7 A B C D E F G H I K L M N O P R S U W
On Op Or

Online értékesítés

Online értékesítés: útmutató kezdőknek és haladóknak Az online értékesítés napjaink egyik legdinamikusabban növekvő üzleti területe. A digitális korszak új lehetőségeket nyitott a vállalkozások számára, hogy online platformokon keresztül érjék el vásárlóikat. De mi is az online értékesítés pontosan, hogyan lehet sikeresen elindulni ebben a világban, és milyen stratégiákat használhatunk a legjobb eredmények eléréséhez? Ebből a … Olvass tovább

Opt-in

Mit jelent az „opt-in” az online marketingben? Az Opt-in kifejezést az online marketing széles körben használja. Az opt-in jelentése: hozzájárulást, beleegyezést fejez ki azzal kapcsolatosan, hogy egy magánszemély adatai további kommunikációs felhasználásra kerüljenek. Ez a hozzájárulási nyilatkozat általában közvetlenül egy weboldal vagy webáruház, egy célzott landing oldal meglátogatásakor történik. Technikailag maga a hozzájárulási felület egy … Olvass tovább

Organikus jelentése

Mit jelent az „organikus” kifejezés az online marketingben? Az organikus kifejezéssel a keresőoptimalizálás és az analitika során is találkozhatunk. Organikusnak nevezzük a webes forgalom azon részét, amely hirdetések nélkül, kizárólag keresőmotorokon keresztül valósul meg. Az organikus forgalom a tárgyhoz tartozó lényeges és hasznos tartalomnak köszönhető. Ameddig a keresőmotorok (Google, Bing, Yandex, Yahoo, stb.) a rangsorolási … Olvass tovább