7 A B C D E F G H I K L M N O P R S U W

Chat marketing

Chat marketing: A személyre szabott kommunikáció ereje Mi az a chat marketing és hol segíthet a vállalkozásodban? A chat marketing a vállalkozások számára egy új, dinamikus módja a vásárlókkal való kommunikációnak, amely a chat-alapú alkalmazások, vagy éppen a weboldalon található élő chat funkciók segítségével történik. Ez a fajta kommunikáció lehetővé teszi a gyors és közvetlen … Olvass tovább

Chatbot

Mi a ChatBot és mire használd? Biztosan már veled is előfordult, hogy egyweboldalon nézelődve, keresgélve felnyílt egy kis üzenetdoboz és valaki azoldalról a segítségét ajánlotta fel neked, mielőtt még segítséget kértél volna,vagy üzenetet küldtél volna bármely kapcsolati felületen. Az esetek döntőtöbbségében nagy valószínűséggel egy chatbot működött az adott oldalon. Mi a chatbot fogalma? A chatbot … Olvass tovább

Clickbait jelentése

Mi a ‘clickbait’ jelentése: miért és hogyan használd? A clickbait kifejezés az online marketing világában sok vitát váltott ki az elmúlt években. De mit is jelent pontosan, miért használják, és hogyan érdemes alkalmazni? Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk a clickbait jelentését, előnyeit, hátrányait, és gyakorlati példákat adunk arra, hogyan kerüld el a leggyakoribb hibákat. Mi … Olvass tovább

Content jelentése

Content jelentése online marketing szempontjából Az angol „content” (tartalom) kifejezés az online marketing világában egy kulcsfontosságú fogalom, amely az internetről elérhető minden típusú információra utal, amit a felhasználók a weboldalakon, közösségi médiában vagy egyéb online platformokon találhatnak. Az online marketingben a tartalom nemcsak információt közvetít, hanem a vállalkozások számára eszközként szolgál a márkaépítéshez, a felhasználók … Olvass tovább

CRM

A CRM jelentése A CRM (Customer Relations Management) angol nyelvű kifejezés rövidítése. Magyarul ügyfélkapcsolat-kezelésnek nevezzük. Az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) kifejezés a vállalat saját partnereivel folytatott tevékenységeinek összességét jelöli. A CRM rendszer egy olyan speciális szoftver, aminek célja, hogy elősegítse ezt a sokrétű tevékenységet a vállalatban, valamint tárolja a meglévő és leendő ügyfelekkel kapcsolatos adatokat.Mire terjed ki … Olvass tovább

CTA jelentése

Mi az a CTA (Call to Action) és hogyan használd az online marketingben? A CTA, vagyis  a „Call to Action” (magyarul cselekvésre történő ösztönzés) egy olyan online marketing kifejezés, amely egyértelmű iránymutatást ad a látogatónak vagy olvasónak a következő lépésre. Megjelenési formáját tekintve ez lehet: Például: A CTA jelentése a weboldalad szempontjából A weboldalak működése … Olvass tovább

CTR jelentése

CTR jelentése és szerepe az online marketingben A CTR (Click-Through Rate), vagyis átkattintási arány, kulcsfontosságú mérőszám az online marketing világában. A CTR azt mutatja meg, hogy egy adott hirdetés, link vagy kampány hány kattintást kapott a megjelenésekhez viszonyítva. Más szóval, a CTR mutatószáma segít meghatározni, hogy egy online hirdetés mennyire vonzó a felhasználók számára. Mi … Olvass tovább