7 A B C D E F G H K L M N O P R S U W

Content jelentése

Content jelentése online marketing szempontjából Az angol „content” (tartalom) kifejezés az online marketing világában egy kulcsfontosságú fogalom, amely az internetről elérhető minden típusú információra utal, amit a felhasználók a weboldalakon, közösségi médiában vagy egyéb online platformokon találhatnak. Az online marketingben a tartalom nemcsak információt közvetít, hanem a vállalkozások számára eszközként szolgál a márkaépítéshez, a felhasználók … Olvass tovább

CRM

A CRM jelentése A CRM (Customer Relations Management) angol nyelvű kifejezés rövidítése. Magyarul ügyfélkapcsolat-kezelésnek nevezzük. Az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) kifejezés a vállalat saját partnereivel folytatott tevékenységeinek összességét jelöli. A CRM rendszer egy olyan speciális szoftver, aminek célja, hogy elősegítse ezt a sokrétű tevékenységet a vállalatban, valamint tárolja a meglévő és leendő ügyfelekkel kapcsolatos adatokat.Mire terjed ki … Olvass tovább

CTA jelentése

Mi az a CTA (Call to Action) és hogyan használd az online marketingben? A CTA, vagyis  a „Call to Action” (magyarul cselekvésre történő ösztönzés) egy olyan online marketing kifejezés, amely egyértelmű iránymutatást ad a látogatónak vagy olvasónak a következő lépésre. Megjelenési formáját tekintve ez lehet: Például: A CTA jelentése a weboldalad szempontjából A weboldalak működése … Olvass tovább

CTR jelentése

CTR jelentése és szerepe az online marketingben A CTR (Click-Through Rate), vagyis átkattintási arány, kulcsfontosságú mérőszám az online marketing világában. A CTR azt mutatja meg, hogy egy adott hirdetés, link vagy kampány hány kattintást kapott a megjelenésekhez viszonyítva. Más szóval, a CTR mutatószáma segít meghatározni, hogy egy online hirdetés mennyire vonzó a felhasználók számára. Mi … Olvass tovább

Domain név

Domain név jelentése? Domain név, egy azonosításra használatos tartománynév, ami webkiszolgálók részére lehetővé teszi az egyedi azonosítást. Köznapi használatban a domain név alatt a weboldal  nevét értjük, amit beírva a keresősávba eljutunk a vállalkozás honlapjára. Mi a domain név? A weboldalak mind egyedi IP címek (Internet Protocol) alatt működnek, ezáltal érhetőek el a szervereken bárki … Olvass tovább

E-commerce

Az „e-commerce” magyarul egyszerűen elektronikus kereskedelmet jelent. Azokat a piaci szereplőket soroljuk az e-commerce szektorba, akik a bevételük nagy részét, interneten az online értékesítésből valósítják meg webáruházakon, és e-kereskedelmi platformokon keresztül. A legnagyobb nemzetközi e-commerce szereplők: Az Amazon.com, az E-Bay, az Alibaba.com, Etsy, Ali-Express, Apple.. Az e-kereskedelem méretei világszinten A Gomba-módra szaporodó webáruházak sora világviszonylatban … Olvass tovább

EDM jelentése

EDM Jelentése és szerepe a marketing-kommunikációban A digitális marketing világában számos kifejezés és stratégia létezik, amelyek segítenek a vállalatoknak hatékonyan kommunikálni a célcsoportjukkal. Az EDM (Electronic Direct Mail) egyik ilyen eszköz, amely kiemelkedő szerepet játszik az e-mail marketing világában. De mit is jelent pontosan az EDM, hogyan különbözik az e-mail marketingtől, és hogyan alkalmazhatjuk a … Olvass tovább

Funnel jelentése

Mit nevezünk ’funnel’-nek az online marketingben? A funnel kifejezés az online marketing világában egy olyan stratégiai megközelítést jelöl, amely segít az ügyfelek útjának nyomon követésében, miközben azok a vásárlás felé haladnak. A szó szerint „tölcsér” jelentéssel bíró funnel a vásárlói döntési folyamatot vizualizálja, amely szűkül a vásárlási döntés irányában, ahogy a vásárló végül eljut a … Olvass tovább

GDPR rendelet

GDPR rendelet: miért fontos a weboldal készítés során? A GDPR (General Data Protection Regulation) rendelet, vagyis az általános adatvédelmi rendelet, 2018. május 25-én lépett életbe, és alapvető fontosságú minden olyan vállalkozás számára, amely személyes adatokat gyűjt és kezel. Ha weboldalt készítesz vagy üzemeltetsz, elengedhetetlen, hogy tisztában legyél a GDPR előírásaival, mivel ezek meghatározzák, hogyan kell … Olvass tovább

Google Search Console

Mi az a Google Search Console eszköz és miért használd? A Google Search Console egy ingyenes eszköz, amelyet a Google biztosít a weboldalak tulajdonosai, webmesterek és online marketingesek számára, hogy könnyen nyomon követhessék és optimalizálhassák weboldaluk teljesítményét a keresőmotorokban. Ez az eszköz segít abban, hogy megértsük, hogyan látják és indexálják a Google robotjai a weboldalunkat, … Olvass tovább