7 A B C D E F H K L M N O P R S U W
Pp Pr Pu

PPC

Mit jelent a PPC rövidítés? A PPC az angol pay per click mozaikszó rövidítése. Magyarul azt az online hirdetési modellt jelöli, amikor kattintások után kell fizetni a hirdetési rendszerben. Az online marketing egyik legütőképesebb, instant bevételt generáló hirdetési megoldása. Az üzleti modellt a Google vezette be, a keresőhirdetésekkel (Search Ads). Ma pedig már számos erős … Olvass tovább

PR

Mi a PR? A PR az angol Public Relations (ejtsd: píár) kifejezés rövidítése. Magyar jelentése egyetlen szóval: közönségkapcsolatok. Szakmai körökben magyarul „pé-er”-nek ejtik helyesen, de mindkét alakban használatos itthon.  Egy vállalkozás közönségkapcsolatai a szervezet teljes stratégiai kommunikációjára utal, amit a teljes nyilvánosság felé kialakított kép ápolásával folytat. A vállalati PR nem egyszeri akciót vagy eseményt … Olvass tovább

Push-üzenet

Mi a push üzenet szerepe az ügyfél-kommunikációban? Push üzenetet, vagy értesítést jó eséllyel naponta kapunk a mobiltelefonunkon, vagy a böngészőben, anélkül hogy tudnánk, hogy a neve push üzenet. Az angol kifejezés arra a típusú üzenetküldésre vonatkozik, amit az okos-telefonra telepített alkalmazások, vagy egyes weboldalak a böngészőkön keresztül küldenek. Természetesen ezek nem beleegyezés nélküli üzenetek, hanem … Olvass tovább