7 A B C D E F G H I K L M N O P R S U W

Relevancia jelentése a marketingben

A relevancia a marketingben a lényeges és fontos információk meghatározására utal, amelyek segítik a célzott kommunikációt. A hirdetési tevékenységek során számos aspektusban találkozunk a relevancia fogalmával, mint például: A Google Ads rendszerében a hirdetések relevanciája kulcsszerepet játszik a hirdetési minőségi mutató (Quality Score) kialakításában, amely egy 1-10-es skálán értékeli a hirdetéseket. A minőségi mutató összetevői … Olvass tovább

Remarketing

Remarketing: Hogyan hasznosítsd maximálisan a weboldal látogatásokat? Mi az a remarketing és hogyan működik? A remarketing egy olyan online marketing technika, amely lehetővé teszi, hogy a már korábban egy weboldalon járt látogatókat célozzuk meg hirdetésekkel. A remarketing lényege, hogy újra kapcsolatba lépünk azokkal a felhasználókkal, akik érdeklődtek termékeink iránt, de nem hajtottak végre vásárlást vagy … Olvass tovább

Reszponzív jelentése

Mi a reszponzív jelentése webes szempontból? A digitális világ folyamatos fejlődésével egyre fontosabbá vált, hogy a weboldalak minden eszközön jól működjenek. A reszponzív weboldal olyan weboldalt jelent, amely képes alkalmazkodni az eszközök kijelzőjéhez, így azok bármilyen képernyőméreten, legyen az asztali számítógép, tablet vagy okostelefon, tökéletesen jelennek meg. De mit is jelent a „reszponzív” kifejezés az … Olvass tovább

Retail

Mi a Retail jelentése? A retail angol kifejezés kiskereskedelmet jelent, amikor az értékesítés a végső felhasználónak történik. Logikai párja a wholesale (vagy bulk) nagybani kereskedelem. Kiskereskedelmi marketingnek nevezzünk minden marketing tevékenységet, ami különböző csatornákon keresztül termékek promócióját valósítja meg és értékesítés a végső célja. A retail marketing is rendelkezik direkt és közvetett stratégiákkal, mint például: … Olvass tovább

ROAS

Mi a ROAS jelentése A ROAS a (Return On Ads Spend) a hirdetési kiadások megtérülését jelenti magyarul, röviden hirdetés megtérülési mutató. A ROAS lehetővé teszi a különböző kampányok teljesítményének összehasonlítását a különböző szakaszokban, ezzel lehetővé teszi a kampányok között a hatékony büdzsé allokációt. Mi a ROAS számítási módja? A ROAS egy egyszerű hányadosként számíthatod ki. … Olvass tovább

Social Media

Mi a közösségi média? A közösségi média az angol social media (ejtsd: „szosöl média”) magyar megnevezése. A gyűjtő fogalom megértéséhez egy másik jelenséggel is meg kell azonban ismerkednünk. A Web.2 eszközök és a mobilizáció elterjedése hívta életre a felhasználók által létrehozott tartalmakat, amit szintén angolul UGC-nek rövidítünk. Ez az „User Generated Content”, ami minden olyan … Olvass tovább

SPAM

Mi a SPAM jelentése? A SPAM idegen kifejezés olyan elektronikus üzenetet jelent, amit a fogadó fél (címzett) nem kért, nem egyezett bele. A SPAM leggyakoribb formája a kéretlen e-mail (üzenet), más néven levélszemét, tömegesen, sok címzettnek kiküldött hirdetés vagy egyéb felhívás. A SPAM az üzenet tartalma alapján a legtöbb esetben érdektelen a címzett szempontjából. A … Olvass tovább

URL

Mi az URL jelentése? Az URL az interneten lévő tartalmak elérhetőségét írj le. az URL az „uniform resource locator” rövidítése. Minden URL megadott szakaszokból áll, amelyeknek jelentősége van mind a technológia szempontjából, mind pedig a felhasználó és a keresőoptimalizálás szempontokból. Melyek az URL részei? Az internetes tartalmak technológia szempontjából kétféle protokollt használnak: http:// vagy https:// … Olvass tovább

Űrlap

Az űrlap (form) jelentősége az online marketingben Az online marketingben űrlapnak (angolul: ’form’) nevezzük bármely online felületen elhelyezett adatlapokat, ami valamilyen kapcsolat-felvételi, jelentkezési, érdeklődési fázisban használatosak. Az űrlap mezőkből áll, ahová a kapcsolati és/vagy előre meghatározott kérdésekre várnak választ az űrlap kitöltőjétől. Funkcióját és elnevezését tekintve is számos űrlap típus létezik. Néhány leggyakoribb ezek közül: … Olvass tovább

User generated content

Mi az a User Generated Content (UGC) és hogyan támogathatja a vállalkozásod sikerét? User Generated Content: A felhasználói tartalom ereje a marketingben A User Generated Content (angol rövidítése: UGC), magyarul felhasználók által készített tartalom, olyan digitális tartalom, amelyet nem a márkák, hanem a termékek vagy szolgáltatások (fel)használói hoznak létre. Az UGC megjelenhet képek, videók, blogbejegyzések, … Olvass tovább