7 A B C D E F G H I K L M N O P R S U W
La Le Li

Landing page jelentése, fogalma és hatékony alkalmazása

Mit jelent a landing page? A landing page (magyarul érkezési oldal) egy olyan speciális weboldal, amelyet egyetlen marketing vagy értékesítési cél elérése érdekében hoztak létre. Elsődleges feladata, hogy a látogató figyelmét ne terelje el, hanem egy meghatározott cselekvésre – konverzióra – ösztönözze. Mi a landing page jelentése és mire használjuk? A landing page jelentése szó … Olvass tovább

Lead jelentése: Hogyan gyűjts minőségi érdeklődőket a weboldaladon?

A lead jelentése az online marketingben olyan potenciális ügyfél, aki valamilyen formában (például adatai megadásával) kifejezte érdeklődését egy termék vagy szolgáltatás iránt. A lead lényegében egy értékes kapcsolati lehetőség, akit a marketing eszközök segítségével végigvezethetünk az értékesítési tölcséren a vásárlásig. Mi az a lead és mire jó az üzleti növekedésben? A „lead” vagy „prospect” az … Olvass tovább

LinkedIn marketing

Hogyan építhetsz sikeres LinkedIn kampányokat vállalkozásod számára? A LinkedIn az egyik legnagyobb és leghatékonyabb platform a B2B marketingben, amely lehetőséget biztosít a cégeknek, hogy közvetlen kapcsolatba lépjenek döntéshozókkal, potenciális ügyfelekkel és partnerkapcsolatokkal. A LinkedIn marketing számos eszközt és lehetőséget kínál a vállalkozások számára, hogy elérjék célcsoportjaikat és növeljék láthatóságukat. Ebben a cikkben bemutatjuk a LinkedIn … Olvass tovább