7 A B C D E F H K L M N O P R S U W
E- Ed

E-commerce

Az „e-commerce” magyarul egyszerűen elektronikus kereskedelmet jelent. Azokat a piaci szereplőket soroljuk az e-commerce szektorba, akik a bevételük nagy részét, interneten az online értékesítésből valósítják meg webáruházakon, és e-kereskedelmi platformokon keresztül. A legnagyobb nemzetközi e-commerce szereplők: Az Amazon.com, az E-Bay, az Alibaba.com, Etsy, Ali-Express, Apple.. Az e-kereskedelem méretei világszinten A Gomba-módra szaporodó webáruházak sora világviszonylatban … Olvass tovább

EDM jelentése

EDM Jelentése és szerepe a marketing-kommunikációban A digitális marketing világában számos kifejezés és stratégia létezik, amelyek segítenek a vállalatoknak hatékonyan kommunikálni a célcsoportjukkal. Az EDM (Electronic Direct Mail) egyik ilyen eszköz, amely kiemelkedő szerepet játszik az e-mail marketing világában. De mit is jelent pontosan az EDM, hogyan különbözik az e-mail marketingtől, és hogyan alkalmazhatjuk a … Olvass tovább