design marketing-tippek

Konverzióalapú hirdetések Facebookon: Így érhetsz el folyamatos növekedést

A Facebook (vagy új nevén Meta) jelenleg is az egyik legnagyobb és leghatékonyabb hirdetési platform. Ahhoz azonban, hogy valódi eredményeket érhess el rajta, nem elegendő egyszerűen elindítani egy kampányt. A konverzióalapú hirdetések lényege, hogy nem csak a látogatók számát növelik, hanem konkrét eredményeket hoznak, például vásárlásokat, ajánlatkéréseket vagy feliratkozásokat. De hogyan érheted el, hogy a

Tovább olvasom >>

Űrlapos hirdetések Facebookon: Miért hasznosak és mire figyelj?

A Meta (korábban Facebook) egyik hatékony eszköze az űrlapos hirdetés, más néven Facebook Lead Ad. Az űrlapos hirdetés lehetővé teszi, hogy az érdeklődőket közvetlenül a Facebook felületén gyűjtsd be, anélkül hogy átkattintanának egy külső oldalra. Ez vonzó lehetőségnek tűnhet, de érdemes alaposan megérteni az előnyeit és hátrányait is, mielőtt belevágnál. Maxold ki a Facebook kampányaidat

Tovább olvasom >>
Facebook oldal létrehozása tartalom-design marketing-rendszer

Céges Facebook-oldal: Kezdeti lépések, amelyeket meg kell tenned a bevételért

Azzal talán te sem vitatkozol, hogy a jól kezelt céges Facebook-oldal kulcsfontosságú eszköz a bevételed szempontjából. Azonban nem elegendő csupán egy Facebook-oldal létrehozása és néhány poszt közzététele. Ebben a cikkben bemutatjuk azokat az alapvető lépéseket, amelyekkel valóban értékesítés-orientált Facebook-oldalt építhetsz, mellőzve a felesleges követőszerzésre irányuló tanácsokat. Célunk, hogy segítsünk neked abban, hogy a platformon maximális

Tovább olvasom >>
Facebook-Konverzios-API-CAPI

Facebook Konverziós API, ami nélkül csak pénzégetés a marketinged

Sok vállalkozó esik abba a hibába, hogy bár megtámogatja marketinggel a termékei eladását, megfeledkezik egy elengedhetetlen összetevőről, a mérésről. Az online hirdetések világában ez tulajdonképpen kihagyott ziccer, hiszen a mérés alapján látod az adott kampány eredményességét, és hogy érdemes-e további pénzt áldoznod rá. Ebben a cikkben a Facebook, avagy Meta hirdetések mérési lehetőségeire térünk ki,

Tovább olvasom >>

Google Smart Shopping kampányok a még eredményesebb eladásokért

Ha webáruházad van (vagy szimplán használod a Google keresőt), akkor valószínűleg már szembejöttek veled a Google Shopping hirdetések. Jelenleg talán ez a legjobb hirdetési forma webshopok számára, ugyanis a profi termékfotók és az ár megjelenítése hamarabb ösztönzi kattintásra a potenciális vevőket, mint a szöveges tartalom. A Smart Shopping (vagy Intelligens Shopping) pedig még tovább emeli

Tovább olvasom >>
weboldal builder wordpress

Divi, Elementor vagy Breakdance? Melyiket válaszd?

Az utóbbi időben többen is kérdezik tőlünk, melyik page buildert érdemes választani: a Divi-t, az Elementor-t vagy a Breakdance-t. Sokan tévesen előnyben részesítik egyiket-másikat, anélkül hogy teljes mértékben átlátnák az előnyöket és hátrányokat. Ez a cikk azért készült, hogy bemutassa, hogy cégvezetőként mit kell tudnod a témáról, és segítsen a megfelelő page builder kiválasztásában. 

Tovább olvasom >>

Landing oldal trendek követése helyett inkább így növeld a vásárlásaidat

Landing oldal készítéshez nincs olyan trend vagy sikerrecept, amivel iparágtól függetlenül maximalizálhatod a konverziódat, azaz a célteljesülést. Éppen ezért bombabiztos, kasszarobbantó tippek megosztására nem is vállalkozunk. (Aki ilyet ígér, az nem mond igazat.) Helyette kielemeztük a legújabb landing oldal trendeket, ami segíthet megérteni a potenciális vásárlóid viselkedését és ezáltal növelni a konverziódat, legyen az vásárlás, regisztráció vagy feliratkozás.

Tovább olvasom >>