7 A B C D E F G H I K L M N O P R S U W
Ko Kp Ku

Konverzió

Mi a konverzió jelentése? A marketing szempontjából konverzióról akkor beszélünk, amikor a „látogatóból vevő válik”.  A marketing szent grálja a konverzió. Mindenki hallott róla, de a legtöbben nem pontosan tudják, hogy mi mindent érthetünk a fogalom alatt. Egy másik meghatározás szerint konverzió az a folyamat, ami során a potenciális vevő megtesz egy a vállalat által … Olvass tovább

Konverzióoptimalizálás jelentése és folyamata: Mi ez és mire jó a vállalkozásodnak?

A konverzióoptimalizálás (CRO) egy olyan marketingfolyamat, amelynek célja a weboldal látogatóinak nagyobb arányú ösztönzése egy meghatározott cselekvésre, például vásárlásra vagy feliratkozásra. Ez a módszer nem a forgalom mennyiségét, hanem a meglévő látogatók értékét és a webhely hatékonyságát növeli. Mi a konverzióoptimalizálás jelentése és miként javítja a teljesítményt? A konverzióoptimalizálás (angolul: Conversion Rate Optimization) a modern … Olvass tovább

KPI

KPI jelentése Mi a KPI magyarul? A KPI az angol rövidítés „Key Performance Indicator”, magyarul kulcsfontosságú teljesítmény mutatót jelent.Az üzleti stratégiában a vállalati tevékenység valamennyi területén (sales, marketing, hr, pénzügy), széles körben alkalmazott mutatók, mérőszámok. A KPI szerepe: A jól megválasztott KPI-ok, kulcsmutatók a vállalat részére folyamatosan iránymutatóvá válhatnak, ahhoz hogy valóban a stratégiai célok … Olvass tovább

Kulcsszó jelentősége

Kulcsszó, azaz ’keyword’: Miért ennyire fontos az online marketingben? Az online marketing sikeréhez nélkülözhetetlen az értékes tartalom létrehozása és a megfelelő kulcsszavak alkalmazása. De mi is pontosan a kulcsszó, és miért kulcsfontosságú az online hirdetési és keresőoptimalizálási stratégiákban? Ebben a bejegyzésben megismerkedhetsz a kulcsszavak jelentésével, jelentőségükkel és gyakorlati alkalmazásukkal az online marketing világában. Mi az … Olvass tovább