7 A B C D E F G H I K L M N O P R S U W

Geotargeting

Mi az a geotargeting, hogyan működnek a lokális marketing kampányok? Geotargeting és földrajzi célzás: A lokális marketing ereje A geotargeting (vagyis földrajzi célzás) olyan online marketing technika, amely lehetővé teszi, hogy a vállalkozások a felhasználókat a földrajzi helyük alapján célozzák meg hirdetéseikkel. Ez a módszer lehetővé teszi, hogy a cégek a legrelevánsabb üzeneteket jelenítsék meg … Olvass tovább

Google Search Console

Mi az a Google Search Console eszköz és miért használd? A Google Search Console egy ingyenes eszköz, amelyet a Google biztosít a weboldalak tulajdonosai, webmesterek és online marketingesek számára, hogy könnyen nyomon követhessék és optimalizálhassák weboldaluk teljesítményét a keresőmotorokban. Ez az eszköz segít abban, hogy megértsük, hogyan látják és indexálják a Google robotjai a weboldalunkat, … Olvass tovább

Hashtag

Mi a hashtag? Jelentése, működése és javasolt használata Mi a hashtag? A hashtag (ejtsd: „hesteg”) a közösségi médiában használatos és onnan elterjedt meta adat típus, aminek segítségével címkézhetővé és csoportosíthatóvá váltak a különböző témakörök. Megjelenése egy # hashtag jelből és egy utána beszúrt szóból vagy kifejezésből áll. A hashtag rövid története A hashtag használat a … Olvass tovább

Influencer marketing

Mi az influencer marketing és hogyan segítheti online marketing kampányaidat? Influencer marketing: A személyes vonzerő a sikeres értékesítésben Az influencer marketing egy olyan marketing stratégia, amely a közösségi média influencerekre épít, akik egy bizonyos célcsoport számára hiteles ajánlásokat tesznek. Az influencer marketing lényege, hogy az adott influencer közvetlen hatást gyakorol a követői vásárlási döntéseire. Az … Olvass tovább

Konverzió

Mi a konverzió jelentése? A marketing szempontjából konverzióról akkor beszélünk, amikor a „látogatóból vevő válik”.  A marketing szent grálja a konverzió. Mindenki hallott róla, de a legtöbben nem pontosan tudják, hogy mi mindent érthetünk a fogalom alatt. Egy másik meghatározás szerint konverzió az a folyamat, ami során a potenciális vevő megtesz egy a vállalat által … Olvass tovább

Konverzió optimalizálás

Mi a konverzióoptimalizálás és miként javíthatja a weboldalad teljesítményét? Konverzió-optimalizálás: A siker kulcsa az online marketingben A konverzióoptimalizálás (angolul: CRO – Conversion Rate Optimization) az online marketing egyik legfontosabb folyamata. A folyamat a weboldalon történő látogatók számának növelését és azok sikeres konverzióját, vevővé válását célozza. Az online marketing célja, hogy az webes látogatókat vásárlókká, érdeklődőkké … Olvass tovább

KPI

KPI jelentése Mi a KPI magyarul? A KPI az angol rövidítés „Key Performance Indicator”, magyarul kulcsfontosságú teljesítmény mutatót jelent.Az üzleti stratégiában a vállalati tevékenység valamennyi területén (sales, marketing, hr, pénzügy), széles körben alkalmazott mutatók, mérőszámok. A KPI szerepe: A jól megválasztott KPI-ok, kulcsmutatók a vállalat részére folyamatosan iránymutatóvá válhatnak, ahhoz hogy valóban a stratégiai célok … Olvass tovább

Kulcsszó jelentősége

Kulcsszó, azaz ’keyword’: Miért ennyire fontos az online marketingben? Az online marketing sikeréhez nélkülözhetetlen az értékes tartalom létrehozása és a megfelelő kulcsszavak alkalmazása. De mi is pontosan a kulcsszó, és miért kulcsfontosságú az online hirdetési és keresőoptimalizálási stratégiákban? Ebben a bejegyzésben megismerkedhetsz a kulcsszavak jelentésével, jelentőségükkel és gyakorlati alkalmazásukkal az online marketing világában. Mi az … Olvass tovább

Landing page

Mit jelent a landing page? A „landing page” (magyarul: érkezési oldal) egy olyan weboldalt jelent, amit egyetlen célnak alárendelve készítettek el. Ez a cél arra vonatkozik, amit a látogatótól várunk. Az elvárt célt az online marketing konverziónak hívja: ami sokféle lehet és függ az iparág sajátosságaitól, az adott marketing kampány típusától és végső céljától, a … Olvass tovább

Lead jelentése

Mi a lead jelentése a marketingben? A „lead” vagy „prospect” jelentése üzleti életben, érdeklődő, más szóval mindenki, aki potenciális vevőként azonosítunk, aki egy meghatározott termék, szolgáltatás iránt érdeklődik. Sales megközelítésben a „lead” a kapcsolatfelvételi lehetőségre utal a potenciális ügyféllel. A marketing feladata hogy folyamatosan, értékes (tehát releváns) érdeklődőket szállítson az értékesítési osztálynak, vagy direkt értékesítés … Olvass tovább