7 A B C D E F H K L M N O P R S U W
Re Ro

Relevancia jelentése a marketingben

A relevancia a marketingben a lényeges és fontos információk meghatározására utal, amelyek segítik a célzott kommunikációt. A hirdetési tevékenységek során számos aspektusban találkozunk a relevancia fogalmával, mint például: A Google Ads rendszerében a hirdetések relevanciája kulcsszerepet játszik a hirdetési minőségi mutató (Quality Score) kialakításában, amely egy 1-10-es skálán értékeli a hirdetéseket. A minőségi mutató összetevői … Olvass tovább

Reszponzív jelentése

Mi a reszponzív jelentése webes szempontból? A digitális világ folyamatos fejlődésével egyre fontosabbá vált, hogy a weboldalak minden eszközön jól működjenek. A reszponzív weboldal olyan weboldalt jelent, amely képes alkalmazkodni az eszközök kijelzőjéhez, így azok bármilyen képernyőméreten, legyen az asztali számítógép, tablet vagy okostelefon, tökéletesen jelennek meg. De mit is jelent a „reszponzív” kifejezés az … Olvass tovább

Retail

Mi a Retail jelentése? A retail angol kifejezés kiskereskedelmet jelent, amikor az értékesítés a végső felhasználónak történik. Logikai párja a wholesale (vagy bulk) nagybani kereskedelem. Kiskereskedelmi marketingnek nevezzünk minden marketing tevékenységet, ami különböző csatornákon keresztül termékek promócióját valósítja meg és értékesítés a végső célja. A retail marketing is rendelkezik direkt és közvetett stratégiákkal, mint például: … Olvass tovább

ROAS

Mi a ROAS jelentése A ROAS a (Return On Ads Spend) a hirdetési kiadások megtérülését jelenti magyarul, röviden hirdetés megtérülési mutató. A ROAS lehetővé teszi a különböző kampányok teljesítményének összehasonlítását a különböző szakaszokban, ezzel lehetővé teszi a kampányok között a hatékony büdzsé allokációt. Mi a ROAS számítási módja? A ROAS egy egyszerű hányadosként számíthatod ki. … Olvass tovább