A B C D E H K L M N O P R S U W
B2 Be Br

B2B

Mi a b2b jelentése? A b2b – „Business-to-business” rövidítésével azokat a vállalatokat jelöljük, akik vállalatoknak értékesítenek terméket, vagy szolgáltatást (tilletve szoftveres szolgáltatást – SaaS). A b2b szektorban tehát az eladót és vevőt jelöli meg, ahol mindkét szereplő vállalat. A b2b szektor értékesítésének jellemzői jelentősen eltérnek a b2b iparágtól. B2B marketing vállallatokat, szervezeteket célzó minden marketing … Olvass tovább

Benchmark

Mi a benchmark? A benchmarking egy olyan elemző és tervezési módszer, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy saját teljesítményüket a legjobban teljesítő versenytársakkal és más iparágakban működő cégekkel összehasonlítsák. A benchmark eljárása során a vállalat különböző funkcionális területeit, folyamatait és eredményeit hasonlítják össze más vállalatok hasonló eredményeivel és mérőszámaival. E folyamat célja, hogy feltárja … Olvass tovább

Brand

A brand jelentése A brand (magyarul: márka) olyan márkanév, fogalom, szimbólum vagy további egyedi jelzések összessége, ami egyértelműen megkülönbözteti az eladó termékét más eladók termékétől. A márka a vállalat személyisége története, ami által a fogyasztók fejében kiemelkedik / elkülönül a versenytársaktól. Márkaépítés célja, hogy a vevőkben az eladóról hosszú távon előnyös képet alakítson ki és … Olvass tovább