7 A B C D E F G H I K L M N O P R S U W

URL

Mi az URL jelentése? Az URL az interneten lévő tartalmak elérhetőségét írj le. az URL az „uniform resource locator” rövidítése. Minden URL megadott szakaszokból áll, amelyeknek jelentősége van mind a technológia szempontjából, mind pedig a felhasználó és a keresőoptimalizálás szempontokból. Melyek az URL részei? Az internetes tartalmak technológia szempontjából kétféle protokollt használnak: http:// vagy https:// … Olvass tovább

Űrlap

Az űrlap (form) jelentősége az online marketingben Az online marketingben űrlapnak (angolul: ’form’) nevezzük bármely online felületen elhelyezett adatlapokat, ami valamilyen kapcsolat-felvételi, jelentkezési, érdeklődési fázisban használatosak. Az űrlap mezőkből áll, ahová a kapcsolati és/vagy előre meghatározott kérdésekre várnak választ az űrlap kitöltőjétől. Funkcióját és elnevezését tekintve is számos űrlap típus létezik. Néhány leggyakoribb ezek közül: … Olvass tovább

User generated content

Mi az a User Generated Content (UGC) és hogyan támogathatja a vállalkozásod sikerét? User Generated Content: A felhasználói tartalom ereje a marketingben A User Generated Content (angol rövidítése: UGC), magyarul felhasználók által készített tartalom, olyan digitális tartalom, amelyet nem a márkák, hanem a termékek vagy szolgáltatások (fel)használói hoznak létre. Az UGC megjelenhet képek, videók, blogbejegyzések, … Olvass tovább

UTM paraméterezés

UTM paraméterezés: Hogyan optimalizáljuk az online kampányaink követését? A pontos mérés és nyomon követés kulcsfontosságú a sikeres online kampányokhoz. Az egyik legfontosabb eszköz a kampányok hatékonyságának mérésére az UTM paraméterezés. De mit is jelent az UTM, hogyan segíthet a kampányok követésében, és hogyan alkalmazhatjuk hatékonyan a különböző paramétereket? Ebben a szócikkben részletesen bemutatjuk az UTM … Olvass tovább

UX-UI jelentése

UX és UI jelentése: Miért kulcsfontosságú kifejezések az online marketingben? Mi az UX és UI jelentése? A UX (User Experience) és UI (User Interface) két olyan fogalom, amelyek elengedhetetlenek az online marketing és a digitális termékek fejlesztésében. Bár sokszor összekeverik őket, valójában két különböző, de szorosan összefonódó területet jelentenek, amelyek meghatározzák, hogyan érzékeljük és használjuk … Olvass tovább