Blog

Tudd meg a cikkekből, hogy építhetsz Te is tökéletes marketing rendszert!

Upsell stratégiák, amelyekkel növelheted az átlagos vásárlási értéket

Mi jobb egy vásárlónál? A visszatérő vásárló. A marketing egyik fontos célja, hogy minél több új vevőd legyen, azonban ami legalább ennyire fontos, az az, hogy maximalizáld az egy vásárlásból származó bevételeket. És, hogy aki már egyszer vett tőled valamit, szívesen térjen vissza és költsön újra. Upsell stratégiákkal növelheted az átlagos vásárlási értéket, miközben fokozod

Tovább olvasom >>
Marketing-előrejelzés 2025-re

Marketing-előrejelzés 2025-re: Trendek, amelyek meghatározhatják a bevételed

A cégek többsége reszponzív weboldalakkal, influencer marketinggel és a videós hirdetések első lépéseivel szöszmötölt, amikor a mesterséges intelligencia berúgta az ajtót. 2025-ben nem leszel újító, ha végre mobilra optimalizálod a honlapod vagy legyártasz egy videót. Persze ezek megvalósítása – bevételszerzésre optimalizált módon! – elengedhetetlen, hogy ledolgozd a hátrányodat. Ha viszont az élre akarsz törni, vagy

Tovább olvasom >>
facebook kampány-specialista tartalom-design marketing

Facebook hirdetéskezelés: Biztos, hogy jól választottál ügynökséget? 7 dolog, amivel ellenőrizheted

Te is elgondolkoznál már azon, hogy vajon tényleg jó kezekben van-e a Facebook hirdetéseid kezelése? A legtöbb vállalkozó és cégvezető nem Facebook-specialista, így nehéz eldönteni, hogy az ügynökséged valóban hozzáértő-e. A következő 7 dolog segít abban, hogy átláss a szitán, és el tudd dönteni, érdemes-e tovább dolgozni az adott ügynökséggel. Arra is kitérünk, mire lehet

Tovább olvasom >>
google ads ügynökség megtérülő google kampányok

7 dolog, amivel ellenőrizheted, hogy profi-e a Google Ads ügynökséged

Ha cégvezetőként te sem vagy Google Ads-specialista, nehéz megítélni, hogy az ügynökség, akire bíztad a PPC hirdetéseidet, valóban hozzáértő-e. Cikkünkben 7 szempontot gyűjtöttünk össze, melyeket érdemes figyelembe venned, ha profi szolgáltatást szeretnél kapni. 1. Meghatároztátok a világos célokat és KPI-okat? Minden profi ügynökség az együttműködés elején tisztázza az üzleti célokat és ezek mérőszámait, hiszen nemcsak

Tovább olvasom >>

7 mód, amellyel növelheted a weboldalad látogatottságát

Ha a vállalkozásodnak van honlapja, de nem méred, hogy hányan látogatják, és milyen jellemzőkkel bírnak ezek a felhasználók, akkor tulajdonképpen egy lyukas vödörbe öntöd a vizet a marketingeddel… Főleg, ha még hirdetsz is erre az oldalra. Annak érdekében, hogy hatékonyan fejleszd az online jelenléted, és célzottabban költsd el a marketingbüdzséd, érdemes fejest ugranod a weboldal

Tovább olvasom >>
hirdetés optimalizált weboldalak több értékesítés

Reszponzív weboldalak, amikkel olcsóbb lehet a hirdetésed

Több százmillió forintot költöttünk már hirdetésekre, ezért láttuk, sőt, a saját bőrünkön is tapasztaltuk, hogy melyek azok a weboldal szerkezetek, amelyek kimaxolják a Facebook (avagy Meta) és Google hirdetések hatékonyságát. Mit jelent az, hogy egy weboldal hirdetésre optimalizált? Melyek a bevételt hozó weboldalak sarokkövei? Cikkünkben megosztjuk veled weboldal optimalizálási tapasztalatainkat konkrét példákkal és gyakorlati előnyökkel

Tovább olvasom >>

Landing oldal a marketingkampányodban: így teheted vele eredményesebbé a hirdetéseidet

Egy jól megtervezett, üzleti céljaidra optimalizált landing page csodákat művel. Különösen akkor, ha a Facebook hirdetések is a marketing eszköztárad részét képezik.  Biztosan kihozod a maximumot a kampányaidból? Hogyan tudsz jobb eredményeket elérni egy profi landolóoldallal? Egyáltalán milyen marketing kampányok esetén alkalmazható hatékonyan? Olvass tovább, és kiderül! Landing page jelentése Röviden a landing page az

Tovább olvasom >>
marketing-landing-weboldal-keszites

Landing page jelentése. Melyek a sikeres landing page összetevői? (PÉLDÁKKAL)

Amikor fejest ugrasz az online marketing világába, vagy weboldalt szeretnél készíttetni, elkerülhetetlenül szembetalálkozol a landing page vagy érkező oldal fogalmával. Cikkünkben bemutatjuk, hogy mi az a landing oldal, és mit kell tudnod róla cégvezetőként. Milyen típusú landing oldalak vannak, és mi alapján dől el, hogy neked melyik fog konverziót hozni, legyen az vásárlás vagy más

Tovább olvasom >>
Facebook konverziós hirdetések tartalom design marketing-tippek

Konverzióalapú hirdetések Facebookon: Így érhetsz el folyamatos növekedést

A Facebook (vagy új nevén Meta) jelenleg is az egyik legnagyobb és leghatékonyabb hirdetési platform. Ahhoz azonban, hogy valódi eredményeket érhess el rajta, nem elegendő egyszerűen elindítani egy kampányt. A konverzióalapú hirdetések lényege, hogy nem csak a látogatók számát növelik, hanem konkrét eredményeket hoznak, például vásárlásokat, ajánlatkéréseket vagy feliratkozásokat. De hogyan érheted el, hogy a

Tovább olvasom >>

Űrlapos hirdetések Facebookon: Miért hasznosak és mire figyelj?

A Meta (korábban Facebook) egyik hatékony eszköze az űrlapos hirdetés, más néven Facebook Lead Ad. Az űrlapos hirdetés lehetővé teszi, hogy az érdeklődőket közvetlenül a Facebook felületén gyűjtsd be, anélkül hogy átkattintanának egy külső oldalra. Ez vonzó lehetőségnek tűnhet, de érdemes alaposan megérteni az előnyeit és hátrányait is, mielőtt belevágnál. Maxold ki a Facebook kampányaidat

Tovább olvasom >>
Facebook oldal létrehozása tartalom-design marketing-rendszer

Céges Facebook-oldal: Kezdeti lépések, amelyeket meg kell tenned a bevételért

Azzal talán te sem vitatkozol, hogy a jól kezelt céges Facebook-oldal kulcsfontosságú eszköz a bevételed szempontjából. Azonban nem elegendő csupán egy Facebook-oldal létrehozása és néhány poszt közzététele. Ebben a cikkben bemutatjuk azokat az alapvető lépéseket, amelyekkel valóban értékesítés-orientált Facebook-oldalt építhetsz, mellőzve a felesleges követőszerzésre irányuló tanácsokat. Célunk, hogy segítsünk neked abban, hogy a platformon maximális

Tovább olvasom >>
Facebook-Konverzios-API-CAPI

Facebook Konverziós API, ami nélkül csak pénzégetés a marketinged

Sok vállalkozó esik abba a hibába, hogy bár megtámogatja marketinggel a termékei eladását, megfeledkezik egy elengedhetetlen összetevőről, a mérésről. Az online hirdetések világában ez tulajdonképpen kihagyott ziccer, hiszen a mérés alapján látod az adott kampány eredményességét, és hogy érdemes-e további pénzt áldoznod rá. Ebben a cikkben a Facebook, avagy Meta hirdetések mérési lehetőségeire térünk ki,

Tovább olvasom >>